Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiedän, hullu mamma kun raskausviikkoja on vasta 15...
Kaikki kirpparilta ostettuja ja tosi hyväkuntosia, laskin että yhteensä noi mun ostokset on maksanu tähän mennessä 17€ eli aika halvalla oon päässy. Tätä se teettää kun on kotona sairaslomalaisena, tosin oon ollu jo kauan. Välillä pitää päästä ulos ja sillon tulee mentyä shoppailemaan, ja edullisin paikka sen harrastamiselle on tietysti kirpputori. En vaan VOI olla ostamatta jos nään siellä jotain, mikä kuitenkin pitäs muutaman kk:n päästä ostaa, kun tiedän että kaupassa se sama vaate/tavara maksaa moninkertaisesti. Mutta ihanahan noita vaatteita on välillä hypistellä...
kaivoin myös varastosta esikoisen vauvana käyttämiä lakanoita ja vauvan pyyhe ja peittokin löyty sekä toinen makuupussi. Nyt oon sitten vielä varmempi siitä etten tosiaan tarvi äitiyspakkausta vaan otan äitiysavustuksen rahana. Kertokaa muutkin jos ootte jotain jo ostanu vauvalle, meinaa ihan nolottaa kun ite oon jo niin kovasti alkanu touhottamaan...
Ei nyt tähän hätään tule muita mielihaluja mieleen.
Niin muuten, anoppi meinas tulla meille viikon päästä pesemään ikkunat ja siivoomaan. Mä sanoin miehelle että senkus tulee, pääsenpähän ite vähemmällä.
Ei vaan multa onnistuis kuuna päivänä...
Ja nyt sinne nukkumaan!
ja sit siellä luki vielä että "Musiikki jättää muistijälkiä erityisesti silloin, kun äiti itse nauttii musiikista".