Neuvolalääkäri takana ja kyllä jäi pasta maku! Ei siitä lääkäristä, se on aivan ihana, vaan terkasta, joka tuuraa omaa terkkaa, kun tämä mukava jäi äitiyslomalleen. Jotenkin oli tosi nihkeä tyyppi eikä kemiat kohdanneet oikein mitenkäänpäin. Kaiken lisäksi sokerirasituksen eka tulos oli 5.4, kun saisi olla 5.3. Joudun sitten mittaamaan tuloksia 2x4 päivän ajan ja pelkään tosiaan neuloja ihan ylikaiken! Terkka oli tosi veemäinen, kun yritin kysyä, että miten niitä mitataan - vastas, että no tuolla laitteella, johon mä sitten tiuskasin, niin niin, mutta MITEN?! Muutenkin tosi vittumaisesti totes, että no nyt loppus mässäilyt sun muut ja pitää ruveta kattomaan mitä syö. Niin, mä en vaan tiedä, että mikä mässäily tässä pitäs lopettaa, kun mä en mitään mässäile, vaan syön hyvinkin järkevästi. Kotona pääsi sitten itku, sain oikein pidätellä sitä itse neuvolassa, ja mieskin vain lohdutti, että se akka ei tiennyt mistään mitään. Ja ihmetteli tosiaan kanssa, että mistäköhän suunnasta pitäs sitä mässäilyä vähentää... :/ Toki myönsin terkalle, että äitienpäivänä söin kyllä kakkua yms herkkua, ja vähän rippeitä vielä maanantainakin, kun tiistai-aamulla oli se sokerirasitus, että voisiko se vaikuttaa tulokseen. Kuulemma ei. En sitten tiedä. Muuta kuin että on tosi lannistunut olo. :( Painoakin oli tullu 6 viikossa 2 kiloa, vaikka olen tässä tosiaan paljon vaunuillut ja yrittänyt syödä laaturuokaa.
Vatsassa sen sijaan tyypillä on kaikki hyvin, ja se tietysti on pääasia! Syke oli +155 ja alakerrassa kaikki kuulemma just niin kuin pitääkin. Sain rakenneultraan lähetteen ja yritän tässä nyt varata juhannusviikolle aikaa. :)