Toukokuun hölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Cocoa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei taida tosian paljon ehtiä pesiä kun on 3v ja just 2v täyttäny mukana menossa :D Oon tainnu kattoa telkkaria viimeks 2013. Mulla nuo kaikki lahjat tuntuu menevän kans lähinnä hukkaan, ei tuu ehkä tällä kertaa haettua mitään.

Jee, sain nukuttua melkein 6 tuntia putkeen! Sen jälkeenkin vielä jotenkin, mutta voi niitä unia siinä vaiheessa, en taas ymmärrä mistä ne kumpusi, ei niissä ollut mitään järkeä :D No, nyt ehkä jaksaa pitkän työpäivän vähän paremmin.

Täytyypä ihan mainostaa tuota Tampereen Perheiden talon "neuvolakioski"-palvelua, toimii siis avoneuvolatyylisesti keskiviikko-aamupäivisin ilman ajanvarausta kaikissa äitiys- ja lastenneuvola-asioissa! Kävin aamulla testaamassa palvelun kun alkoi olla taas epäuskoinen olo kun mitään ei oikein muutamaan viikkoon ole tapahtunut, maha on pysynyt ennallaan eikä liikkeitä vielä tunnu, mutta siellä vaan pieni sydän jumpsutteli pontevasti! :Heartred

Tossa mielessä toi kotidoppleri on kiva. Itsellekin tuli sellainen ikävä fiilis, kun on alamaha vähän kipuillut ja etsin maanantaina sydänäänet ja jotenkin helpotti kun ne löytyi :) Neljäs kerta kun käytin koko kapistusta, eli ei tuota oo kyllä kamalan ahkerasti tullut käytettyä mutta ihan kiva, että se on olemassa.

Onko kellään kokemuksia tai ihan käytössä tukivöitä? Millaisia ja mihin tarkotukseen? Itse mietin et ainakin treenatessa voisi olla ihan hyvä käyttää kun on notkoselkää ja nivusvaivaa jo ennestään...

Mulla ollu käytössä esikoisen aikaan töissä, koska seisomatyö ja tulee kumarteluja, nosteluja, kyykkyjä jne niin helpotti kyllä ja meinaan sitten heinäkuussa pitää kunhan töihin palaan. Ellei sitten tarvitse jo aikaisemmin helpottamaan selkäkipuja...

Esikoisen aikaan oli mulla joku halpis tukivyö töissä, olisikohan ollut Anita baby belt? Mutta supistuksista johtuen en voinut sitä pitää. Taitaa tuolla edelleen kaapin perällä olla, mutta jää nähtäväksi pääseekö käyttöön. Tuntuu että jotain tukea kyllä tarvitsisi tän pötsin kanssa. Mulla on kai vähän sellainen notko selkäkin.

Mulla oli ekassa raskaudessa joku tukivyö, ei mitään muuta muistikuvaa ole siitä kuin että sitä joka paikassa suositeltiin, piti olla markkinoiden paras.
En pystynyt käyttämään kun se tuntui aiheuttavan alavatsaan kipua ja tuntui, että supisteli kun vyötä käytti kävellessä.
En ole sen jälkeen edes harkinnut hankkivani mitään vöitä.

Hei,

Oon seuraillut tätä lokakuisten ryhmää melko alusta asti. :) nyt päätin rohkaistua ja liittyä itsekin mukaan. :)
Mua myös kiinnostais, että tietääkö joku jotain facebook lokakuussa synnyttävien ryhmää? Johon siis mahtuis vielä mukaan? :) oon melko hitaasti liikkeellä, kun nyt mennään viikolla 16+. :) edellisessä raskaudesssa olin alusta asti faceryhmässä, johon edelleenkin kuulun. Olisi kiva päästä sellaiseen ryhmään.
Kirjoittelin jo moneenkin eri keskusteluun tässä ryhmässä. Mukava myös lukea teidän muiden kokemuksia ja juttuja. ihanaa raskautta kaikille!

Huomasin kyllä tuon säännön, mutta siis sellainen henkilö, joka tietäis sellaisen ryhmän niin ei voi siis tämän keskustelun kautta ilmoittautua minulle? En tarkoittanut, että suoraan tänne linkitettäisiin mitään ryhmiä.

No itse ymmärsin ohjeet niin, ettei saisi kysellä edes täällä niistä. Mutta jos joku tietää niin varmaan laittaa viestiä tämänkin perusteella. Itse en tiedä, enkä ole kauhean kiinnostunutkaan omalla profiilillani facessa sellaiseen osallistumaan :) Täällä on kuitenkin tietynlainen anonymiteetti, joka sopii minulle hyvin. Vaikka onhan tämäkin täysin julkinen yhteisö, jonka viestejä kuka tahansa netin käyttäjä pääsee lukemaan, salaisia lukuun ottamatta.

Joo, kyllä tuolla säännöissä ihan erikseen kiellettiin jopa tiedon huhuilu ja yksityisviestillä jatkaminen.​

Minkäköhän vuoksi tuo facebook on täällä noin tiukasti kielletty? Syytä en oikein ole mistään löytänyt... :confused:

Hyvää äitienpäivää! Meillä taapero 1v6kk tänää, flunssaisena :(

Takaisin