Toukokuun töräykset

Mä jo niin haluaisin pojasta isoveljen...
Ukolla on 12 vee nuorempi pikkuveli ja mies on sitä mieltä et mitä isompi ikäero sen parempi... Pitäs ny oikee istua pöydän ääreen ja keskustella tuosta pikku 2:sta...
 
Vitsit ku nopee poika täällä... Se oli hetkessä eteisessä ja löysin hänen kädestään mc koppakuoriaisen :DD hyyyi :D
 
Käytii pojan kanssa kävelyllä, keinuteltii lenkin jälkee ja kokeiltii viel nurmikkoo et miltä se tuntuu :)
Oltii reilu pari tuntia pihalla ja nyt pistin pojan maate.. saas nähä kuinka uni maistuu ku on niin lämmin..
 
Foreca uhkailee ukkosta tänne illaks... saas nähä tuleeko ukon jääkiekon kattelusta mitää :DD
 
Täällä on jytissyt oikein kunnolla! Onneksi vasta iltapäivällä, joten esikoinen sai koko aamupäivän olla ulkona. Ja me oltiin pikkuneitin kanssa shoppailemassa iiiihania kesävaatteita koko perheen mimmeille :) Niin ja ostin myös kesän ensimmäisen rasian suomalaisia mansikoita, myös meidän vauva sai maistaa ja tykkäsi kovasti, NAM :cool05
 
me käytii kans puistossa keinumassa,tytsyst oli hauskaa ku tuuli paljaisii varpaisii.sit kotia tulomatkalla simahti rattaisii ja ku heräs ni oli ihan hiestä märkä,vaikka päällä oli lyhythihanen body ja verkkarit.vesi ei maistu vieläkää,oonkii antanu ihan jääkaappikylmää maitoa.
mä toivon et tännekkii saatas kesän aikana ees vähän ukkosta,sais ees vähän pelättävää:grin
 
Meil ei kelpaa kylmä maito ja hyvin huonosti vesi....
Kerettii tosiaa aamupäivä touhuta pihalla mut täs pyöri pari tuntia ukkonen kun tää kylä on sellasella paikalla mis on harju ja järvi niin sillo harvoin ku se ukkonen pääsee tänne nii sillo ukkostaa viimeseen asti... Poika ei suostunu nukkuu ku jytisi ja paukku nii kovaa...
 
Tuli aamulla oikee tuskahiki kun poika heräs vasta 9 aikaan ja puol 10 piti olla kerhossa kun siellä oli tänään kerhokuvaus... Huoh... Muistin sen kuvauksen vasta viime iltana ja aamulla tulikin kiire kattoo pojalle vaatteet päälle kun minä laiskimusmaximus en oo pessy pariin päivään pyykkiä... Onneks oli kaapis jotai uusia vaatteita pestyjä kuitenkin... :D
 
Terve vaan! Tässä aika liitää ohitse. Bongasin olkkarista turkiskuoriaisen oloisen ötökän huhtikuussa, joten siivoamiseen ja torjuntaan on menneet viime viikot. Myrkyttäjä kävi muutam viikko sitten ja suurin osa pesukelpoisista vaatteista on nyt pesty. Matot suihkutettiin varmuuden vuoksi Raidilla ja nyt aurinkopäivinä olen niitä peseskellyt. Enää kolme keskikokoista ja kolme pientä! Muutamia vaatekorejakin olivat pirulaiset rouskutelleet, joten piti heitää korejakin pois. Tämän operaation jälkeen on vaatehuone tätä nykyä hämmästyttävän tilava! :D
 
Hui kauheeta polkulainen! Yök hyi yök :D
Mä oon ite tappanu 3 koppakuoriaista tällä viikolla.... Eka löyty pojan kädessä elävänä ja minä näytin koppikselle korkkaria :DDDD Inhoon ötököitä yli kaiken :sick006
 
Mä kans pelkään ihan hulluna ötököitä ja kaikista eniten just kuoriaisia ja sirkkoja. Sekoan ihan täysin, jos nään jonkun kamalan torakan.
 
