Toukokuisten turinat

Kyllä se säikäyttää :sorry: ite pelkäsin eilen kanssa jokaista vessareissua. Tänään on taas jo vähän helpompaa ❤️

Hyvä ettei sulla enää vuoda. :Heartred saas nähä kui mun käy. Huomenna soitan naistenpolille vaik tuskin mitää tekevät taaskaa. :sorry: ootko sä tehny raskaustestiä vuodon jälkee?
 
Mä en ekassa raskaudessa uskaltanut ostaa mitään ennen nt-ultraa, sen jälkeen tuli tehtyä jotain pieniä hankintoja. Mutta sitten rakenneultran jälkeen innostuinkin kunnolla :grin nyt varmaan kyllä jää myös iso osa hankinnoista sinne rakenneultran jälkeen. Toki meillä on esikoiselta tosi paljon kaikkea tallessa, mutta jos onkin poika, niin sitten on ainakin vaaterintamalla syytä lähteä ostoksille:happy: munhan piti ostaa aikanaan paljon kaikkea neutraalia, mutta neidin kaappi on kyllä täynnä pinkkiä, kukkia ja röyhelöitä:p
 
Hyvä ettei sulla enää vuoda. :Heartred saas nähä kui mun käy. Huomenna soitan naistenpolille vaik tuskin mitää tekevät taaskaa. :sorry: ootko sä tehny raskaustestiä vuodon jälkee?
Toivottavasti sullakin loppui ❤️ en oo tehny uutta testiä. Soitin perjantaina polille ja silloin olivat sitä mieltä että kuulostaa normaalilta ja katsotaan tilannetta sitten ultrassa 20.9. Oireet on vuodon jälkeen voimistuneet niin en senkään puolesta koe tarvetta testata tällä hetkellä. Ja loppujen lopuksi sitä oli niin vähän, että en oikeastaan edes pidä sitä vuotona kun ei siteeseen asti edes tullut mitään. :) Mikä sulla on tänään ollut tilanne?
 
Toivottavasti sullakin loppui ❤️ en oo tehny uutta testiä. Soitin perjantaina polille ja silloin olivat sitä mieltä että kuulostaa normaalilta ja katsotaan tilannetta sitten ultrassa 20.9. Oireet on vuodon jälkeen voimistuneet niin en senkään puolesta koe tarvetta testata tällä hetkellä. Ja loppujen lopuksi sitä oli niin vähän, että en oikeastaan edes pidä sitä vuotona kun ei siteeseen asti edes tullut mitään. :) Mikä sulla on tänään ollut tilanne?

Vuotoa ei ole tänään tullut ollenkaa. Mut tää onki vasta eka pv. Itellä kun niitä oireita ei ole. Välillä saattaa huimausta olla ja rinnat vaa vähä arat. Tää epätieto on vaa nii kauheeta. Mulla kyllä ekalla kerralla holahti pönttöön mut ei kumminkaa kuukautisvuodon verran.
 
Laskeskelin tuossa, että tänä viikonloppuna alkaa ekat kesäkuiset saada plussia. Hurja ajatus, tuntuu, että itse plussasin ihan vasta :D
 
Housut kyllä puristi sen verran aamulla että jotkut raskaushousut tai legginssit vois olla aika hittipop.

yhden setin kävin ostamassa vauvalle, vaikka olin ajatellut etten osta mitään ennen yhtään ultraa. :angelic:
 
Vuotoa ei ole tänään tullut ollenkaa. Mut tää onki vasta eka pv. Itellä kun niitä oireita ei ole. Välillä saattaa huimausta olla ja rinnat vaa vähä arat. Tää epätieto on vaa nii kauheeta. Mulla kyllä ekalla kerralla holahti pönttöön mut ei kumminkaa kuukautisvuodon verran.
Se epätietoisuus on pahinta ❤️ kannattaa olla yhteydessä polille ja kysyä ottaisivatko sut näytille sun mielenrauhan vuoksi. Mulla oli siellä toisessa päässä aivan ihana hoitaja ja sanoi että tällä viikolla saa koska tahansa soittaa, jos tuntuu että haluaa jutella asiasta vielä. Haluaisin uskoa että sunkaan ei vielä tarvitse tosta huolestua, kun ei kipuja ilmeisesti ole ollut lainkaan? Odottaminen on kamalaa. :sorry: paljon sulla nyt onkaan viikkoja? Niin ja tosi hyvä että vuoto loppui! Uskoisin että jos olisi kunnolla alkaakseen niin olisi jo alkanut. :)
 
Housut kyllä puristi sen verran aamulla että jotkut raskaushousut tai legginssit vois olla aika hittipop.

yhden setin kävin ostamassa vauvalle, vaikka olin ajatellut etten osta mitään ennen yhtään ultraa. :angelic:
Ite oon kanssa miettiny jotain raskaushousuja, kun tuntuu pahalta jos housun vyötärö yhtään kiristää vatsalla. :grin
 
Se epätietoisuus on pahinta ❤️ kannattaa olla yhteydessä polille ja kysyä ottaisivatko sut näytille sun mielenrauhan vuoksi. Mulla oli siellä toisessa päässä aivan ihana hoitaja ja sanoi että tällä viikolla saa koska tahansa soittaa, jos tuntuu että haluaa jutella asiasta vielä. Haluaisin uskoa että sunkaan ei vielä tarvitse tosta huolestua, kun ei kipuja ilmeisesti ole ollut lainkaan? Odottaminen on kamalaa. :sorry: paljon sulla nyt onkaan viikkoja? Niin ja tosi hyvä että vuoto loppui! Uskoisin että jos olisi kunnolla alkaakseen niin olisi jo alkanut. :)

