Toukokuun töräykset

Buah.. Meil onki tänä kesänä tiedossa kolmet juhlat plus muksujen synttärit. Ekat juhlat on jo heti kesäkuun alussa, ja mikään ei mahu päälle. Nyt alko sit urakka et sais ees pari senttiä vyötäröltä pois.
 
meillä ei onneks oo muita juhlia ku elokuussa tytön ja tytön serkun syndet,syyskuussa mun syndet ja lokakuussa miehen syndet.tosin me ei pidetä muutaku tytön pippalot,menköö meijän siinä samassa.
ja ens kuussa olis eka äitienpäivä.me ei mennä ainakaa näillä näkymin ravintolaa,en tiiä tekeekö anoppi ruuat,olettaisin et tekee(toivottavasti):p
 
Meillä on tulevana viikonloppuna pojan sylikummin häät. Vähä jännää, et miten viihtyy humussa päivän ja varsinkin kirkossa, kun urut pärähtää soimaan.. meidän poika kun on tuollainen rauhallinen mietiskelijä ja inhoaa kovia ääniä, nii saa nähdä.. Mun pitää viel laulaa siel kirkossa, nii toivottavasti poika pysyy rauhallisena. Ei muuta ku maissinaksuja ja porkkanatikkuja mukaan, et saa niitä mussuttaa sit, jos ei mikään muu auta.. jännittää! :D
 
Meillä on kesällä ainakin kolmet juhlat tulossa: rippijuhlat, 80-vuotis synttärit ja ristiäiset. Nää kolme ovat siis pakollisia, kun osuvat ihan perhepiiriin. Ehkä ei jakseta enempää kiertää ellei mitään odottamatonta tuu. Pitäis itelle ja pojalle rueta ens kesäks juhlavaatteet hommaamaan.
 
Pöh, meillä ei oo mitään juhlia tiedossa. :p Loppukesästä on vain miehen ja Kiiran synttärit, siinäpä se. Pitää järjestää vaan jotain omaa kivaa! :D Ei sillä, kyllä kesä on kiva ihan vaan siksi, että on kesä. Ainakin jos kelit on kohillaan! Ainoastaan todella sateinen ja kylmä kesä vähän laimentaisi kesäintoa, kun nyt se kesä ei mitenkään erityisesti lomaa edes ole.

Bettie, suosittelen lämpimästi jotain 30 päivän haastetta! Niitä voi ihan hyvin tehdä muokaten, mutta kyllä miulla ainakin on jotain tuloksia tullut, vaikkei ihan vielä ole tuo 30 täynnä. Muutama päivä vielä jälellä. :) Löysin esim. sellaisenkin Youtubesta kuin Jillian Michaels 30 day shred level 1, siinä on n. parinkymmenen minuutin ohjelma, jossa on lihaskuntoa ja aerobista samassa, plus lämmittelyt ja loppuvenyttelyt. Parasta siinä on, että siinä on ohjeet myös kevennetylle versiolle! Esim. kyykkyjä ei tarvii tehdä alas asti. Rankkaahan se aluksi on, mutta tolla pitäis saada ainakin ihan hyvin tuloksia aikaan. Ite kokeilin toissapäivänä sitä ja aattelin sillä jatkaa, kunhan tuo toinen haaste loppuu. Mie tarviin päivittäin jotain, että pysyn ruodussa. :D Itselle ainakin auttaa, kun on selkeät harjoitukset, jotka pitää kunakin päivänä suorittaa. Kun on johonkin sitoutunut, niin en voi antaa itseni luistaa. :)

P.S. Toukokuu alkaa vasta huomenna! :D Mutta myö nyt ollaan niin hätäisiä, kun ollaan kesään päin menossa, että kesäkuun köntsähousut -ketju aloitetaan varmaan jo viikkoa etuajassa! :D
 
tosiaan tarvis jonkun treeniohjelman mitä noudattaa,mut mä oon niin huono niitä noudattamaa.ja asiaa ei yhtää auta et tän päivän salitreeni menee huomiselle koska tänää mennää miehen siskolle syömää munkkeja ja ryystää simaa,grillataa jos keli sen suinkii sallii.illaks ostin sipsejä ja dippiä ja päivän ruokakii koostuu ite tehdystä pitsasta:grin voi jeesus,onneks vappu on vaa kerran vuodessa.ja vappunaamarikii on ihan omasta takaa.:porc
 
Meil ei oo ainakaan viel mitää häitä tms tiedos... tuskin onkaan... Synttäreitä vietellään meillä elo - loka - marraskuussa... Täytyy varmaan tähdätä tuo nro kakkonen syyskuulle niin on elokuusta marraskuuhun synttäreitä :DD

Hitto miten nopeesti noi pojan kynnet kasvaa.. oli saanu komeen naarmun poskeensa yöllä.... :sad001

Tänään herättii jo ennen 7 ja taas vikistää ku väsyttää mut ei voi nukkuu... Jaha.. ny haisee köntsä sen verran et vaipanvaihto hommiin--->
 
Joo...meijän pimpu päätti herätä tänä aamuna kello 5:00 :O..äipällä on hitusen simmut solmussa :/
 
Foorumia päivitetään tänään! Foorumi on suljettuna klo. 11.30-12.30 välisenä aikana.

Nöyyy
 
apua,onko mun etittävä elämää siks aikaa ku tää on kiinni?:eek: no joudan kaiketi tiskaamaa ja imuroimaa sillä aikaa:grin just tultii lenkiltä ja kaupasta ja aattelin et tuun tänne ni ny sit tääkii ilo menee kiinni:mad: pöhpahpyh.
elämä kutsuu...
 
Heh :D mä otin pojan mukaan rattaisii ja siitä se katteli ku tamppasin petivaatteet ja matot.... Sitten imuroitiin niin ryömi imurin peräs kokoajan :DD Poika ku kasvaa niin saan loistavan apurin siivouspäiviin :DD
 
Mä siivoon aina meijän jäpikän kanssa :) se on kaikista mukavinta yhdessäoloa kun poika tykkää niin kattella kun riehun täälä imurin ja mopin kanssa. Ylensä laitan pojan hyppykeinuun sikis aikaa kun siivoan kun hän ei vieläkään osaa liikkua :) Niin ja muuten rakas tänään 8kk :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top