Me törmättiin ikävään ongelmaan, kun muutettiin tähän kolme vuotta sitten. Kaapeissa alkoi kevään koittaessa mönkiä koisaperhosia. Voi helvetti, et niitä sit riittikin. Perussiivous ei auttanut vaan lopulta nakattiin roskiin kaikki kuivaruokatarvikkeet kaapeista ja sinnikkäästi viikko jälestettiin jostain vielä ilmaantuvia koisaperhosia. Sitten myrkyt vielä tappamaan mahdolliset toukat ja kun näytti tilanne rauhoittuneen, niin kaappien pesu. En oo ikinä kantanu nii paljon kannellista purkkia kaupasta mitä silloin ja nykyisin laitan aina kaikki suoraan kannellisiin purkkeihin. Jäi lievä kammo, kun saattoi avatussa spagettipussissa olla kuolleita toukkia ja perhosia.. saati sämpyläjauhoissa. Siinä me se sit saatiin kuukauden aikana se yhdyskunta täältä tapettua ja ei oo enää näkynyt.
 
Joo, noi elintarvikkeissa pesivät mönkiäiset on kans tosi tympäseviä, usein tuntuvat viihtyvän just jauhoissa, riisissä, hiutaleissa ja muissa viljatuotteissa.

No, eipä ole ainoa ärsytys ja vitutus. Mies ei vaivautunut juhlimaan äitienpäivää, kun ei löytänyt mielestään sopivaa hetkeä sitä varten. Viime viikolla meni tosin riidan jälkeen nukkkumaan hotelliin, koska oli hukannut avaimensa ja on niin saamaton, ettei osaa teettää kopiota tai soittaa löytötavaratoimistoon. Niin että sinne meni sitten nekin rahat. On se niin saamaton ja kykenemätön tumpelo, että ihan oksettaa katsoa!!!!!!!!!!!!!
 
Kylläpäs sua on koeteltu polkulainen :sad001 ei munkaan mies liiemmin vaivautunut äitienpäivän eteen, koska oli tärkeämpiä muita menoja edellisenä päivänä eikä sit enää ehtiny ja kaupat oli kiinni ja ja. No hotelliin hän ei oo onneks vielä mennyt, vaikka sohvalla onkin saanut nukkua, mut sellaisesta tuhlaamisesta olisin mäkin ihan totaalisesti kilahtanut.
 
Hyi kun mua rupes kutittamaan joka puolelta! Me kampaaillaan täällä metässä muurahaisia vastaan, mutta onneksi ne eivät ole kovin iljettäviä otuksia...
 
Mulla on vauvakuume ja pelkoja siitä, että en tule raskaaksi. Mun mies sitä sanoikin että ihan hullua tommonen. Eihän tässä ole oikein edellisestäkään ehtinyt palautua, niin turhia pelkoja. Musta olis ihanaa jos meitä olisi enempi täällä perheenä. Vaikka poika on kyllä minulle se tärkeä, jota rakastan yli kaiken. Tiedätte mitä tarkotan.
 
Mä vähän pelkään samaa.. en kyl ajattele sitä paljonkaan. Pikku kakkonen ois tervetullut vaikka heti, mut en paa pahakseni, et vähän tulee ikäeroa.. mut ois tosiaan kiva tänä vuonna raskautua.

Ötököistä puheen ollen... vihaan kaikkein eniten maailmassa yöperhosia! Ja hyvänä kakkosena tulee kaikki pitkäsarviset ötököt, kuten esim. sarvijaakot ja inhottavia on myös piimäitikat. Ja sieni- ja marjamettäihmisenä hirvikärpäset on äärimmäisen raivostuttavia. Tukkakin yltää puoleen selkään, niin sitä ei niin tiukasti saa suojattua, ettei ainakin muutama hirvikärpänen mönkisi hiusten seassa, kun tulee kotiin. Suihkussa sit aina kiljun inhosta, kun niitä osuu käteen ja tippuu lattialle.. hyi yök.. aaaargh... pitääki olla neiti.. :grin
 
Kiitokset sympatioista :) Niille on täällä käyttöä:wink Eilen pieni ihme oppi seisomaan leikkikehän reunaa vasten ihan itse ja vauvauinnissa polskittiin reippaasti... Vauvauinnin jälkeen todettiin, että vaunujen kehikosta puuttuu pari muovinipsua, minkä takia on tuo ratasosio ollut vähän kallellaan. Tarkistelin sitten ratasosiota ja hoksasin sen olevan rikki toiselta puolelta. Oli metallilevy hapertunut katki ruuvireiän reunoilta. Mitenköhän menee tänään päiväunet??? EN oikein uskalla vauvaa tuollaisiin vaunuihin laittaa. No, KELA sentään on reilu, saan 60 euroa hoitolisää.
 
Takaisin
Top