Tässä oon ootellu soittoa koko aamun. Meillä taas ainki viimeksi se vastaaja oli jotenki tyly joten tuskin mitää tekevät. Nyt on viikkoja 5+2 ja ens keskiviikkona ois ultra. Edelleenkää ei vuotoa tullu eikä ole kipuja ollut. Sitä mietin kans et kai olis alkanu kunnolla mutku niitä kaikkia lukee et joillaki on tällee tiputtelulla alkanu :sorry:
 
Tässä oon ootellu soittoa koko aamun. Meillä taas ainki viimeksi se vastaaja oli jotenki tyly joten tuskin mitää tekevät. Nyt on viikkoja 5+2 ja ens keskiviikkona ois ultra. Edelleenkää ei vuotoa tullu eikä ole kipuja ollut. Sitä mietin kans et kai olis alkanu kunnolla mutku niitä kaikkia lukee et joillaki on tällee tiputtelulla alkanu :sorry:
Tsemppiä sinne! Niin toivon että meillä molemmilla tämä kääntyy parhain päin ❤️ itse lueskelin kanssa joitain juttuja, mutta totesin että oman päänupin kannalta on parempi olla lueskelematta liikaa ja yrittää vaan uskoa että asiat voivat hyvin kääntyä myös parhain päin. Tiedän ettei se ole helppoa, mutta itselle se oli toimivin vaihtoehto. ❤️
 
Tsemppiä sinne! Niin toivon että meillä molemmilla tämä kääntyy parhain päin ❤️ itse lueskelin kanssa joitain juttuja, mutta totesin että oman päänupin kannalta on parempi olla lueskelematta liikaa ja yrittää vaan uskoa että asiat voivat hyvin kääntyä myös parhain päin. Tiedän ettei se ole helppoa, mutta itselle se oli toimivin vaihtoehto. ❤️

Varmaan se oiski parempi olla lukematta. Koska ei siitä mitään hyötyä ole, vasta ultrassa se selviää sitten. :Heartred
 
On tää alku jotenkin niin haastavaa aikaa :wacky: Oireita on ja ne vaihtelee päivästä toiseen, tietty niitä liikaakin sit rekisteröi ja miettii. Nännit on arat ja välillä tissejä vihloo, välillä etoo ja aamupala alko tänään tökkiä. Sit kun on parempi hetki, esim ei nyt väsytä niin paljon kuin eilen - heti sitä miettii et onko kaikki hyvin :facepalm: Ultraan vielä 9 päivää, sen ajankohtaakin oon rukannu useemman kerran :hilarious: Oih ja voih tätä touhua.
 
Onko muilla tällaista ongelmaa että ajatukset pyörii vaan vauvajutuissa :hilarious: Tuntuu että oon menettänyt kiinnostuksen ja motivaation kaikkeen muuhun! Illat ja viikonloput menee toki esikoisen kanssa touhutessa, mutta töissäkin kaikki tuntuu lähes merkityksettömältä, tärkeää on nyt vain vauva, vauva, vauva :hilarious:
 
Onko muilla tällaista ongelmaa että ajatukset pyörii vaan vauvajutuissa :hilarious: Tuntuu että oon menettänyt kiinnostuksen ja motivaation kaikkeen muuhun! Illat ja viikonloput menee toki esikoisen kanssa touhutessa, mutta töissäkin kaikki tuntuu lähes merkityksettömältä, tärkeää on nyt vain vauva, vauva, vauva :hilarious:

Tunnistan ongelman. :hilarious:
Edes töissä ei pääse pakoon vauva-ajatuksia koska hoidan muiden lapsia (isoja ja pieniä).
 
Onko muilla tällaista ongelmaa että ajatukset pyörii vaan vauvajutuissa :hilarious: Tuntuu että oon menettänyt kiinnostuksen ja motivaation kaikkeen muuhun! Illat ja viikonloput menee toki esikoisen kanssa touhutessa, mutta töissäkin kaikki tuntuu lähes merkityksettömältä, tärkeää on nyt vain vauva, vauva, vauva :hilarious:

Voi kyllä :hilarious: Mitään muuta oikeen pysty ajattelemaankaan ja keskittyminen muuhun tökkii :grin Vauva, vauva, raskaus, synnytys, ultrat, vaatteet, tarvikkeet…. You name it :hilarious:
 
Uh ja oh, välillä tuntuu että iteltä lähti ihan lapasesta, kun sain km heinäkuussa. Olin ostanut ihan muutaman bodyn ja jotai muuta pientä, kun ne oli niin söpöjä ja liittynyt facen kirppisryhmiin. Nyt on seuraava yritys 6 viikolla, mut mulla on jo noin vuodeks kaikki vaatteet vauvalle on ainakin saanut ihania kuoseja, merkkejä jne ja halvaks on tullu ku kaikki käytettyä tai -70% aleista ja sai pienen harrastuksen surun keskelle. Nyt enemmänkin naurattaa et ei ainakaa pääse vaatepula yllättämään!
 
En tiedä söinkö jotain outoa mut yhtäkkiä meni vatsa sekaisin :hungover: toiv ei mikään keskenmeno iskenyt..
 
Mietin pari kertaa että lähdenkö tanssitunnille, kun päivällä niin huono olo. Onneksi lähdin. Pari kertaa heikotti tunnilla, mutta hörpin koko ajan vettä ja imeskelin pastilleja, niin jaksoin hyvin ja otin vähän kevyemmin. Ihan hyvä fiilis näin jälkeenpäin.
 
Takaisin
Top