Toukokuun pulinat

Juu, nii se pittää kysyä, mut kysyn sit vasta ku ajankohtanen. Viel se ei ees tiiä et oon raskaana :D
 
Mun tietääkseni ne lomat pitää maksaa rahana jos niitä ei pidä/ pysty pitämään. Ainakin itsellä oli niin työharjottelussa viimevuonna ja sitä edellisenä et lomaviikko maksettiin rahana kun sitä ei voinut pitää ennen ku työt loppu.

Ja sithän se varmaan kannattaa irtisanominenkin ajoittaa silleen sopivasti et niitä lomapäiviä kertyy mahd. paljon...vai meninkö nyt ihan metsään?
 
Juu, meinaan irtisanoutuu vasta just enneku mammaloma loppuu, ni kertyy ne lomat mammaloman aikaan. Meil on vaan 2 viikon irtisanoutumisaika, eli millo se nyt mammaloma loppuu, ni irtisanoudun vähää ennen.
Simpukka78 kappas kun unohin iha vastata sulle, mää käyn tos voisalmessa neuvolassa :)
 
ddrops, täällä tämä keskustelu on niin vilkasta, ettei aina itekään muista mitä piti kirjottaa

Lomista sen verran, että minäkin ajattelin pitää sit kesäloman ja talviloman, siis 5 viikkoa äippäloman perään. Vähän se jatkaa kotona olemista, mutta ei tarpeeksi :( Ois niin kiva olla kotona ainakin siihen asti kun vauveli on 1½-vuotias.

Lomarahasta joku kysyi, että kuuluuko se kaikille, niin taitaa se melkein jokaisessa työehtosopimuksessa olla. Sehän on siis 50 % lomapalkasta ja maksetaan loman jälkeen kun mennään töihin, ylimääräinen bonus, että työntekijät palaisivat loman jälkeen takaisin töihin =)
 
Heh joo, mulla ei käynyt edes mielessä, että saa lisää rahaa lomista kun irtisanoutuu mammaloman lopussa ja lomia kertynyt lisää :D
Mulle tulee vauvalomailun aikana 2 talvilomaa ja kesäloma, et n.1,5kk saisin sitten olla vielä poissa.
 
Takaisin
Top