Onpas tullut viestejä, kun oon ollu joulutauolla. Pikkuinen potkuttelee ja lujaa, mutta on niin syvällä vatsanpeitteiden (läskin :D) alla, että mies on vasta kerran tuntenu potkun käteen. Sattu just uuden vuoden aattona kivasti tuntumaan. :)
Ultran jälkeen olin kyllä tosi kipeä, kun ultraaja painoi tosi lujaa, kun sen verran hyvin oli vauva piilossa. Muutenkin oli aika nihkeä käynti, mutta oli kuitenkin kiva, kun ultra oli jo ennen joulua ja sieltä sai hyvät uutiset mukaan. Niin ja poikaa epäili, ei kyllä ollut ihan varma. Nyt on sitten nimiongelma, pojan nimi on vaikeampi meille kuin tytön!
En oo vielä tehnyt mitään hankintoja. Rattaita ollaan miehen kanssa jo kateltu, samoin pinnasänkyä (halutaan sellainen, josta saa sitten juniorisängyn). Olen myös tehnyt listaa tarvittavasta tavarasta. Kun on suvussa lapsia ja itse työskennellyt lastenhoitajana, niin on jonkinlaista kuvaa siitä, mitä tulee tarvitsemaan, vaikka esikoista odotankin. Ja perheeltä tulee varmaan ainakin vaatteita käytettynä, niin en oo siksikään ostellut.
Tilasin mä kyllä itselleni parit odotusajan liivit ja oon supertyytyväinen! Ne on niin mukavat, että vois pitää nukkuessakin. Suomesta varmasti saa hyviä, mutta mun liivikoko on sellanen, että joutuis ostaa liivikaupasta, niin ulkomailta tilatessa säästää. Nyt vielä erityisesti, kun koko on kasvanut (UK-koko on 34H, mikä Suomi-koossa on jotain kamalaa, oisko 75I).
Mulla on ollut ultrien lisäksi eka neuvola ja sitten neuvolalääkäri. Täällä käynnit tihenee loppua kohden. Niin ja sydänäänet kuunneltiin lääkärissä nopsaan, mut se onki ainoo kerta, kun ollaan ne kuultu. Parin viikon päästä neuvolaan seuraavan kerran, silloin Kela-asiaa & tällä kertaa dopplerikin käyttöön. :)