Toukokuun töräykset

Hirvikärpäset on kyllä niin yäk! Aika paljon mie ötököitä siedän, mutta hirvikärpäset. Miullakin kun tuota tukkaa on, niin tosi kiva sieltä niitä hirvikärpäsiä kaivella. Ei niitä monesti onneksi ole tukan seasta löytynyt, mutta kertakin on liikaa. :D Ja sitten kun löydät yhden, niin tuntuu, että koko ajan joku vielä vipeltää päässä ja mitään et välttämättä kuitenkaan löydä.
 
Joo se tunne jää päälle, et niitä hirvikärpäsiä vilistää vieläkin siellä tukassa.. kammottavaa.. Viime kesänä niiltä säästyi, mut toissa vuonna oli aivan tautisen paljon niitä sillon syksyllä.. voi luoja..
 
Hyi minäkin muistan erään syksyn, kun oltiin metsässä partiotaitokisoissa, niin niitä vaan vilahteli koko ajan silmien edestä ja päin naamaa. Kammoan niitäkin sen verran, että verhoan itseni täydellisesti ja viimeistelen itseni kaikenlaisilla huiviviritelmillä. Ja punkkeja pelkään kans kovasti, mut niitä nyt sietääkin pelätä, kun ovat tosissaan vaarallisia. Käärmettä en osaa pelätä, kun en oo koskaan nähnyt luonnossa. Tykkään kyllä viljakäärmeistä, jos ne ei pure.
 
Mä kammoan kaikkia purevia ja pistäviä ötököitä (paitsi kimalaisia).

Tääl mä taas sisäl mätänen ku Tyyne nukkuu päikkäreitä. Mies ja esikko on pihal, vielä ku pystyy koht siihen paistaa aurinko niin kuumana et siin ei voi kukaa viettää aikaa. Esikko ei vielkää oo kunnol parantunu, silmät on jo ok, mut jostai syystä eilen illalla taas nous korkea kuume :sad001 Mä epäilen et sil on korva- tai poskiontelontulehdus. Pitää ne korvat taas putsata remo-waxilla ja mennä sit maanantaina uudestaa terkkarii.

Ärsyttää et on näin kuuma, kerrankii ku täs "kaupungis" ois tapahtumaa. Kaiken maailman markkinoita, aarteenmetsästystä lapsille ja kirppiksiä. Ja illemmalla olis lasten/nuorten tapahtuma mis ois lapsille pellekin. Mut kuumuus on just silloin kovimmillaa ni ei taida meiän perhe tonne kyetä lähtemään :smiley-angry017
 
Noni ny on vloppu lusittu mökillä vanhojen yläaste tuttujen kanssa! Hieno reissu vaikka vähä otti päähän ettei kukaan ymmärtänyt viedä tyhjiä tölkkejään pussiin ja roskia roskiin...
No mutta nyt on mökki luovutettu ja oli poikakin siellä meidän kanssa siivoomassa kun mies on töissä.
Harmitti tosi paljon että loppusiivousta oli tekemässä minä, toinen järjestäjistä ja yks ainut likka.. Poikakin rupes jo vähä kitiseen ku päikky aika meni että hujahti mutta nyt on kotona nukkunut tunnin verran... HUH ommä poikki... Tänään kylmään suihkuun ja nukkuun.. Enkä aijo katsoa ku suomi häviää tänään :D
 
siis eivät osallistunu siivoamiseen! Höh... törkeää... :sad001 Onneks muute meni hyvin.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
No oli ekat ja vikat kemut mitkä järjestän ton kokoselle porukalle! Mä meen seuraavan kerran vieraaks ja jätän kaikki tölkit ja roskat pitkin pöytää ja heittelen paljustakin tölkit pitkin mäkee niin katotaan onko samanlainen fiilis järjestäjällä ku mulla tänään....
 
Takaisin
Top