Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uusille ja onnittelut plussasta! Toivotaan, että meillä kaikilla pikkuiset pysyisi matkassa mukana loppuun asti! :)

Meilläkään ei ensimmäisellä neuvolakäynnillä kuunnella sydänääniä taikka ultrata kun ei ole ultralaitettakaan. :) Nyt kun tietää mitä neuvolakäynnit pitää sisällään, niin hyvin voisin ensimmäisen käynnin skipata kun on vaan perus jaarittelua ja paperilappuja.

Täälläkään ei ois siinä ekassa käynnissä mitää järkee muuten, mut onneks on se ultra. :) mut meillä ei nyt kovin tarkkaan mitää lippuja ja lappuja täytelty ku edellisestä kerrasta ei oo kauaa ku ne on tehty. Helppo käynti sinänsä, kun esikoisen odotusajasta on niin vähän aikaa niin ei tartte jäädä jaarittelemaan sen nlatätin kans. :)

Mä sain nla-ajan, mutta vasta 10.10.! Silloin ois jo 8+4! Toisaalta mitäpä sinne kiiruhtaa, kun ei siellä mitään viisasta tehä. Neuvola siis laski LA:n 18.5., mutta olkoon tuolla listassa vielä se 19. päivä. Muutetaan sitten, jos ultrassa olennaisesti muuttuu. Nyt on pelkotilat kyllä sitä luokkaa, etten usko, että sinne asti päästäis. :sad001

meillä ei päässyt neuvolaan vasta ku 20 päivän kieppeillä siis lokakuuta :bored: ja lääkäri ultra 24.10...... oon siis sillon vkolla 9+ :confused: tuskaa oottaa sinne asti. yksityiselle ei oo nyt rahaa mennä..........

Tänään on ensimmäistä kertaa ollu kunnon hormonimyrsky päivä että morjens! Itkettää, v*tuttaa ja ärsyttää kaikki samaan aikaan ja hermot todella kireellä. Mulle ei nämä hormonit sovi ollenkaan... :arghh:

Mies nyppii mua tällä hetkellä todella paljon, autokuume taas kovimmillaan ja mistään muusta ei puhuta kuin auto sitä, auto tätä ja autokaupoilla pitäisi koko ajan ravata. Pistän tämän(kin) hormonien piikkiin, yleensä mua ei toi auto hössötys ärsytä tippaakaan mutta nyt sekin tuntuu maailmanlopulta. :mad:

Iltalehdessä oli video (ja minä IDIOOTTI katoin sen!!) jossa tekstin mukaan 2-v tyttö itkee ja yrittää herättää huumehuuruista äitiään keskellä kaupan käytävää. Kyllähän sii rupes leuka väpättämään ja tippa tuli linssiin, teki mieli itkeä ja kirota kaikki maailman pahuudet - ja oon töissä!! ..pikkasen on väärä paikka alkaa herkistelemään :P

Talvitintti voimia hormooni myrskyyn❤️ Kyllä toi ukkeli keljuttaa täälläkin, on taas ottanu lauantain (ja varmasti sunnuntainkin) töitä:mad: netistä selailee niitä prkl autoja, miettii remppa projekteja ja kehtas kysäistä et missä hänen yks paita on... No pyykki korissa kun en oo jaksanu pestä pyykkiä... Mur kun alko ketuttaa :shifty: tajus sentään tuua himpatukset mukisematta:signs001

Voi hormoonimyrskyt.. :grin Mua vaan ketuttaa tosi paljon kaikki.
Se Toinen, tuo video oli kyllä ihan kamala. Mietin kans, että miks piti mennä kattomaan..

No piti sit mennä kattomaan se video ja itku tuli.... Miksi noikin vaan kuvas tota eikä menny auttamaan? Pieni parka:sad001 ahdistaa ihan miettiä mitä se joutuu kestää kotona, tuskin oli eka kerta kun äiti sammuu:sad015 paha on mulla mieli....

