Toukokuisten turinat

Mulla tuli vastaan joku 500 viestin raja, että toukokuisten ryhmä aukeaa? Siis eikö tuo 30 viesti riitäkään? Tarkoittaako tuo koko foorumille? Noin aktiiviseen kirjoitteluun en kyllä pääse, toivottavasti tuo 500 ei päde... :nailbiting: :anyone

Mulla tuli vastaan joku 500 viestin raja, että toukokuisten ryhmä aukeaa? Siis eikö tuo 30 viesti riitäkään? Tarkoittaako tuo koko foorumille? Noin aktiiviseen kirjoitteluun en kyllä pääse, toivottavasti tuo 500 ei päde... :nailbiting: :anyone

Se oli koko ryhmän viestejä 500 ja salainen puoli on jo auki ja sinne pääsee kun toi 30 raja on täynnä :)

Ok! Kiitos Mimosa! Ja kiva että ryhmä on jo auki!
Jatkan tätä spämmäämistä vielä hetken että pääsen sinne. :wink

Mä voin tulla sun kanssa spämmäämään :welcome

Radkaus tuntuu pyörivän mielessä vähän väliä. Pitäisi varmaan sinne neuvolaankin soittaa.

Mä kirjoittelen myös tänne, varovaisin mielin. Tuntuisi hyvältä jakaa ajatuksia ja lukea muiden raskausjuttuja. Oletteko kaikki siellä salaisessa ryhmässä mukana? Aika monta viestiä pitää kirjoittaa että sinne pääsee mukaan! :bookworm:

Tervetuloa. :happy: Itse olin siellä hetken, mut halusin mennä sit pois kun en ole varma vieläkää kuinka tämä raskaus tulee jatkumaan.

Mistä on kyse Sofia_? ❤️

Siitä kun vuotoa on tullut enkä vielä ultraan oo päässy, mikä on huomenna. :nailbiting: ymmärrän, että vuoto voi olla normaalia, mut kyl se pelottaa. En halua näin aikaisin vaa liittyä moneen paikkaan, jos joutuu sit lähtemään pois. :sad001

Ymmärrän tosi hyvin Sofia❤️ Mullakin oli esikoisen raskausaikana paljon vuotoja, ja olin etenkin ensimmäiset kuukaudet ihan hermoraunio.

Toivottavasti ultra menee oikein hyvin, ja saat vähitellen mielenrauhaa. ❤️

Siitä kun vuotoa on tullut enkä vielä ultraan oo päässy, mikä on huomenna. :nailbiting: ymmärrän, että vuoto voi olla normaalia, mut kyl se pelottaa. En halua näin aikaisin vaa liittyä moneen paikkaan, jos joutuu sit lähtemään pois. :sad001

Voi ei, tsemppiä Sofia. Huomenna ratkeaa ja pääset uudelleenkäsittelemään asiaa oli se sitten iloisia tai huonoja uutisia :Heartbigred

Ymmärrän tosi hyvin Sofia❤️ Mullakin oli esikoisen raskausaikana paljon vuotoja, ja olin etenkin ensimmäiset kuukaudet ihan hermoraunio.

Toivottavasti ultra menee oikein hyvin, ja saat vähitellen mielenrauhaa. ❤️

Mulla ei sitä vuotoa niin paljon ole, mut kyl se pelottaa. Toivotaan, että huomenna kuulemme ihania uutisia ja pitkä odotus viimein palkitaan.:Heartred

Sofialle vielä yksi positiivinen ajatus vuodoista tähän iltaan :Heartred Olet näitä varmaan lukenutkin, mutta... Yksi mahdollinen syy alkuraskauden vuodolle on, että raskaus on alkanut kaksoisraskautena, joista toisen kasvu on pysähtynyt ja päätynyt keskenmenoon. Silti raskaus voi jatkua täysin normaalina yhden alkion raskautena. Tai, istukka saattaa olla kohdunsuulla ja vuotaa, silti raskaus voi olla lopulta normaali ja istukka siirtyä siitä kasvun myötä.

Koita saada unta, huomenna selviää. Positiivisin ajatuksin. :love017

Minulla tuli eilen ihan pientä tuhrua kerran pyyhkäistessä, mutta epäilen liittyneen menkkojen alun aikaan. Jännittää kyllä huominen verikokeen tulos kovasti :nailbiting:

Mä voin tulla sun kanssa spämmäämään :welcome

Radkaus tuntuu pyörivän mielessä vähän väliä. Pitäisi varmaan sinne neuvolaankin soittaa.

Minun myös spämmättävä, puuttuu vielä jonkun verran viestejä että pääsisi salaiseen ryhmään :grin mutta en ole liiaksi kiirehtinytkään, kun halusin odotella noita verikokeita. Liian tuoreessa muistissa vielä edellinen keskenmeno :sad001

Takaisin