Tuiskunen meillä kans auto-ongelma kun ei mahduta enää vauvan tullessa henkilöautoon.. Tila-autoa ei mies haluaisi, on esim pösöllä 6hlön autoja. Mt tuo Toyotan tila-auto on kyllä kivan olonen, siskolla se. Tilava ja yksittäiset penkit muistaakseni ni voi jonku ottaa pois käytöstä jos ei tarvi kaikkia paikkoja. Hitsi ku en muista sitä mallia niiltä. Renaultissa pieni takakontti ainakin ku takapenkit käytössä(onkohan niilläkin montaa eri mallia :D) ja sit volkkarilta touran on kiva!
Minä oon tilannu ne "luvat" tuohon baby boxiin jo alkuraskaudesta mutten oo vieläkää hakenu :/ itse kuljen yleensä bussilla ja siihen kaupunginosaan oikeastaan koskaan tule itsellä käyntiä. Mies ei varmaan suostu mitään ilmais boxeja hakemaan(liikkuu usein liikkeen suunnalla työn puolesta) kun inhoaa niitä, itse taas haalin kaikki minkä irti saa paitsi facen kilpailut:banghead:
Minä oon tilannu ne "luvat" tuohon baby boxiin jo alkuraskaudesta mutten oo vieläkää hakenu :/ itse kuljen yleensä bussilla ja siihen kaupunginosaan oikeastaan koskaan tule itsellä käyntiä. Mies ei varmaan suostu mitään ilmais boxeja hakemaan(liikkuu usein liikkeen suunnalla työn puolesta) kun inhoaa niitä, itse taas haalin kaikki minkä irti saa paitsi facen kilpailut:banghead: