Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos vinkistä frozenflower! :cat:
Yritin googletella ja näyttäisi siltä ettei pakkausta enää pysty ostamaan edes Reima Oy:ltä..:sad001 mutta kyselyä pistin heille kuitenkin!

Kiitos vinkistä frozenflower! :cat:
Yritin googletella ja näyttäisi siltä ettei pakkausta enää pysty ostamaan edes Reima Oy:ltä..:sad001 mutta kyselyä pistin heille kuitenkin!
fb:ssä näyttäisi olevan myös joku äitiyspakkauskirppis, liekö sieltä kautta olisi mahdollista sitten saada?:confused005

Helpoitenhan sen pakkauksen saa, jos joku meistä toukokuisista (joka siis ottaisi avustuksen muutoin rahana) tilaa äitiyspakkauksen itselleen ja lähettää sen Pregolle, aivan kuten Prego vienosti-kainosti taisi kysyäkin. :) Kaikki voittaa! :) ihan yleinen ja hyvin toiminut tapa ollut aikaisemmissakin ryhmissä! :)

Kyfi86, laitoin myös tuonne Facebookissa julkisesti olevalle ÄP-sivulle viestiä, mutta saas katsoa josko tärppää.

Niin juuri MaLinn!:smiley-ashamed005
Ja tietenkin maksan myös pakkauksesta enemmän mitä Kela muuten antaisi rahallisena avustuksena.

Prego, mä voin tilaa sulle, me otetaan rahat ja kun on kaksoset niin saa kolme pakettia, jos tilaan yhden sulle ja otan loput rahana ja maksat mulle sen paketin? Laita vaikka viestiä jos tällai kiinnostaa:)

Mulla oli se "ostoskielto" tammikuulle. Mä selvisin eiliseen. Musta ihan hyvä suoritus. Ostin lindexiltä bodyn ja pienen peiton. Ihana kuosi!! :) ♡

e233a73d761cf2726cb12109437fd500

Nyt vissiin sitten nuo symfuusi - (vai mikä lie Ihme sana se olikaan )kivut alkaneet. Lonkkaa ja etureittä särkee niin että tekisi mieli itkua vääntää. Särkylääkkeet ei auta, liikunta pahentaa , levossa särkee yhtälailla... Tää onkin kiva jos jatkuu koko loppu raskauden, pystyyköhän sitä oleen töissä äippäloman alkuun asti. Oon siis lastenhoitaja ja hoidettavana 1 v ja 3 v vilkkaat pojat. Nuorempi onneksi alkaa pikkuhiljaa ottaan askeleita, ei tarvi enää kanniskella niin paljoa vaikka tähänkin asti kantanut vain välttämättömät.

Ihan uteliaisuuttani... Ootteko laittaneet tulevasta vauvasta tietoa someen? Ite harkitsin jo jotain päivitystä, mutta ei meinaa jotenkin uskaltaa, vaikka mieli tekis.

Ajattelin että rakenneultran jälkeen ehkä voisi, mutta en sittenkään vielä uskalla/halua/ole valmis. Aika harva edes tietää raskaudestani. Sisko, veli, ystävä, yksi työkaveri... Tietysti lapsen isä, ja omat lapset. Eihän se salaisuus enää ole, mutta jotenkin olen ollut kovin varovainen tämän raskauden suhteen.

Mäkään en ole vielä laittanut.. Olen kyllä harkinnut ja esikoisesta laitoin aika ajoissa, mut nyt en jotenkin ole vielä uskaltanut.. Katellaan nyt..

Mä en ole laittanut ja oon vähän ajatellut, että en laita myöhemminkään. En jaksa mitään hössötystä tai onnittelusikermää tmv, että varmaan tosielämässä tavattavat ihmiset huomaavat yksi kerrallaan. Sitten jos kaikki menee hyvin, voi ehkä päivittää lapsen syntymästä, mutta raskaudesta sinänsä en ajatellut sen kummemmin mainita kenellekään esim Facebookissa saati laitella mitään kuvia.

Itse ilmoitin jo somessa :sorry:
Siellä suurinosa kavereistani on läheisiä ystäviä tai kavereita, niin en ajatellut haittaavan.. Ei ollut tarkoitus vielä laittaa, mutta sisarukseni ja vanhempani hehkuttivat asiaa somessa jo ennen minua, niin ajattelin että kaipa se olisi laitettava...

Takaisin