hani
Puuhakas puhuja
Täällä sama juttu. Vasta plussasin. Menkat oli pari pv myöhäs mut tiesin että olen raskaana. Oli vaan sellanen olo. Silti en usko vieläkään. Joku takoo päässä että oon jo 40v ja varmasti kohdun ulkopuolinen tai menee kesken uskon vasta ku ultra näen.....Jotenkin on kyllä sellanen olo ettei tätä raskautta usko sataprosenttisesti ennen kuin pääsee ekaan ultraan.
Lisäksi pelottaa että onko tämä raskaus yhtä kauhea kuin viimeksi. Oksensin yötä päivää. Koko ajan huimas ja olo oli ihan hirveen. Väsymys oli jotain uskomatonta. Olin saikulla 3kk kunnes aloin vuotaa saatiin seistä verilammikossa monta kertaa. Taas saikulla 3kk... Ja sitten liitoskivut!!! En pystyny ajaa autoa kun en saanu painettuu jarruja/kytkintä/kaasua enkä kyenny kävelemään. Taas saikulla. Pahinta oli se 3kk pahoinvointi. Putosi niin kaiteeseen mustaan kuoppaan ku en kyennyt mitään. mies talutti suihkuun ja piti pystyssä. En pystyny ulkoilee ku hetken. Kaupassa oksensin monta kertaa ja tolla kilsan matkalla kun vein esikoista hoitoon.
Nyt ainakin olo suht ok. Ruokahalu ihan järetön mitä kummassakaan aikaisemmassa raskaudessa ei ollut. kovat alavatsakivut on Mutta ne oli kummassakin alussa...
Aika toiveikas silti. Kerkeänkö tulla vielä kolmannen kerran äidiksi ennen kuin täytän 41v