Toukokuun törinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yomanda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kalaäiti86, täällä samat tunnelmat kun sulla, mies tekee pitkää päivää ja on tossa 3 vuotiaassakin kaitsemista, ja koirakin ulos vietävä, mut tehdäänkö niin et tuon tän 3 vuotiaan sulle ja voin käyttää koirat sitten ulkona ;)

Miulla alkanu vauva vissiin painamaan alaspäin.. kauhee painon tunne koko ajan alapäässä. Joskus onneks helpottaa, mutta ei ainakaan supistusten aikana. Just semmonen olo ku ois jo ens viikolla syntymässä. Ei nyt vielä tarviis.

Täällä myös puskee ja pyörittelee päätään tuolla alhaalla niin että välillä tuntuu että taju lähtee ja jalat pettää alta, niin paljon vihloo. Paineentunne on välillä ihan järkyttävä esim vessassa käydessä :S pelottaa välillä istuu kun tuntuu että jo kurkistaa päälaki..

Vaan miun tuurilla menee yli lasketusta ajasta niin että heilahtaa..

Täällä myös puskee ja pyörittelee päätään tuolla alhaalla niin että välillä tuntuu että taju lähtee ja jalat pettää alta, niin paljon vihloo. Paineentunne on välillä ihan järkyttävä esim vessassa käydessä :S pelottaa välillä istuu kun tuntuu että jo kurkistaa päälaki..

Vaan miun tuurilla menee yli lasketusta ajasta niin että heilahtaa..

O-ou tollasia tuntemuksia en toivo :o vauva pyörii vielä ympyrää mutta kun käy välillä tuolla rakon päällä ni voi jeesus sitä epämukavuutta! Sitte siihen ku vielä pitäis lisätä kipu ?! :S

Luulen että kun ootan toista ja edellisestä synnytyksestä oli kulunu vaan 1v3kk ennen ku tulin raskaaks uudelleen niin paikat pehmenee ja löystyy niin paljon aiemmin. En nimittäin muista että esikoisesta ois ollu mitään tämmöstä.

Kyllpä pikkuinen päätti eilen säikäyttää! Selässä alkoi todella kipeä ja pitkäkestoinen polttelu ja maha alkoi tyhjentyä :confused: Onneksi homma rauhoittui levolla, vedellä ja panadolilla. Litaginit, supistuksen estolääkkeet ja magnesiumit oli jo odottamassa, välit alkoi kuitenkin pidentyä akkiä ja lopulta loppui kokonaan ja sain muutaman tunnin unta. Uskaltaakohan tässä nousta enää ollenkaan pedistä :eek:

Kkatja, todella paljon voimia suureen suruun :'( <3 en voi edes kuvitella miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu. Yritä ottaa kaikki tuki vastaan mitä tarjotaan ja taistella. Miten tuollaista voi edes tapahtua?! :(

Miten Kkatja jakselette ? Miten istukan irtoamisen huomaa ? Tosi kurja kohtalo teillä :(

Tilanteeseen nähden ihan ok. Puhuminen auttaa paljon. Mun tapauksessa tuli vain yksi pikkuisen kipeä menkkamainen supistus, ja sen jälkeen alkoi verenvuoto.. 11.04 soitto hätäkeskukseen ja vauva syntyi 11.40. Eikä mitään ollut enää tehtävissä, vauva kerkesi jo menehtyä kohtuun..

Kattja, saanko kysyä tapahtuko sitä ennen jotain, kaaduitko tms vai tuliko ihan niinku salama kirkkaalta taivaalta..? Pakko ei tietenkään ole vastata jos et halua.❤️ voimia vielä ihan hirveesti! ❤️❤️

Se tuli ihan yhtäkkiä. Tosiaan aamulla vielä vauva liikkui, olin sohvalla kun supistus tuli ja hetki sen jälkeen kun olin noussu ylös niin alkoi tosiaan vuoto :(

Surullista.. Pistää tosiaan miettimään, että mitä vaan voi tapahtua koska vaan...

On kyllä heinäkuisilla ollut nyt yhdellä jos toisella koettelemuksia (ennenaikaisuuksia, vuodelepoa ym.)

Mä oon nyt miettiny kans paljon tota et koska vaan voi tapahtua mitä vaan. ihmetyttävää vaan, että esimerkiksi neuvolassa ei olla mitään mainutta vaaroista tai, että tälläistä voi tapahtua ja silloin on hätä kyseessä. Emmä sit tiedä, olettaako ne että me kaikki tiedetään tai et mäkin lukisin jokaisen oppaan sanasta sanaan mitä neuvolassa annetaan.

Muokattu viimeksi:
Voi katja...♡♡♡ Niin kauhean surullista.. Onneks olet saanut puhuttua ja purettua asiaa. Olet ollut paljon ajatuksissani, ja varmasti kaikkien muidenkin. Kyllä tuo vetää vaan mielen nöyräksi ja hiljaiseksi.. Sitä ajattelee että on jo "niin paljon onneks viikkoja" -että toinen pärjäisi vaikka lähtisi syntymään, mutta että tosiaan ihan mitä vain voi tapahtua.. Kauheasti voimia sinulle ja koko perheellesi! ♡

Voimia Kkatja <33 tosi nopeasta toiminnasta huolimatta, näin voi ikävä kyllä käydä.. älä missään nimessä ainakaan syytä itseäsi tapahtuneesta.. <3

tänään olin äitipolilla, koko arvio ultrassa& istukan sijainti ultrassa. painoarvio tällä hetkellä siis 1400g. Ihmetyttää, kun äitiyskorttiin merkattiin sikiön syke +, sekä liikkeet +. aikaisemmin olleet aina kahdella plussalla? miksi tähän ei puututtu, jos näyttää että sykkeet ja liikkeet vähäiset ?

Takaisin