Toukokuun hölinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Cocoa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miitu, pääset paljon helpommalla kun et perehdy, varsinkin jos ei älli riitä erottamaan faktaa ja humpuulia toisistaan ;)

Mun mummo oli ihan hysteerinen mikron säteilystä. Aina, kun mikro oli päällä ni piti lähteä toiseen huoneeseen :hilarious: Itse en kyllä siitä niin hysteerinen ole mutta en kyllä viitsi suoraan sen edessä seistä, kun on juuri mahan korkeudella vaan olen mielummin vieressä, jos siitä nyt jotain sattuisi tulemaankin :happy:

Miitu, pääset paljon helpommalla kun et perehdy, varsinkin jos ei älli riitä erottamaan faktaa ja humpuulia toisistaan ;)

Luulen kans näin et täs asias ehkä parempi olla tietämättä. :)

Meillä lukee mikrossa ja sen käyttöohjeessa, että ei päästä yhtään säteilyä ulkopuolelle. Onkohan tuo kirjoitettu juuri mahdollisen hysterian takia, ettei tarvitse huolehtia :D

Puolitoista tuntia haravointia ja puskien leikkelyä, olisin voinut pidempäänkin touhuta, mutta alaselkä sanoi sopimuksensa irti :( Särkee vasemmalta aika paljon, eikä oikein hyvää asentoa tunnu löytyvän. Toivottavasti se nyt tokenee, kun tulevalla viikolla on työreissupäiviä jokunen enkä oikein voi olla pois niiltä reissuilta :/

Kaari, mulla auttaa alaselän kipuihin lattialla makaaminen ja pieni selän liikuttelu lattialla. Ylös en kyllä meinaa sieltä päästä :D

Mä sain sen selkälaudanki mut enpä uskalla käyttää, kun silloin seuraavana yönä alkoi ne kivuliaat supistukset, en osaa sanoa liittyikö tohon vai johonki muuhun mutta ei uskalla kokeilla :(

Joo, kyllä se lattialla makaaminen mullakin auttaa, ainakin sen jälkeen kun pekkaniska on käynyt nostamassa mut ylös sieltä :D Mulla menee jokin selästä lukkoon kun makaan kovalla alustalla jonkin aikaa selälläni, ei ole koskaan selvinnyt, mikä. Joudun varovasti kääntymään kyljelleni ja siitä punkeamaan ylös, kipu voi olla paha, jos varomattomasti liikahdan. Mutta kun ylös vaan pääsen, niin sekin kyllä helpottaa. Joskus kun olen joutunut esim. lääkärissä syystä tai toisesta makaamaan tutkimuspöydällä vähänkin pidempään, nolottaa kun en meinaa päästä siitä ylös :/

Kyllä se mullakin on aika taiteilua päästä ylös sieltä lattialta. Mäki joudun varovasti kääntymään kyljelleen ja siitä ylös ja kyllä sekin kipeää tekee. Mutta sitten ku ylös pääsee ni selkäkipu helpottaa. Välillä ei meinaa selkäkivuissa edes sängystä ylös päästä. Mulla myös jotain pahasti vialla alaselässä ja raskaus vaan pahentaa :/

Täällä kans selkä aika hajalla. Ens viikolla ois aika fysioterapeutille, täytyy toivoa että sieltä sais jotain apuja.

Mulla on notkoselkä ja se ei oikein meinaa kestää tätä toista raskautta. :( Esikoisen kanssa oli jo vaikeaa ja oli jatkuvia kipuja, nyt kivut tuli paljon aiemmin ja kovempina. Onneksi pääsen kuun lopussa fysioon josko sieltä saisi jotain apuja!​

Babybox haettu Lastentarvikkeesta (jos joku ei tiedä niin www.babybox.fi voi täyttää omat tiedot ja sähkikseen saa koodin jota vastaan saa Lastentarvikkeesta haettua ilmaisen pikku näyteboxin muutamasta eri tuotteesta) :) Vielä kun tuon jaksaisi avata ja katella mitä sieltä löytyykään :)

Noniin. Paketista löytyi:

