Toukokuun hölinät

Hei mites keikat, festarit ym aiotteko jättää väliin tältä kesää tai onko joku raja missä vaiheessa ette missään vaiheessa enää menisi? :cool:

Yksi lemppari bändi esiintyisi heinäkuussa jolloin allekirjoittaneella rv 31 meneillään.
Olen itse hirmu varovainen ja niin mieskin, pohti heti että töniikö joku väen paljoudessa masua, mitä bebe tuumii musiikista ja huolehti miten pääsen vessaan. :hilarious:
Itse mietin ettei tietenkään missään nimessä tungoksen keskelle!
Me käydään tosi harvoin missään keikoilla mutta tietysti nyt sitten olisi miltei pakko päästä.
 
Mä jätin jo tänä viikonloppuna väliin yhden keikan, kun olis ollut sen verran ahtaissa tiloissa, että en ollut varma oisko ollut omaa tilaa. Lueskelin metelin haitoista kun vielä pohdin menenkö ja löytyi juttuja siitä että vauva kyllä potkii yms. jos sillä on ikävää ja silloin voi siirtyä kauemmaksi melusta, mutta en mä vielä tunne liikkeitä niin hyvin, että huomaisin tuollaisessa ympäristössä mitään. Lisäks anoppi sanoi, että sillä oli konsertti aiheuttanut raskausaikana kamalasti supistuksia, joten totesin, että ehkä ei ole niin kauheaa hinkua mennä, kun sit harmittaa lähteä kesken pois, jos olo on ikävä. Lisäks mä en selkäni takia pysty seisomaan kovin pitkään.
 
Hyviä pointteja Tiiiu! :)

Me käytiin esikoisen aikana leffassa loppumetreillä ja bebe kyllä mylläsi kovasti kun äänet olivat niin hirmu kovalla. :shifty:

Tää nyt ois sellainen ns ulkoilma konsertti että olisi tilaa varmasti olla vaikka pötköllään jossain. :p
 
Jos ulkoilmakonsertti niin kyllä käyttäisin tilaisuuden hyväks ja menisin. Onhan se ikävä lähteä kesken kaiken pois jos ei olo ole hyvä, mutta olispa sitte ainaki osan ainaa kerenny kuunnella. Ja hei, vielä ku on vain 1 lapsi niin helpompi se on hoitoon saada siksi aikaa kuin ensi vuoden kesällä 2 :D Nauttii nyt vaan niin paljon kun oma olo antaa periksi, sitten se raskaampi arki sieltä koittaa kuitenkin kun vauva syntyy :)

Tämä siis vain minun mielipide ja itse aion tehdä ja mennä kaikkialle mihin vain oma olo ja säryt antaa periksi :)
 
Tätä mietin minäkin että nyt olisi mahdollisuus nauttia ja olisi miehelle ja mulle tärkeää yhteistä aikaa. :Heartred
En tosin osaa yhtään ajatella noin pitkälle että millainen vointi silloin olisi, kun esikoisesta musta ei olisi mihkään ollut tuossa vaiheessa, mutta silloin olinkin överi varovainen myös supistuksien kanssa, jotka eivät lopulta kuitenkaan saaneet vahinkoa aikaan kun täysiaikaiseksi mentiin. :)
 
Ei muuta kun menoksi vaan :D Ja saahan ne liputkin myytyä eteenpäin sitten jos ei nyt jostain syystä pääsisikään lähtemään konserttiin :)
 
Itse esikoista odottaessa olin jo hommannut provinssiin liput (kesä-heinäkuun vaihteessa festarit) ja la oli kans lokakuussa. Kyllä siellä sai tosissaan varuillaan olla ja yks bändi jäi näkemättä kun tuli tukalat oltavat (oltiin eturivissä ja koko ihmismassa rynni eteenpäin...) Eli jos menee niin harkiten valitsee missä on ja liikkuu :)
 
Itse esikoista odottaessa olin jo hommannut provinssiin liput (kesä-heinäkuun vaihteessa festarit) ja la oli kans lokakuussa. Kyllä siellä sai tosissaan varuillaan olla ja yks bändi jäi näkemättä kun tuli tukalat oltavat (oltiin eturivissä ja koko ihmismassa rynni eteenpäin...) Eli jos menee niin harkiten valitsee missä on ja liikkuu :)

Juurikin näin, ettei ihan sinne ihmismassan joukkoon. Onneksi mun mies on aikamoinen kaappi, hän varmasti pitäisi mut ja masun turvassa. :grin Täytyy vielä pohtia!

