Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hello. Varovasti liityn seuraanne haamuviiva vielä on mutta vahvistuu. :) la laskuri sanoo 31.5 mutta aikasempi oli edellä aikaansa joten saa nähä miten tämän kanssa käy. Ja eka raskaus meni kesken rv7 2013. Joten sekin aina mielessä. :) Esikoinen tosiaan nyt 1.5v

Tällä hetkellä on kyllä tosi vaikee uskoa olevansa raskaana kun ei oo oikein muuta oireita ku palelu ja hirvee turvotus :o farkkujen saumat painoi pohkeen sivuihin hirveet jäljet, mitä ihmettä :wideyed: pakko oli kotiin tullessa pissata purkkiin ja dipata testi, samantien todella vahva viiva siihen ilmestyi että kai sitä silti paksuma ollaan viikoin 4+4 :angelic: nyt vaan sitten oon kiitollinen oireettoomuudesta, onhan tää vielä ihan alussakin. Ehtii niistä oireista kärsiä myöhemminki vielä monta kertaa:joyful:

SeToinen, koita vaan nauttia oireettomuudesta! :) mä voisin omaa väsymystä lahjoittaa jollekulle. :joyful:

Varasin nyt varhaisraskauden ultraan ajan :) 2 viikkoa pitää vielä malttaa odottaa. Hinta-arvio on 150€, soitin 3 paikkaan joista kalleimmassa sanottiin että vähintään veloittavat 250€. Joten on kyllä hirmuiset erot eli kannattaa kysyä useammasta paikasta. Kokemusta ei tosin ole yhdestäkään etten tiedä onko palvelussa eroa..

Hirmuisesti viluttaa ja eilen tuli töissä todella pahaolo. En kuitenkaan haluaisi asiaa vielä töissä paljastaa, koska olen myös itse määräaikaisena ja 3kk päästä olisi tiedossa uusi pätkäsopimus, jonka jälkeen asian kertoisin. Toivottavasti raskausoireet pysyy aisoissa ja pystyn tekemään töitä normaaliin tapaa molemmat määräajat :)

Terttuliini no huh huh jo on hintasta:o voi kun ois itellä vähän ylimäärästä... Tsempit ultraan❤️
Toivotaan et olot pysyy poissa, ainakin töissä!
Setoinen älä tosiaan huoli oloista, kyllä ne sieltä vielä ehtii tulla jos on tullakseen! Mul ollu nää suht vähä oireisia, ja tossahan nää kattelee pikku kakkosta;)
Nää kyl meinaa viedä mammalta voimat nää kerho päivät, kova kiirus puol päivää... Juuressipsit on uunissa niin pääsee kohta herkuttelemaan kunhan saa muksut nukkumaan:p

Haha, ostin kaupasta vielä 2kpl pc:n testejä, haluan saada vielä kunnon leffa viivat :grin ukko ei ymmärtä ollenkaan tätä testaus intoa :wacky:
Haluaisin jo kertoa sukulaisille raskaudesta, vaikkakin reaktiot vähän jännittää :oops: ja olishan tämä ehkä vielä vähän aikaista kertoa...

Marsupilami, mullakin on kaapissa digi oottamassa;) mä haluun saada sen raskaana 3+, ajattelin tos viikonloppuna testata jos jaksan niin pitkään odottaa:p onhan se kiva nähä ne viivat siinä tikussa, tulee varmempi olo:) ei noi ukot aina kaikkee tajuu, mut tarviiko? Toi mun rakas ukkeli oli jo ekan haamun jälkeen et mitä sitä enää pissillä "läträämään"... Noh oon ehkä tehny muutaman testin sen jälkeen:D

Mun ukko tuumas silloin kuin sain hamun testiin että itse tekis uuden vasta KAHDEN VIIKON PÄÄSTÄ :eek: Siis 2viikkkoa... Huh...

Mä oisin sanonut et pissaa sä tikkuun kahden viikon päästää mä pissaan kahden päivän:D hassu❤️

Hyi että oli kamala yö, niin selkeä keskenmeno uni että itkun kanssa sai vessaan yöllä herätä :sad001

Onneksi se oli vain unta mutta edelleen on todella paha mieli, tähän aamuun kuuluu myös pahaolo ja kamala hikoilu, oi kuinka voikaan ihminen olla onnellinen tuollaisen unen jälkeen kun on oksetava olo :grin

Nyt oli melko lähellä ensimmäinen laattaus tänä aamuna..sain kuitenkin pelastettua tilanteen sämpylällä:hilarious:

Käytiin eilen varhaisraskauden ultrassa, ja pienellä oli kaikki hyvin :Heartred Pituutta hurjat 13.8 mm, kehitys vastasi viikkoja joita on tänään tasan 8+0. Sydämenlyönnitkin kuultiin, melkein pääsi itku! Muuten se ultrakokemus oli vähintäänkin erikoinen..lääkärillä oli testissä jokin uusi ultrauslaite ja siinä mukana hääri joku nainen neuvomassa miten sitä käytetään..nämä kaksi keskittyivät lähinnä siihen miten sen laitteen toimintaa saisi parannettua ja se ultraus sinällään oli hieman sivuosassa. Kuulin ensin muutamia minuutteja kommentteja kuten "Ei näy" ja "Onpa erilainen" ilman sen kummempia selityksiä. Sitten lopuksi todettiin että hyvältä näyttää, nyt vaan neuvolaa ja seulontaa varaamaan. Että toivon muille hieman "sydämellisempää" ultraajaa :p Pääasia kuitenkin että kaikki oli kuten pitääkin. Ensi maanantaina olisi sitten se ensimmäinen neuvola!

Ja vielä piti Peikille kommentoida että huh mikä uni :eek: Onneksi oli kuitenkin vain unta!

Peik, mulla valitettavasti viime yönä ihan samanlaiset unet. Oli jotenkin niin konkreettinen, että vaikea ymmärtää, että se oli vain unta. :sad001 Näköjään se mieli käsittelee niitä pelkoja unissa.

Angii: käytiin Tampereella Hatanpäällä, ymmärsin että sinne on nyt keskitetty varhaisultria tällä alueella..

Mää oon ollu vähän hiljasena kun ollaan oltu lomailemassa täällä helsingissä. :) reissu menny tosi hyvin, paha olo on pysyny poissa ja oon ollu jopa pirteä. Näin aaltoilevaa tää olo voi olla, kotona sai pönttöä halata tosissaan.

Kävin ostamassa mammahousut tuolta Kampin kauppakeskuksesta, sellanen liike ku bebes. Voin suositella muillekkin! :) huippupalvelua ja ihan älyttömän hyvät housut!

Täällä mennään 8+0 ja eka ultra ja nla perjantai aamuna, sitä odotellessa, näkee mitä kannan mukana. :) ja noista testeistä, esikoisesta tein kaks testiä, tästä yhden. Tästä viiva ei ollu mikään leffaviiva mut kuitenkin selkeä ja lisäks puuttuvat menkat riittää mulle todisteeks. :D näin me ihmiset ollaan erilaisia, toiset haluaa sen varmistuksen sata kertaa ja toisille riittää yksi. :)

Takaisin