Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varasin nyt Kelasta puhelinaikaa perjantaille nii saan ehkä selkoa tähän ajatusviidakkoon asiaan liittyen. Olisin kyllä mielelläni myös lapsen kanssa kotona mahdollisimman pitkään eikä vielä oikeastaan ole hinkua jäädä mammalomalle, etten vain tylsisty kotona jos vain kroppa kestää töissä olemisen. Ehkäpä Kelasta osataan sanoa, että mikä on paras ratkaisu mun kohdallani. :)

Mä sain tänään todistuksen, et pystyisin nyt hakemaan äitiyspakkausta. Ajattelin vielä venyttää hakemusta, et jos vaikka kerkeisi uusi pakkaus ilmestymään sitä ennen. :D

Hakemuksen lähetin vissii 14.1, raskaustodistus lähti 15.1.. pian 2vk menny eikä mistään oo kuulunu mitään... :/ Kaippa sieltä pian jotain lappuja tai saapumisilmoitus postista tulee!

Mä aattelin pikapikaa hakee että saisin vanhan, kun pidän siinä olevista väreistä. :)

Hankkisin jos olis tuo liike lähempänä mutta ei viitsi sen takia matkustaa 2 tuntia ☺ oon kyllä kuullut että on ollut kattava paketti ja ainaki parempi kun se liberon kassi.

Mä kävin hakemassa Baby Boxin. :) Siellä oli sukat, ruokalappu, vaippoja, kosteuspyyhkeitä... Olikohan vielä jotain muuta...

Jossaki minun mielestä oli tuosta, että seki on paikkakuntakohtasta mitä kaikkea sielä on. Viiviva, jos hommaat sen niin kerro mitä kaikkee siellä on niin tiiän itteki mennä perässä hakemaan :D

Nyt on boxi haettu, mukana tuli lindexin sukat kokoa 13-15, me&i kuolalappu, sit joku tollanen vihreä liina :-D , vaippoja 11kpl, pampersin puhdistusliinoja, eucerinin kylpy- ja suihkuöljy, alennuskuponkeja lastentarvikkeeseen, fisher pricen lapsen ensimmäinen vuosi- kirja (voi täyttää niinkuin vauvakirjaa) vau.fi:n vauvan syntymä kirja ja muutamia esitteitä esim. Lapsivakuutuksesta :) ihan kiva paketti :-)

Oho, mäkin sain jo äitiyspakkauksen. Babybox ois kiva, mutta lähimpään myymälään on matkaa... Mulla toisaalta on paljon käyntejä Tyksissä. Voisi etsiä sen Lastentarvike liikkeen ensi kerralla. :)

Eihän tossa babyboxissa nyt sinänsä mitään älyttömän ihanaa tms. ollut, mutta me ainaki ollaan yritetty bongailla kaikki mahdolliset ilmaiset näytepakkaukset, ihan vaan senki takia että on mukava saada kaikkia vauvajuttuja :D ja toki näkee, onko meidän minille hyvät esim. just noi pampersin vaipat joita babyboxissa tuli.

Miä sain tänään kelalta lapun, että,pakkaus tulee 2vk:n kuluttua, mut yleensä ne on tainneet olla jo muutaman päivän sisällä haettavissa ☺

Te joilla on useampi lapsi niin omistatteko tila-autoa?Meitä tulee olemaan toukokuussa 6 henkilöä niin pitäisi ruveta miettimään isomman auton hankkimista.Onko teillä suositella joitain hyviä autoja joihin sopisi 6-7 henkilöä?

Takaisin