Panadol: Kuumeen ja kivun hoito-opas 0-6vuotiaille lapsille, 1 pesukoneeseen laitettava värin- ja liankerääjä liina, näytepaketti Neutral pyykinpesuainetta, 24 kosteuspyyhettä, 1 philips avent tutti tekstillä, 1 vaippa kokoa 1, 2 vaippaa kokoa 2, matkapullo natusan baby bath pesuainetta sekä 2kk ilmaista viaplaytä :)

Liitteet

• 1494342408019.jpg
    1494342408019.jpg
    56 KB · Katsottu: 45
Muokattu viimeksi:
Onpas kiva pakkaus ja kaikkea tarpeellista! :happy:
Esikoisesta muistaisin että oli vain jotain hömppää.. o_O

Mulla ei aiemmin tuota boxia olekaan ollut :) Tyytyväisin kyllä tuohon ilmaiseen 2kk Viaplayhin, jonka voi irtisanoa heti niin, että loppuu toiminnasta kun ilmainen 2kk loppuu sekä noihin Pampersin näytevaippoihin. Olen tässä tosiaan miettinyt kun esikoisella oli aina Pampersit ja oli ainoa merkki mikä meille sopi, mutta monet oli päivitelleet noita uudistettujen new born vaippojen kovaa hajusteellisuutta. Mietin jo, että pitääkö ostaa yksi paketti testiin haisteltavaksi, mutta tuolla olikin mukana muutama vaippa ja mielestäni haju on sopivan mieto ja noita ostan seuraavallekin sitten :)

Eli ei tarvitse meidän lähteä pakettia noutamaan. Meillä ei käytetä vauvalla pesuainetta kylvyssä, välttelen kosteusliinojen käyttöä (ties mitä myrkkyjä niissäkin), meinasin vetää tän neljännenkin vauva-ajan ilman tuttia, telkkaria meillä ei katsota käytännössä laisinkaan, vaippoina tulee käytettyä varmaan niitä mitä on sairaalassakin tarjolla, jos hyväksi havaitaan +kestovaippoja....

Ihana tuo 2kk Viaplay, tulis kyllä käyttöön! :rolleyes:

Joo se oli kyllä kiva ylläri, varsinkin kun on 2kk eikä se perus ilmainen 1kk kokeilu :) Tämän vuoden loppuun asti taisi olla se koodi voimassa eli täytyy vähän funtsia millon ottaa käyttöön :)

Me voitais melkein ottaa jo käyttöön kun mieskin kotona ainenkin kesän! :cool:
Luulen et sit lähempänä h-hetkeä ja äippälomalla etenkin on kädet täynnä enkä kerkiä katella. :grin

Esikoisen aikana oli ihana kuluttaa viimeiset odotus kuukaudet Netflixiä ja sitten kun pieni oli vastasyntynyt niin pesittiin vaan 24/7 ja siinä meni lempi leffaa ja - sarjaa. Toista on nyt. :hilarious:

Tota itekin mietin, että ei sovi kyllä jättää liian syksylle tuota ettei jää käyttämättä tai mene ihan hukkaan kun sen rekisteröi eikä kerkeäkkään sitten katselemaan :)

Joo nyt ei kyllä taida olla pesimistä kovin paljoa tiedossa syntymän jälkeen kun täytyy tuo esikoinennkin hoitaa ja antaa huomiota sitten hänelle yksinään sillä aikaa kun vauva nukkuu :D Olen jo niin tottunut siihen, että saa yöt nukkua yleensä heräämättä (siis esikoinen nukkuu, itse kyllä nyt heräillyt öisin...), niin miten sitä oikein tulee taas jaksamaan ne yöheräilyt ja syötöt kun ei saa päivälläkään sitten levätä yhtä aikaa vauvan kanssa :D

Samojen mietteiden kanssa painin minäkin! Sillä erotuksella että meillä esikoinen on vasta nyt alkanut nukkua melkein kokonaisia öitä. Saattaa siis herätä kerran yössä tjtn. En todellakaan tiedä miten sitä tulee sitten jaksamaan kun ei voi päiväuniakaan nukkua. :nailbiting:
Se pesiminen pienen nyytin kanssa oli ihanaa ja muistelen lämmöllä <3 :)
Nyt vähän harmittaa jopa kun tietää ettei tän toisen kanssa vain ole yhtälailla mahdollisuutta. Kai me selvitään, kun muutkin. :hilarious:

Takaisin