Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rive onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)

hellu94, mukava kuulla että teillä on reissu menny hyvin ja oma olo parempi. :happy:

Mun oli tänä aamuna dipattava kans yks tikku, kun vaikka ällöttää ja on muitakin oireita, niin vaikea on vaan uskoa tätä todeksi. Samantien kun tikun kastelin, tuli viiva, joten on se uskottava ehkä jo.

Peik, onneks oli unta vaan..

Tännään oli eka neuvola ja LA ajaksi laskettiin 30.4 :) hirmu pitkä odotus eessä kun ensimmäinen ultra vasta 28.10 mietinkin jos kävis siinä varhaisultrassa ennen sitä :) meidän tk :ssa se katto jo ultralla mutta se on kivikautinen ja näyttöki vähä pimiänä nii ei paljoa saanut selvää, mutta sen että siellä on kuitenkin uusi tulokas :)

Helli mä asioin bebesissä muutamia kertoja esikoisen odotuksen loppuaikana ja imetysaikana, tykkäsin kanssa todella paljon! :)

Eikä..just sain kuulla että tutulla raskaus 9 viikolla ja nyt ultrassa todettu että ei sydänääniä. Tulipa paha mieli ja pelko omaan persiiseen :arghh:

Hei!
Ilmoittautuisin mukaan toukokuisiin :)
Fiilis on jokseenkin epävarma. Edellisestä raskaudesta on kulunut jo hyvä tovi ja kaikki on ikäänkuin uutta, mutta kuitenkin tuttua. Oireita ei ole vielä ilmaantunut, tää epävarmuus on kyllä raastavaa. Keskenmenoa en ole koskaan kokenut enkä aiempien raskauksien kohdalla ole osannut sitä pelätäkään, mutta nyt jostain syystä pelottaa kovasti. Laskettu aika on 26.5 eli nyt viikkoja (vasta:arghh:) 4+6. Viime viikon keskiviikkona tein cb digitestin, joka näytti raskaana 1-2 ja rv oli tuolloin 3+5 . Tämän viikon maanantaina tein uuden samanlaisen testin ja näytti raskaana 2-3 ja rv oli siis 4+3. Ois kyllä kiva saada vielä se 3+ :facepalm: . Neuvolaan en ole vielä soitellut. En oikeen tiiä milloin sitä kannattais sieltä aikaa varata. Varhaisultraankaan ei ole omakustanteisesti tarkoitus mennä ja eikä mulla ole perusteita saada sitä julkiselta puolelta. Pitkät viikot odottaa sitä np-ultraa :rolleyes:

Pehmopallo tervetuloa:) mä oon soitellut n viikko sit neuvola ajan jonka sain 6.10... Taisin olla aika ajoissa kun viikot tänään tasan 5;)

Me kotiuduttiin eilen reissusta, ja olot näky jatkuvan sitten samanlaisina täällä kotona ku viime viikolla. Pitäiskö mennä takasin reissuun. :D eli täällä käydään välillä morottaa pönttöä ja kuljetaan sanko kainalossa. Pitäis ruokakaupassa käydä mutta kyllähän sitä tällä ololla tais jäähä käymättä. 8+1, muka niinki pitkällä jo?! :o :) huomena nla heti aamu 9.

On niin erikoista kun esikoista odottaessa tuli aivan ihme mielihaluja, salmiakkia piti syödä ja vaahtokarkkia. Tästä en voi kumpaakaan ees aatella ku tulee oksennus. Ja tekis vaan mieli jotain hedelmiä syödä, mikään muu ei maistuis.

Onko faceryhmää jo perustettu? Oon täällä vähän huono juttelemaan kun en pysy perillä kuka on kuka ja mihin on kirjoitettu mitäkin

Tervetuloa uusille!

Täällä kulutetaan aikaa jokapäiväisen pahoinvoinnin kourissa. Onneksi ei ihan joka päivä ole niin paha, alkoi jo ällöttää se ruuan mättäminen. Aika sissi olen mielestäni ollut kun vanhempien luona vain tahdonvoimalla hymy suussa vedin ruokaa naamaan ja tsemppasin itseäni että kohta huono olo helpottaa. Helpotti se hieman. Ja treeneissäkin kävin, en tiedä millä ilveellä sain sen pahoinvoinnin pois siksi kahdeksi tunniksi kun olin poissa. Nyt on ollut pakko syödä vain superterveellistä ruokaa että olo edes vähän helpottaisi.

Yhdet farkut vielä mahtuu jalkaan ja mies yritti pottuilla että olenko lihonut. No vaa'an mukaan en :D Onneksi on parit hyvät löysemmät housut tulevan varalle ja tykkään pitää paljon hameita, monesti talvellakin. Että enköhän selviä. :D

Tänään tuli taas hieman verta, mutta ei kipuja. En jaksa edes stressata! Toisaalta olisi aika järkytys jos siellä ei elossa oltaisikaan, pahoinvointi kun on välillä jotain niin järkyttävää...

Nithnar juu se pieni verenvuoto kuuluu suurimmalla osalla alkuraskauteen:) no worries...

Tervetuloa uusille ja onnea plussasta! :)

Ja pahasta olosta kärsiville tsemppiä!

7b0acc3e559ac359e41507d09bc4564d

Mun testailut ei meinaa uskoa vaikka tunnen kyllä kun kohdussa tuntuu välillä painetta että kyllä siellä on joku

Tiarella, millä viikolla nyt olet? Kyllähän tuo näyttää testi testiltä tummenevan hitusen. :)

Tiarella, kyllä mä nään, että testi tummuu kokoajan.

Mä en mahdu enää mun farkkuihin! Viimeks kävi samalla tavalla, että levisin heti alussa niin, ettei mitkään housut mene kiinni. Pitäis varmaan soitella jo neuvolaan, tänään poks 6+0.

Jännä miten on eroja neuvoloiden toiminnassa just esim tuossa, että toisissa ekalla kerralla jo kuunnellaan sydänääniä tai niinkun Hanna mainitsi, että jopa ultrataan. Meillä ei ainakaan oo mitään ultrauksia neuvolassa ja sydänääniäkään ei taideta kuunnella kun vasta myöhemmin. Musta se eka neuvolakäynti on ihan turha.

Juu ei meilläkään mitään kyl sydän ääniä kuunnella tai ultrata ekalla käynnillä :o olispa hyvä palvelu jos niin tehtäis:p toi höpinä käynti kyl todella turha, laittaisivat vaan lähetteet labroihin ja ultriin ja sanoivat et millon niihin mennään, siis puhelimessa... Noh kaipa sen tunnin vois huonomminkin käyttää :D

Takaisin