Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tuli vastaan joku 500 viestin raja, että toukokuisten ryhmä aukeaa? Siis eikö tuo 30 viesti riitäkään? Tarkoittaako tuo koko foorumille? Noin aktiiviseen kirjoitteluun en kyllä pääse, toivottavasti tuo 500 ei päde...
Mä kirjoittelen myös tänne, varovaisin mielin. Tuntuisi hyvältä jakaa ajatuksia ja lukea muiden raskausjuttuja. Oletteko kaikki siellä salaisessa ryhmässä mukana? Aika monta viestiä pitää kirjoittaa että sinne pääsee mukaan!
Mistä on kyse Sofia_?Tervetuloa. Itse olin siellä hetken, mut halusin mennä sit pois kun en ole varma vieläkää kuinka tämä raskaus tulee jatkumaan.
Tsemppiä ultraan! Voi toivottavasti ei pahoinvointi äityisi kovemmaksi!Täällä jännäillään huomista ultraa ja etovaa oloa on, tälle päivää kakomisia jo viisi.
KivaaTooto, onnea plussasta! Täälläkin ajatukset harhailevat!Mä voin tulla sun kanssa spämmäämään
Radkaus tuntuu pyörivän mielessä vähän väliä. Pitäisi varmaan sinne neuvolaankin soittaa.
Mistä on kyse Sofia_?
Siitä kun vuotoa on tullut enkä vielä ultraan oo päässy, mikä on huomenna. ymmärrän, että vuoto voi olla normaalia, mut kyl se pelottaa. En halua näin aikaisin vaa liittyä moneen paikkaan, jos joutuu sit lähtemään pois.
KivaaTooto, onnea plussasta! Täälläkin ajatukset harhailevat!
Ymmärrän tosi hyvin Sofia Mullakin oli esikoisen raskausaikana paljon vuotoja, ja olin etenkin ensimmäiset kuukaudet ihan hermoraunio.
Toivottavasti ultra menee oikein hyvin, ja saat vähitellen mielenrauhaa.
Voi ei, tsemppiä Sofia. Huomenna ratkeaa ja pääset uudelleenkäsittelemään asiaa oli se sitten iloisia tai huonoja uutisia
Siitä kun vuotoa on tullut enkä vielä ultraan oo päässy, mikä on huomenna. ymmärrän, että vuoto voi olla normaalia, mut kyl se pelottaa. En halua näin aikaisin vaa liittyä moneen paikkaan, jos joutuu sit lähtemään pois.
Mä voin tulla sun kanssa spämmäämään
Radkaus tuntuu pyörivän mielessä vähän väliä. Pitäisi varmaan sinne neuvolaankin soittaa.