Toukokuun töräykset

Mua väsyttää niin paljon kahden huonosti nukutun yön jäljiltä, että kyllä hirvittää ajatuskin raskaudesta! Hyvänä päivänä sen toki vois jopa kuvitela... :)
 
Meillä taas menee muuten arki niin helposti Santun kanssa, että olishan se uus vauva kiva! Tässä nyt vaan on niin paljon kaikkee muutakin, kun on toi oma hevonen ja nyt on tulossa ylläpitoon toinen (ja varmaan lammas myös :p). Sitten en haluis luopua noista salitreeneistä toisenkaan lapsen syntymän jälkeen, joten varmaan kyllä kiirettä pitäis. :grin Töihinkin varmaan tarvis joskus mennä ettei olla ihan rutiköyhiä muutaman vuoden päästä. o_O Oon niin sekasin omista ajatuksistani, että tuntuu ihan hullulta edes potee uudestaan vauvakuumetta. Mistä se oikein tulee, vaikka järki sanoo, että ei nyt vielä? En tiä, katotaan nyt mihin päädytään miehen kans… Se ainakin oli sitä mieltä, että syksyllä voidaan kokeilla uudestaan, mut toisaalta sitä vois lykätä talveen. Yäää, mä en halua olla näin sekasin omien ajatusteni kanssa! :schocked028 Oli jotenkin niin paljon helpompaa tän ensimmäisen alulle laittaminen, kun ei tarvinnu pahemmin miettiä mistä joutuu luopuun jne. Ja yks päivä mietin, etten oo edes mistään luopunut! Toki töissä en käy, mutta lomaa sieltä tarvinkin… Voisko se olla näin helppoo kahden lapsen kanssa? Mä en tiedä.
 
onkohan jotain haittaa jos tytsy ei juo maitoo?tänää ollu maidon menekki varmaan jotain 100 millin luokkaa...vettä tarjosin tosta nokkamukista,sitä se nyt ainaki vähän juo..
 
meillä oli kans välillä tota et neiti ei juurikaan juonu maitoo,kysyin neukista kun sattu sillon samoihin aikoihin aika sinne,niin yksittäiset päivät silloin tällöin ei haittaa,mut suositushan olisi et vähintään se 500ml/vrk. mut sit neiti rupes taas litkimään maitoo normisti
 
Plääh, miulla vähän meinasi olla huono fiilis illasta, kun tuli taas yksi "et nyt ollut haastatteluun kutsuttujen joukossa" -sähköposti tuli. Vaikka tietäähän sen, että hakijoita riittää ja paikkoja on vähän. Kyllä se silti vähän kirvelee. Onneksi reipas lenkki koiran kanssa piristi. :) Onneksi on tytöt ja toki paljon muutakin, josta olla onnellinen. Esim. se on ihan ihme, että on löytynyt niin kiva vuokraheppa omistajineen. Ilmeisesti näinä päivinä sekin on vaikeaa.

Mutta nyt pitää mennä esikoisen kanssa rakentelemaan legoista kakkuja! :D Kiira seuraa vierestä ja yrittää maistella niitä sitten. :wink
 
Sain pojan nukkuu ysin aikaan ja porukoiden koira oli meillä hoidossa kun porukat meni yksille 50 vee juhlille... Joo koira on vielä pentu mutta rupes ärsyttää ku se kokoaja oli jaloin et meinasin kompastua pariinki kertaa ja si se kyttäs vieres ku syötin pojalle puuroo... mur...
Tänää kävin kaverin tuppereilla ja siellä tuli maisteltua vähä kääretorttua namskis! :p
 
Äh, olin typerä ja menin lukeen viime elokuun ketjuja. :smiley-angelic006 Voi että kun tuli ikävä sitä aikaa, kun odotti koska se synnytys käynnistyy vai käynnistyykö ollenkaan. Vaikka oikeesti se oli tosi inhottavaa aikaa sillon sen suuren mahan ja muiden tuntemuksien kanssa. Taidan vaan turhaan lietsoa vauvakuumetta. :rolleyes: Ajattelin kyllä tänäänkin ulkosalla, kun puuhailin Santun kanssa, että eikö tää ihana täydellinen lapsi riitä mulle. Ilmeisesti ei.:anyone
 
viime vuonna kesä oli kyllä ihan kamala!se karsee turvotus ja voi sitä hikoilun määrää!!!nyt pitää vaa hikoilla et läski sulaa.
 
Minua taas vähän ärsyttää nyt se, että viime kesän hellevaatteet ei tietysti ole tänä kesänä käytössä. Missä miun kaikki kesävaatteet on? :D Ja se vasta ärsyttääkin, kun pitäisi bikinit ostaa, kun ei mitään uima-asua ole nyt, kun kissat söivät entiset bikinit pilalle. Kissat siis tykkäsivät pureskella ne nauhat, niin ettei niitä bikinejä saanut enää päälle solmittua. Tarkoitus olisi kuitenkin, että ne jotain peittäisivät. :D Mutta eihän tavallisista liikkeistä tahdo nyt löytyä sellaisia kivoja bikinejä, joihin nää pussit mahtuisi siististi. Ja kun mielellään ne bikinit saisivat vähän tukea tuota rintavarustusta eikä niin, että rinnat vetävät bikinitkin mukanaan kohti kainaloita. Ja kun ei raaski ostaa mitään kallista, mutta ulkomailta se on näköjään tilattava. Halvemmaksi tulee. Hohhoi...

Papa-seulonnan aikakin pitäisi muuttaa, kun se on hammasoperaatiota seuraavalle päivälle laitettu. Ei välttämättä ole sopivin ajankohta sille. Mutta mokoma sivusto ei tahdo nyt avautua. Untakaan ei viime yönä tarpeeksi saanut, mutta onneksi tuo aurinko taas paistaa, niin eiköhän tässä vielä piristy. :D Ja ajattelin tänään kyllä varailla ajan sinne hemmotteluhoitoon, johon sain lahjakortin kavereilta. Se voisi tähän toukokuun loppuun olla ihan sopiva, kun nyt kerta opetellaan uutta nukkumisjärjestelyä noudattamaan.
 
Mä päätin ja sanoinki ukolle et mä en jaksa olla enää mikää lapsenvahti sen heräämiselle et kerkeis aikasi töihi... Tänäänki vasta heräs 07.40 ku poika herätti sen... Kyllä kello herätti jo klo 6.
Pitäs ruveta kans varmaa ottaa samallaine asenne ku miehellä... Ei kiinnosta/ ei jaksa tressata....
Miltä tää kämppä näyttäis jos ottaisin ton asentee? melko kamalalta :D
Kuinka paljo pyykkiä olis jos en sitä pesisi? - paljon
Meillä ei ikinä petivaatteet tuulettuisi jos en veisi ja tomoottaisi niitä pihalla....
 
VIime kesä oli IHANA! AIVAN IHANA! Kuljin ihanan massuni kanssa kesämekoissa ja uin. Ah.. ihanaa ihanaa ihanaa. Mulla on yks rantamekko, jota pidin paljon viime kesänä. Nyt mekko näytti jotenkin tyhjältä päällä... :D
 
Takaisin
Top