Huh, heräsin viime yönä koviin vatsakipuihin, oli pakko ottaa Panadoliakin, kun ei millään helpannut. Vieläkin maha arka ja muutenkin karmea olo, kun nukuin superhuonosti. Muutama tippa tuli vertakin. Saas nähdä, että miten tässä käy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla menee aika onneksi stressatessa töistä ja omasta nuorisosta. Kyllä välillä ehtii murehtimaan torstain ultraakin
Huh, heräsin viime yönä koviin vatsakipuihin, oli pakko ottaa Panadoliakin, kun ei millään helpannut. Vieläkin maha arka ja muutenkin karmea olo, kun nukuin superhuonosti. Muutama tippa tuli vertakin. Saas nähdä, että miten tässä käy
mä heräsin kanssa pariviikkoa sitten koviin vatsakipuihin yöllä että otin panadolia, voi olla vaan kohdun kasvukipuja! :)
Toivotaan näin, helpottavaa kuulla, että muillakin ollut vastaavia oireita. Vaikka ei tietenkään yhtään kivaa, että joutuu kärsimään kivuista. Vuoto ei ole onneksi runsastunut, muutama tippa tullut vessassa käydessä. Että jospa tää menisi ohi esikoisen raskaudesta en muista näin kovia kipuja eikä ollut mitään veristä vuotoakaan. Mutta toisaalta tää raskaus muutenkin ollut vähän erilainen ja enemmän oireita.
Mä kävin eilen varhaisultrassa ja siellä se pieni sydän sykki ja kaikki oli muutenkin hyvin.
Vieläkin tulee silloin tällöin hieman vuotoa pyyhittäessä, mutta yritän nyt luottaa siihen, että niin kauan kun ei ole kipuja tai vuoto ole kovaa niin kaikki on hyvin.
Ehkä sitä nyt uskaltaa jo alkaa täällä kirjoittelemaan 5+6 tänään.
Just soittelivat äitipolilta, että oli lähetettä tullut sinnepäin ja sain ajan jo torstaille! Seurataan tarkemmin ennenaikaisuuden uhan vuoksi. Tuli tosi helpottunut olo, että pääsen jo näin aikaisin seurantaan ja otetaan tosissaan.
Kiitos tsempeistä. Kyllä tää tosiaan yllättävästi säikäyttää. Esikoisen kanssa mulla tuli paljon valkovuotoa ja muistan miten ravasin vessassa tarkistelemassa, ettei vaan ole verta.
Ja vaikka tosiaan tietää, että pieni vuoto voi kuulua raskauteen, niin silti se vähäinenkin vuoto kyllä ahdistaa.
Mä kävin eilen varhaisultrassa ja siellä se pieni sydän sykki ja kaikki oli muutenkin hyvin.
Vieläkin tulee silloin tällöin hieman vuotoa pyyhittäessä, mutta yritän nyt luottaa siihen, että niin kauan kun ei ole kipuja tai vuoto ole kovaa niin kaikki on hyvin.
Saako kysyä tarkemmin, mikä tuo ennenaikaisuuden uhka on?
Tiedätkö, missä vaiheessa sulle laitettiin äitiyspolille lähetettä? Minä malttamattomana odottelen yhteydenottoa, lähete on hyväksytty, mutta yhteydenottoa ei ole vielä kuulunut.
Pahoittelut Fantsu ja pikaista toipumista sinulle!Valitettavasti nuo kivut eivät enteilleet hyvää. Eilen ne kävivät sen verran hankaliksi, että ymmärsin onneksi lähteä päivystykseen. Onneksi otettiin ihan tosissaan mun kivut ja kohdunulkoiseksihan tämä raskaus osoittautui. Ja oltiin jo sen verran pitkällä, että täytynyt olla raskauteen liittyvää vuotoa nuo viimeiset ”menkat”.
Nyt jatketaan sitten yhtä munajohdinta köyhempänä. Mutta onneksi kaikki tilanteeseen nähden hyvin ja toinen munajohdin kunnossa, että eiköhän meille vielä joskus suoda se toinen pikkuinen, hänestä nyt vaan ei tule toukokuista (mutta josko meille vielä suotaisiin vauva 2022).
Mutta ihanaa odotusta teille kaikille muille ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Vaikka harmittaa ja surettaa, niin oma fiilis kuitenkin kohtalaisen hyvä, kun olisihan tässä voinut käydä paljon pahemminkin.
Valitettavasti nuo kivut eivät enteilleet hyvää. Eilen ne kävivät sen verran hankaliksi, että ymmärsin onneksi lähteä päivystykseen. Onneksi otettiin ihan tosissaan mun kivut ja kohdunulkoiseksihan tämä raskaus osoittautui. Ja oltiin jo sen verran pitkällä, että täytynyt olla raskauteen liittyvää vuotoa nuo viimeiset ”menkat”.
Nyt jatketaan sitten yhtä munajohdinta köyhempänä. Mutta onneksi kaikki tilanteeseen nähden hyvin ja toinen munajohdin kunnossa, että eiköhän meille vielä joskus suoda se toinen pikkuinen, hänestä nyt vaan ei tule toukokuista (mutta josko meille vielä suotaisiin vauva 2022).
Mutta ihanaa odotusta teille kaikille muille ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Vaikka harmittaa ja surettaa, niin oma fiilis kuitenkin kohtalaisen hyvä, kun olisihan tässä voinut käydä paljon pahemminkin.
Valitettavasti nuo kivut eivät enteilleet hyvää. Eilen ne kävivät sen verran hankaliksi, että ymmärsin onneksi lähteä päivystykseen. Onneksi otettiin ihan tosissaan mun kivut ja kohdunulkoiseksihan tämä raskaus osoittautui. Ja oltiin jo sen verran pitkällä, että täytynyt olla raskauteen liittyvää vuotoa nuo viimeiset ”menkat”.