Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tossa aamuyöllä tein mun vikan digin ja se näyttää edelleen sitä raskaana2-3 viikkoa:o nyt menossa rv 5+2 eli senhän pitäis näyttää jo se 3+... Vähänkö alko huolestuttaa et onko kaikki nyt sit hyvin:(
Juu siis tajuun et hcg nousee niinku nousee jos on noustakseen, mut silti... Apuva!!! ImageUploadedByVau Foorumi1474694061.904041.jpg

voi ei äippä, oisit vaan jättäny sen testin kaappiin (terveisin itekki kastan tikkua pissaan vielä joka toinen päivä ku niitä vielä on :facepalm:)!! Kaikki on varmasti hyvin, juurikin noin että hcg nousee eri tahtia jnejne.. tsemppiä! :smiley-angelic003

Äippäx4 mä tein kans aamulla ja tulos 2-3. Mulla samat viikot kun sulla. Muutenkin tuntuu että niin vähän oireita. Ehkä meidän hormonitasot nousee hitaammin.

Herttarouva, arvaa ku just nousi semmonen 2-3kg kivi sydämeltä! Nyt me ei enää kyl testata, eiks nii? Tämän aamun ainuut oireet on pieni etominen ja nenun tukkosuus! "Pääsis" nyt ees kerran moikkaamaan tota pönttöä nii vois huokaista helpotuksesta... Pitäis olla onnellinen et ei oo oireita, muttamutta... Toisaalta mulla kaikki ollu aika vähä oireisia niin tuskin tästäkään nyt mitään kovin eeppistä tulee;)

Joo ehkä parempi ettei testata enää. Mulla loppui testitkin. Mulla oli viimeksi myös tosi vähän oireita ja niin on ollut mun äidillä ja sen siskollakin, että ehkä tää on suvun ominaisuus ☺.

Tervetuloa uusille :)
Toivottavasti meillä kaikilla on ensi kesänä vauvat sylissä <3

Täällä ei edelleenkään kummempia oireita, kaksi kertaa on tullut kamala oksetusolo, mutta se on mennyt ihan itsestään ohi varsin nopeasti. Koitan pysyä positiivisena, että kaikki on kyllä kunnossa. Mutta joka päivä kyllä huolestuttaa, etenkin kun nukkumaan yrittää laittaa. Nyt viikkoja kasassa omien laskujen mukaan 6+5.

Täällä myös huoli kasvaa päivä päivältä. Tiedän että kivut kuuluu alkuraskauteen ku niitä ollu aikaisemmissakin mutta nyt kivut on tosi voimakkaat, menkkamaiset, jatkuvat. Maha on lisäksi ihan sekaisin jo viidettä päivää. Tänään nosti pahoinvointimörkö päätään joten....... mutta silti huoli onko kaikki ok. Muutenkin oma vointi on jotenkin huono. Epäilen omaa jaksamista taas tähän. Edellinen raskaus oli niin hirveä ja aika joka kuntasi muistot alkaakin rapisee. Tänä aamuna meinasi iskee paniikki että jaksanko oikeasti. En tiijä johtuuko flunssasta vai mistä. Huono päivä. Tekis mieli jäädä sängyn pohjalle ja Haluan hypätä suoraan vauvan syntymään. Sängyn pohjalle jääminen ei onnistu. 2v durasellpupu on jo 7 asti remunnut ja onnessaan hoputtaa kuplavolkkariajelulle ja puistoon. Äiti ei millään jaksais......................

Herttarouva, mä luulen et sua mietityttää se viikko testi niin ajattelin jakaa sun kans pari viestiä mitä mä sain tuolla suurperhe kuumeilioissa:)

Jesu kirjoitti: Huutelen sivusta että mulla näytti digi 2-3 vielä joskus 6+4, sit en enää testannut ja ajattelin että käy miten käy,raskaana sitä oltiin ja ollaan rv25+0 :-)

Elaffy kirjoitti: Minä sain saman tuloksen samoilla viikoilla ja odotin kahta. :) Tulen tänne joskus kuumeilemaan, kun ei vielä suurperhe olla.. :)

Kyl nää viestit helpotti mun huolta, toivottasti sunkin;)

Aamulla soitin kättärille ja käski tunnin vielä odotella särkylääkkeen otosta ja jos kivut wi hellitä niin sit näytille. No koko päivä oltiin menossa ja kotiin ku päästiin ni vessassa tuli pyyhkiessä paperiin verta. Edelleen kipuillu. Soitin taas kättärille. Ja ne nyt vähän pelkäs pahinta. Mutta sano että pireet voi myös viitata ihan normaaliin raskauteen. Pelkäs siis alkavaa keskenmenoa tai kohdunulkoista kun on toispuoleinen kipu. Sano että odotellaan maanantaihin asti ellei kivut mee nii kovaks ettei särkylääkkeillä mee ohi. Maanantaihin odottaa siks et viikot niin pienet ettei välttämättä pystyisi mitään sanomaan suuntaan tai toiseen. Maanantaina pitäisi näkyä sydämensyke jos sellainen on. Haluun varmaan mennä sinne vaikka ei kipuja oliskaan enää. En tiiä. Nyt pitäis vaan kestää nää ajatukset mahdollisesta keskenmenosta :(
Itkuhan tuli ku sanottiin että voi olla alkava keskenmeno :(

Voih ei bluebell, mutta kuten ne sano voi olla normaalikin raskaus! Sitä toivotaan, eiks nii! Mut vaikka kipuja ei enää oiskaan maanataina niin näytille kyl meet, ehdottomasti!!! Voimia sinne ja koita vielä luottaa että masussa pikkunen voi hyvin❤️voimia!

Joo en mä järjissäni pysy jos en pääse tarkistamaan tilannetta. Mut jotenki on jo fiilis luovuttanu :( vaikka ei pitäis luovuttaa ennenku on tarkistettu. Mut en vaan jaksa uskoa et ois viatonta kipua ku ei tällästä esikoisestakaa ollu :(

Onhan se hyvä varautua pahimpaan mutta koeta pitää edes pientä toivoa yllä❤️ täällä ollaan jos haluut purkaa!

Voi bluebell :( Mä pidän peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki sun kokema kipu ja vuoto olisi harmitonta ja raskauteen liittyvää. Tsemppiä! ❤️

Takaisin