Onneksi liputkin saisi tosiaan myytyä eteenpäin, kuten Cocoa tuumi jos jostain syystä ei tulisikaan lähdettyä.
 
Hulivili, Syntyikö esikoinen koska? Onko teillä kahdet synttärit samalle kuulle tulossa ja tämäkin syntyy lokakuussa? :happy:
 
Hulivili, Syntyikö esikoinen koska? Onko teillä kahdet synttärit samalle kuulle tulossa ja tämäkin syntyy lokakuussa? :happy:

Joo esikoisen syntymäpäivä on 6 päivää tän tokan la jälkeen. Eli riippuen miten tää syntyy niin viikon sisällä synttärit :D
 
Siinähän menis sitten tuplana synttärit! :wink
 
Eikös vauvan kuulo saata vaurioitua jo mahassa kovista äänistä. Kyllähän tietty vähän vaimentaa mut oon ymmärtänyt että kuitenkin aika kova ääni menee kohtuun asti..?
 
Nuppu, Aika hyvinhän ovat suojassa. Tuohon asiaan ei oo koskaan tarvinnut tutustua niin ei ole parempaa tietoa tähän hätään minullakaan.

Mekin tätä konserttia kun mietittiin niin ei oo mikään stadion keikka tms että hyvin voi syrjemmässä kuunnella ettei tarvii olla kovien äänien lähellä. :)
 
En tiedä, miksi niin tarkkaa tuo ettei saa edes huhuilla faceryhmistä. Vähän outoa.

Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ja tulevillekkn. :)
 
Mä aion käydä keikoilla ja festareilla ihan loppuun asti, jos vointi vaan antaa myöten. Ne on kuitenkin niin iso osa mun elämää, ja eihän sitä tarvii moshpittiin / eturiviin änkeä :D Yks keikkalippu mulla on jopa ihan 2 vko ennen laskettua aikaa hommattuna, että meen kyllä jos oon edelleen yhtenä kappaleena ja jaksan mennä. Kohtu, vatsanpeitteet ja lapsivesi kyllä suojaa vauvan kuuloa, jos ei mee seisomaan ihan kajareitten eteen.
 
Esikoista ku ootin olin irlannissa ja illal pubissa volat kaakossa, vauva mylläs koko ajan aivan hirveesti. Oli itelle niin epämukavaa et oli pakko häipyä, toinen rauhottu ku pääsin ulos. Vaikea tietysti sanoo et mistä syystä reagoi niin paljon ääneen mut en ehkä osaa aatella et ois "jorannu innoissaan" tms vaan ehkä ennemmin jotenki tukalaa sit kuitenki? Tosin ei Suomes missään oon niin kovalla ollu kymmeniin vuosiin.
 
Ai niin joskus admin vastas tuohon face kysymykseen ja selitys oli se et kun foorumin kustantaa sandvik joka ulkomainen yritys ja tää on heidän bisneksen sivuhaara vaikka onkin ilmainen käyttäjälle, niin siks täällä pätee sa sandvikin säännöt joista yksi on tuo tiukka linjaus faceen. Facen kirppisten linkkejä tai vaik imetyksen tuen face sivun saa linkata mutta ei vaun kans potentiaalisesti kilpailevaa toimintaa kuten odotusryhmiä.
 
Mä kyllä meinasin mennä Ilosaarirockiin, Ultra Bra on pakko päästä näkemään livenä. Festareilla on onneks se hyvä puoli, että kuunnella voi kauempanakin, etäällä kaiuttimista ja ihmisten hurjemmasta fiilistelystä :) Meinattiin olla vain se sunnuntai, mennä kunnon petiin yöksi (ei festaritelttailua enää tässä iässä kiitos :wink) ja käydä ihan ravintolassa syömässä (en halua ottaa mitään riskejä myöskään festariruoan kanssa..) Kaiken kaikkiaan hyvin sivistyneesti liikkeellä siis :D
 
Takaisin
Top