Toukokuisten turinat

Hei, te keillä on jo entuudestaan myös lapsia niin onko kellään kokemusta lapsista, jotka on saatu isomman miehen kanssa verrattuna itseensä?

Mua nyt alkoi yhtäkkiä jännittämään, että kuinka moneen osaan menen rikki. Aikaisemmat 2 lastani on tehty normaali mittaisen, mutta luonnostaan laihan miehen kanssa jotamiten myös lapset ovat olleet tirppoja.

Olen siis itse 155cm ja nykyinen mieheni huitelee jo 190cm kohdilla ja on todella miehen kokoinen :nailbiting::hilarious:
 
Hei, te keillä on jo entuudestaan myös lapsia niin onko kellään kokemusta lapsista, jotka on saatu isomman miehen kanssa verrattuna itseensä?

Mua nyt alkoi yhtäkkiä jännittämään, että kuinka moneen osaan menen rikki. Aikaisemmat 2 lastani on tehty normaali mittaisen, mutta luonnostaan laihan miehen kanssa jotamiten myös lapset ovat olleet tirppoja.

Olen siis itse 155cm ja nykyinen mieheni huitelee jo 190cm kohdilla ja on todella miehen kokoinen :nailbiting::hilarious:

Ei oo ihan tollasesta, mutta mulla on 4 lasta joista 3 ekaa on rotevan miehen kanssa ja neljäs selvästi pienikokoisimman ja kaikki lapset on olleet 600g sisällä toisistaan syntyessään ja itseasiassa kolme 200g sisällä (1,2 ja 4)
Eli vauvat olleet mun kropalle sopivia :)
Toivottavasti myös sulla ois näin.
 
Olen katsellut äitiysvaatteita. AboutYou sovelluksella löytyi tosi kivoja vaatteita. Itse tykkään rock-henkisistä vaatteista. Oli kivasti paitoja, mitkä käy odottaessa ja sit vielä imettäessä. Saa vinkata paikkoja, missä olis vähän persoonallisempia äitiysvaatteita.
 
Oon kans katsellut jo äitiysvaatteita, valitettavasti mun täytyy valita ne lähinnä mukavuus ja käytännöllisyys tyylin edellä (töitä ajatellen). :rolleyes:
 
Hei, te keillä on jo entuudestaan myös lapsia niin onko kellään kokemusta lapsista, jotka on saatu isomman miehen kanssa verrattuna itseensä?

Mua nyt alkoi yhtäkkiä jännittämään, että kuinka moneen osaan menen rikki. Aikaisemmat 2 lastani on tehty normaali mittaisen, mutta luonnostaan laihan miehen kanssa jotamiten myös lapset ovat olleet tirppoja.

Olen siis itse 155cm ja nykyinen mieheni huitelee jo 190cm kohdilla ja on todella miehen kokoinen :nailbiting::hilarious:

Mulla esikoisen isä 195cm ja mie 169. Poika oli syntyessään 50,5cm ja 3825g eli ei mikään liian suuri :happy: Nyt 6-veenä vaatekoko 134-140 eli on reeeeilusti ikäistään isompi :wacky: Edellisvuonna 9-veen käyttämiä vaatteita käyttää nyt ja on mua kainaloon saakka :hilarious:
 
Olen katsellut äitiysvaatteita. AboutYou sovelluksella löytyi tosi kivoja vaatteita. Itse tykkään rock-henkisistä vaatteista. Oli kivasti paitoja, mitkä käy odottaessa ja sit vielä imettäessä. Saa vinkata paikkoja, missä olis vähän persoonallisempia äitiysvaatteita.

Mää yritän kaivella mistä esikoisen aikaan mahdoin tilata vaatteita, koska siellä oli selkeesti rock-henkiset äitiysvaatteet. Tuun kertoilemaan jos satun löytämään :happy:

Ite kans katellu äitiysvaatteita, nyt tosin lähinnä mustaa ja jotain perusvaatetta :grin
 
Kuulostaa samalta kuin mitä mulla oli ja takana tosiaan PAS lääkkeelliseen kiertoon. Mulla loppui se vuoto sen toissapäivän aikana ja nyt ei ole ollut enää mitään. Ja sen jälkeen oireet alkaneet voimistua. Toivotaan, että molemmat selvitään vain säikähdyksellä tästä. ❤️

Aikalailla tässä onki säikähtäny olo. Nyt varsinki joka vessareissu onki kauhea. Vielä ei ole kipuja tullu ja vuoto loppui yöllä jo. Voi kumpa vaan ei kesken menis. :sorry: toivotaa tosiaa et säikähdyksellä selvitään :Heartred
 
Hei, te keillä on jo entuudestaan myös lapsia niin onko kellään kokemusta lapsista, jotka on saatu isomman miehen kanssa verrattuna itseensä?

Mua nyt alkoi yhtäkkiä jännittämään, että kuinka moneen osaan menen rikki. Aikaisemmat 2 lastani on tehty normaali mittaisen, mutta luonnostaan laihan miehen kanssa jotamiten myös lapset ovat olleet tirppoja.

