Toukokuisten turinat

Okei! Mikä on MSM :bag: täytyy pyytää jotain tuomaan huomenna jos jatkuu..nyt tuntunut ok kun makoilen sohvalla, kauratyyny löytyy onneksi. Kohta saunaan vähän lämmittelemään.. tämä tuntuu kans paremmalta kun välillä liikkuu.
Mut apua että aivastuksesta meni :bag:

Msm on metyylisulfonyylimetaani, joku rikkiyhdiste (luonnollinen) mut mä lueskelin esikoisen aikaan että kylmägeeli on ok kunhan ei olis msm:ää, ja niitä löyty ihan hyvin kyllä. En tiiä enää mikä siinä on, mut tätä muistelen ja ihan mielellään käytän ite sitä ilman - ei juuri eroa kivun hoidossa :happy:
Liike on ehdottomasti lääke! Psoaas-asento (google) voi kans auttaa jos alaselästä kyse, ja sit hyvin hyvin kevyt hieronta (ei kovaa hierontaa ettei mee enempi jumiin). Toivottavasti helppaa pian:Heartpink

Jep, aivastuksesta :laughing021 Ei se sillon naurattanu etenkään ku oli selkä jo kertaalleen leikattu ennen sitä, mut helpotti ihan parissa viikossa :happy:
 
Joo katson vielä oonko loppupäivän töissä vai lähdenkö kotiin ja sit aamulla mikä tilanne.. joutus kai menee lääkäristä hakee todistuksen, en oo varma, muuten palkatonta :scratch en oo varma. Siis koska olin viime viikollakin saikulla. Enkä jaksais mennä lääkäriin ellei saa chatin kautta ajan ja todistuksen. Mutta eipä mun palkka yhteen palkattomaan päiväänkään kaatuisi..

Kyllähä se todistus kannattaa hakea, kun on aihetta lepäillä. Et en mä sen takia palkatonta ottais. Meillä saa olla 3pv omalla ilmoituksella. Ite olen ollu kotona vuodon jälkeen, enkä halunnu itteä rasittaa, enkä muutenkaa ois töihin kyennyt, ku pelkäsin jos tulee enempi.
 
Mä vedin tänään el maco aterian noin klo 12 ja se oli niin täyteläinen että se piti nälän poissa pitkään :hilarious:

Mä eilen kaks hesen hampparia ja neljän tunnin jälkeen tuli nälkä/etova olo :grin
 
Pahoitteluni Fantsulle :Heartbigred

Tällä viikolla väsymys on iskenyt ihan kanveesiin, iltaisin ennen kymppiä nukkumaan. Mies sanoo, että nukun tosi sikeästi. Mutta aamulla herännyt joka aamu ennen kellonsoittoa. :shy: :hungover: toisaalta olen luontaisestikin aamuvirkku ja iltatorkku, mut voisihan sitä vähän pidempään kuin 6.00 nukkua, kun työt alkaa vasta 9.00. :grin
 
Fantsu nyt vasta huomasin viestisi...pahoittelut :Heartred
Seuraava sitten syliin:Heartblue

Mä jäin nyt kotiin saikulle selkäni kanssa..
 
Hyvä jannn, että jäit saikulle! Pitää kuitenkin pitää itsensä lisäksi huolta pienestäkin :happy:

Nimimerkillä oksensin tänään aamupalan ja mietin miten tulen selviämään töissä, kun meidän on vielä käytettävä maskiakin suurin osa päivästä :hungover: En vaan vielä haluaisi viedä saikkulappua raskauspahoinvoinnista tässä vaiheessa, kun en edes oikeasti tiedä onko siellä ketään kyydissä :meh:
 
Käykää joku kirjottaa mulle tonne leikkinurkkaan vastauksia kans, en iha yksin viiti siel kirjottaa :anyone
Ois nii kiva jo tänään päästä salaiseen ryhmään... :smiley-angelic006
 
Valitettavasti nuo kivut eivät enteilleet hyvää. Eilen ne kävivät sen verran hankaliksi, että ymmärsin onneksi lähteä päivystykseen. Onneksi otettiin ihan tosissaan mun kivut ja kohdunulkoiseksihan tämä raskaus osoittautui. Ja oltiin jo sen verran pitkällä, että täytynyt olla raskauteen liittyvää vuotoa nuo viimeiset ”menkat”.

