Kiitos Simbahh :)
Äitiysvaatteista; töissä vaihdoin suorat housut mammamallisiin vajaa kolme viikkoa sitten, on ne vaan mukavammat, vaikka maha ei olekaan juuri kasvanut vielä. Kotona käytän lähinnä lidlistä ostamiani legginssejä, taisivat maksaa jotain vitosen kpl, mulla taitaa olla niitä seitsemät :D Edellisistä raskauksista on jäänyt parit farkut ja joitain paitoja, mutta ne korostavat vatsaa, enkä nyt ihan vielä halua näyttää siltä, et oon seittemännellä kuulla raskaana. Toisessa raskaudessa ostin H&M:ltä äitiysfarkut, jotka oli ehkä hitusen kireät reisistä jo ostaessa, mutta venyivät raskauden myötä ihanasti niin, että mahtuivat loppuun asti ja olivat ihan huippumukavat. Harmitti heittää roskiin synnytyksen jälkeen, kun kuluivat haaroista puhki.
Mulla oli raskaaksi tullessa jo 25kg ylipainoa, joten ei tuota raskausmahaa erota muut kuin ne, jotka tietää et oon paksuna. En ole töissäkään kertonut kuin pomolle ja muutamalle lähimmälle työkaverille. Muut ei siis ole vielä huomanneet. Mahan muoto on vain muuttunut, muuten näytän ihan yhtä pullukalta kuin ennenkin. Pahoinvoinnin takia paino tippui pari kiloa, nyt ollaan melkein lähtölukemissa kun herkkuhimo on palannut ja olen välillä turvoksissa. Mulla on päiviä kun janottaa koko ajan, käyn töissäkin juomassa pari kertaa tunnissa. Neste kuitenkin haihtuu jonnekin.