Olen siis itse 155cm ja nykyinen mieheni huitelee jo 190cm kohdilla ja on todella miehen kokoinen :nailbiting::hilarious:

Esikoinen oli 3600g/50cm, hänellä eri isä. Noin 175cm pitkä ja laiha.

Nykyinen mieheni nyt ei mitenkään iso tai harteikas mieheksi ole, pituutta vajaa 180cm, meidän yhteiset pojat oli 3500g/52cm ja 4200g/54cm. Jälkimmäinen ei mahtunut alateitse syntymään. Ja on se koomisen iso nyt valokuvissakin kun jälkeenpäin katsoo. :grin
 
Esikoinen oli 3600g/50cm, hänellä eri isä. Noin 175cm pitkä ja laiha.

Nykyinen mieheni nyt ei mitenkään iso tai harteikas mieheksi ole, pituutta vajaa 180cm, meidän yhteiset pojat oli 3500g/52cm ja 4200g/54cm. Jälkimmäinen ei mahtunut alateitse syntymään. Ja on se koomisen iso nyt valokuvissakin kun jälkeenpäin katsoo. :grin
Mun esikoinen oli 4120g ja tuli tosi nätisti :) Paljon vaikeampi oli kolmosen synnytys kun oli avosuisessa tarjonnassa ja oli yli puol kiloa kevyempi. Eli ei se koko aina kerro onko vaikea vai helppo synnytys :)
 
Mulla on mammavaatteita ihan peruspaikoista; Lindex, H&M, Esprit ja Zalando :)

Nyt haettiin just Postista paketti, jossa on vauvanvaatteita ja äippävaatteita :bag: oli taas vaan pakko...mutta palautukseen menee ainakin osa jos reilun viikon päästä huonoja uutisia...Näin kävi myös talvella. Eikä nyt todellakaan pitänyt ostaa mitään ennen tyyliin nt-ultraa, "mut ku"....
 
Mulla on mammavaatteita ihan peruspaikoista; Lindex, H&M, Esprit ja Zalando :)

Nyt haettiin just Postista paketti, jossa on vauvanvaatteita ja äippävaatteita :bag: oli taas vaan pakko...mutta palautukseen menee ainakin osa jos reilun viikon päästä huonoja uutisia...Näin kävi myös talvella. Eikä nyt todellakaan pitänyt ostaa mitään ennen tyyliin nt-ultraa, "mut ku"....

Mun pitäis tilailla/ostaa jostain äitiyssukkahousuja ja pari mekkoa lisää. En ole enää pystynyt käyttämään housuja ollenkaan ja alushousut ja sukkahousut puristaa myös ihan mielettömästi.

Haluatko laitella kuvaa, mitä ihanaa tilailit vauvalle? :love7
 
Mun pitäis tilailla/ostaa jostain äitiyssukkahousuja ja pari mekkoa lisää. En ole enää pystynyt käyttämään housuja ollenkaan ja alushousut ja sukkahousut puristaa myös ihan mielettömästi.

Haluatko laitella kuvaa, mitä ihanaa tilailit vauvalle?

Voin laittaa kohta, olen tosin ostellut jo yli 7vuotta vaatteita vauvalle silloin tällöin, aloitin jo edellisessä suhteessa :bag:
 
Me tilattiin vauvalle viime viikolla kengät, joilla kerrotaan raskaudesta sit aikanaan miehen vanhemmille ja joskus myös somessa, jos niin pitkälle päästää. Voin esitellä ne tuolla salaisella puolella ensi viikolla kun tulevat. Muuten en vielä ole uskaltanut mitään ostaa, enkä varmaan vielä pitkään aikaan, mutta näistä oli itsellä selkeä visio ja pitkän metsästyksen jälkeen löysin vihdoin yhdet kengät, muualla ei ollut (varastossa oli vain yhdet, muuten olisin tilannut varmuuden vuoksi kahdet, jos tulisin kaksoset :grin)
 
Mun pitäis tilailla/ostaa jostain äitiyssukkahousuja ja pari mekkoa lisää. En ole enää pystynyt käyttämään housuja ollenkaan ja alushousut ja sukkahousut puristaa myös ihan mielettömästi.

Haluatko laitella kuvaa, mitä ihanaa tilailit vauvalle? :love7

Tässä lempparit tästä lähetyksestä :love7 koirahousut ja siilipuku :Heartpink sitten oli perusbodya ja sukat. Äippävaatteista osa käy vaikkei olisi raskaana, ja osan palautan jos käy huonosti..
 

Liitteet

  • IMG_20210912_143434.jpg
    IMG_20210912_143434.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 30
  • IMG_20210912_143353.jpg
    IMG_20210912_143353.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 30
Aikalailla tässä onki säikähtäny olo. Nyt varsinki joka vessareissu onki kauhea. Vielä ei ole kipuja tullu ja vuoto loppui yöllä jo. Voi kumpa vaan ei kesken menis. :sorry: toivotaa tosiaa et säikähdyksellä selvitään :Heartred
Kyllä se säikäyttää :sorry: ite pelkäsin eilen kanssa jokaista vessareissua. Tänään on taas jo vähän helpompaa ❤️
 
Takaisin
Top