Nyt jatketaan sitten yhtä munajohdinta köyhempänä. Mutta onneksi kaikki tilanteeseen nähden hyvin ja toinen munajohdin kunnossa, että eiköhän meille vielä joskus suoda se toinen pikkuinen, hänestä nyt vaan ei tule toukokuista (mutta josko meille vielä suotaisiin vauva 2022).:Heartred

Mutta ihanaa odotusta teille kaikille muille ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Vaikka harmittaa ja surettaa, niin oma fiilis kuitenkin kohtalaisen hyvä, kun olisihan tässä voinut käydä paljon pahemminkin.


Fantsu :Heartpink Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti saat 2022 vauvan syliin. Tsemppiä ja toivottasti toivut hyvin.
 
Kiitos teille myötäelämisestä ja toivon ihanaa raskausaikaa jokaiselle :Heartred

Täällä fyysinen vointi alkaa olla jo tilanteeseen nähden tosi hyvä. Olen kiitollinen ettei käynyt pahemmin. Ja siitä, että sain tosi hyvää hoitoa ja mut leikannut lääkärikin jaksoi ihanasti tsempata, miten kuitenkin toinen munanjohdin vaikutti oikein hyvältä ja että yhden kanssakin voi hyvin tulla raskaaksi. Ja tuo meidän kohta puolitoistavuotias neiti pitää onneksi kiireisenä myös.:happy: Haluan uskoa, että meillekin vielä se toinen suodaan, enemmin tai myöhemmin (ja mieluummin aika pian):Heartred
 
Nyt tää selkä napsahti uusiksi :sad010 oli jo parempi vklopun, mutta näköjään puuhailin liikaa..jännä että suihkun/saunan jälkeen meni ..olen liikaa seisonut tänään..
 
Millä sovelluksella seuraatte raskautta? Toivoisin pysyväni sen avulla kärryillä rviikoista ja kivaa tietoakin olisi kiva saada mieluiten suomeksi.
 
Millä sovelluksella seuraatte raskautta? Toivoisin pysyväni sen avulla kärryillä rviikoista ja kivaa tietoakin olisi kiva saada mieluiten suomeksi.

Preggers on mukavan oloinen, mut maksullinen jos haluaa eroon mainoksista.

Vau:n oma on ok.

Preglife on mun mielestä mukava käyttää, ja ilmainen, maksullisena sit saa vaan lisää jotain ominaisuuksia. Näkee kalenterista vaikka millä viikolla mennään tiettynä päivänä ym.

Raskaus+ on ehkä mun lemppari. Näkee alkion ja sikiön kehitystä melko realistisella 3D kuvauksella ja mm. kuuluu sydänäänetkin (ei oman raskauden vaan sovelluksen animaation äänet).

Liberon sovelluskin on kohtalaisen hyvä.

Layette on aika suppean oloinen… Ipregnant lite ja premium taas on aikaansa hurjasti jäljessä - esikoisen aikaan käytin premiumia mut nyt se ei todellakaan ole sama verrattuna muihin:hilarious:
 
Kiitos Tammenterho, sieltä tuli kattava listaus. :notworthy Tolla Scarlettinkin mainitsemalla preglifellä olen itsekin varmaan viimeksi seurannut. Ton Raskaus+ latasin ensin, mutten saanut viikkoja täsmäämään ja kielen vaihtuminen häiritsee.
 
Mä kirjoittelen myös tänne, varovaisin mielin. Tuntuisi hyvältä jakaa ajatuksia ja lukea muiden raskausjuttuja. Oletteko kaikki siellä salaisessa ryhmässä mukana? Aika monta viestiä pitää kirjoittaa että sinne pääsee mukaan! :bookworm:
 
Takaisin
Top