Oon huomannut että herään öisin 2-3 tunnin välein. Yhdeltä, kolmelta ja kuudelta. Ja lopulta kahdeksan maissa. Olisko jotain valmistelua? Mulla on kyllä joka kerta myös rakko ihan täynnä, vaikken jois mitään välissä.
Joo, mulle neuvolan täti sanoi, ettei saa kopeloida tissejä, ettei ala herumaan maitoa ja synnytys ala. Käski sanomaan miehellekin ettei koske niihin. Salaisella puolella tyrmättiin tämä uskomus. Perusteli oksitosiinilla.
kysyin sitte neuvolatätiltä asiaa kua jäi häiritsee viimeks ku puhuttii :D sano että saa tottakai normaalisti kosketella esm mies silitellä.. mut jos on sisäänpäikääntyneet nännit nii ei kuulemma vielä sais vedel ulospäin?? et sillo se maidontuotanto kiihtyy. mut sitä oksitooniahan kertyy vaikka mistä mikä aiheuttaa.. en tiiä :D
Oon muuten tässä huomannu että alkaa jenkkisängyssä tila jakaantua niin että ukolle 1/3 ja mamma+mahalle 2/3 :D kyl sitä vissiin alkaa tilaa viemään ja varsinki sit ku pyörii pitkin yötä ettien sitä optimaalista asentoa :P
sääliksi kävi katsoa tänä aamuna kun ukko kuorsasi ihan oman puolensa reunalla ihan ku oisin jotenki rusentanu hänet sinne hän kun ei oo mikää pieni mies kun on vuosia treenannu salilla :P
Meille syntyi aamupäivällä pieni poika hätäsektiolla, istukan irtoamisen takia, ja pikkunen menehtyi sen takia hapenpuutteeseen, eikä jaksanut taistella. :'(
Ei voi millään löytyä sanoja, jotka lohduttaisivat tai helpottaisivat kaikista suurinta surua, mitä olemassa on :'( Lausun siis vain suurimmat osanottoni ja toivon teille paljon jaksamista suureen suruun