Äippä x4, helpottavaa kuulla että sielläkin miehen naama ja olemus ärsyttää pahemman kerran, mies parat. :grin Tuttu tunne kun mies painaa viikonlopunkin töissä vaikka itse odottanut apu käsiä... Jaksamista!

Huomasin myös otsikon, mutta mä en ton tapasia videoita pysty katsomaan kun tulee niin paha mieli. :sad001 Maailma osaa olla julma...

Samoin sinne talvitintti❤️ Noh toi yrittää saada rahaa säästöön et saadaan isompi auto, mut olisihan se kiva jos se ois kotona... Kyllä välillä käy ihan sääliksi ukkelia kun tämmöistä hormoni hirviötä jaksaa katella, mut itsepä toi on halunnu mun kaa vuodesta toiseen vauvoja tehä:p

Äippä x4, ehkäpä miehille mm. uuden auton ostaminen raskausaikana on jonkinlaista pesänrakennusviettiä, huolehtii että on tarpeeksi tilava, turvallinen ja käytännöllinen lapsen kannalta. Naisilla kun yleensä pesänrakennusvietin iskiessä pitää koti laittaa mahdollisimman turvalliseksi ja mukavaksi vauvaa varten. :p

Joo niinhän tolla tuntuu olevan:wink itselle toi pesänrakennusvietti tulee vähän lopummalla, kun pitää kämppää siivota, vauvan vaatteet pestä kaappiin, tehä ruokaa pakkaseen jnejne:rolleyes: varmaan sama sillä sunkin miehellä, sallittakoon se heille :wink tänään vaan kaikki ärsyttää...:cool:

Joo niinhän tolla tuntuu olevan:wink itselle toi pesänrakennusvietti tulee vähän lopummalla, kun pitää kämppää siivota, vauvan vaatteet pestä kaappiin, tehä ruokaa pakkaseen jnejne:rolleyes: varmaan sama sillä sunkin miehellä, sallittakoon se heille :wink tänään vaan kaikki ärsyttää...:cool:

Jep, mullakin viimeksi viimeisen kolmanneksen aikana iski yhtäkkiä pesänrakennusvietti, ja kämppään piti saada milloin mitäkin! Tänään ärsyttää, huomenna uusi ja parempi päivä, toivottavasti. :wink Paitsi mies juuri ilmoitti että huomenna pihaan tulee kuulemma uusi auto, anna mun kaikki kestää :facepalm:

Meillä ei onneks oo autokuumetta kun juuri vuosi sitten uusi ostettiin.
Mut kauhee huoli ollu tänää olosta. Pistäny tosi kipeesti tänää alavatsaan oikealle puolelle. Ollut semmonen jatkuva todella pistävä kipu. Pelkään vaan että enteilee jotain pahaa :(

bluebell, toivottavasti ei mitään vakavaa :( Jännä jos on koko ajan jatkuvaa kipua, ehkä kannattaisi mennä tarkistuttamaan jos vielä huomenna kipuilee jatkuvasti... Tsemppiä!

Tuntuu vaan niin tyhmältä sairaalaan soittaa k tuntuu että sanovat vaan että kuuluu asiaan :/ ja että jos kaikki onkin kunnossa että vien lääkäreiden kallisarvoista aikaa

Tuntuu vaan niin tyhmältä sairaalaan soittaa k tuntuu että sanovat vaan että kuuluu asiaan :/ ja että jos kaikki onkin kunnossa että vien lääkäreiden kallisarvoista aikaa

Raskauden suhteen ennemmin liian varovainen kuin "uhkarohkea". Jos et halua/uskalla soittaa, voit suoraan marssia päivystykseen ja selittää jatkuvasta kipuilusta sekä pyytää lääkäriä tutkimaan. Toivottavasti saisit yön yli nukuttua ja huomenna kipuilu alkaisi helpottamaan!

No se on kyllä totta. Ehkä katson aamulla mikä on vielä tilanne. Jos huomenna vielä kipuilee niin taidan soittaa lääkäriin.
Kiitos tsempeistä talvitintti!

Takaisin