Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Susaliini, itsekkin laihduttaneena ja nyt raskaana taas lihoneena päätin että en huolehdi asiasta nyt, vauva on tärkein ja yritän olla syömättä liikaa ylimäärästä! Sit en malta odottaa taas niitä aikoja ku pääsen urheilee :) Nautitaan hetkestä<3 Itellä pitäs sisarusrattaat hommata ja en myöskään tiedä millaset esim ne 300-400€ maksavat olis! Mut kai ne nyt tavallista käyttöä kestää, muutenhan lähtee kauheet reklamaatiot liikkeelle ja valmistajalle;)

Meillekki varmaan olis järkevää öaittaa tuplarattaat mutta en millään haluais.. meillä olis kahet rattaat joista toiset yhdistelmät niin meinaan pärjätä niillä.. nukkumista varten ne suurimmaksi osaksi on tähänki asti olleet ja siihen taas tuplat ei käy.. tai ainaki pitäs nukkujien nukkua eri aikaan.. ja kun miehen kans kahestaan ollaan liikkeellä niin molemmille sitte vaunut työntöön vaan.. yksin liikkuessa esikoisrlle on talutusreppu ja täytynee se seisomalauta hankkia ja vauvalle jonkulainen kantoliina.. asutaan sen verran kaukana kaupungista että autolla jokatapauksessa on liikuttava ja sittempä kaupasta saapi kärryt lapsille. No, nähtäväksi jää miten tämmönen suunnitelma onnistuu.. vai ostetaankp jossain vaiheessa jokki esim tuplamatkarattaat..

Meillekki varmaan olis järkevää öaittaa tuplarattaat mutta en millään haluais.. meillä olis kahet rattaat joista toiset yhdistelmät niin meinaan pärjätä niillä.. nukkumista varten ne suurimmaksi osaksi on tähänki asti olleet ja siihen taas tuplat ei käy.. tai ainaki pitäs nukkujien nukkua eri aikaan.. ja kun miehen kans kahestaan ollaan liikkeellä niin molemmille sitte vaunut työntöön vaan.. yksin liikkuessa esikoisrlle on talutusreppu ja täytynee se seisomalauta hankkia ja vauvalle jonkulainen kantoliina.. asutaan sen verran kaukana kaupungista että autolla jokatapauksessa on liikuttava ja sittempä kaupasta saapi kärryt lapsille. No, nähtäväksi jää miten tämmönen suunnitelma onnistuu.. vai ostetaankp jossain vaiheessa jokki esim tuplamatkarattaat..

Mä yritän edetä samalla suunnitelmalla! Minkä ikäinen sun esikoinen on kun toinen syntyy?

No se on keväällä vasta 1v5kk että sehän tässä saattaa muodostua haasteeksi.. tosin kävelee jo nyt hyvin varmasti ja reippaasti niin tietää että kesään mennessä kaikki haparoinnit on tod näk kadonneet niin voi vaikka kauppareissutki olla talutusrepun kanssa..

No nyt pääsen minäkin tänne kuulumisia kirjoittamaan. Ei jostain syystä tunnukset toimineet ja nyt on kunnossa! :) mulla oli viime viikolla nt- ultra ja siellä oli pikkaisella kaikki hyvin! Siellä hän heitti voltteja ja potki sekä heilui <3 luultua pidemmällä olen ja nyt onkin 14+1 tänään :) rakenneultra siirtyi tammikuun alkuun. Mä oon ostanut äitiysvaatteita kirpparilta kun alkaa tuo massu kasvamaan :)

susaliini, miten meni äippäpolilla tänään? Toivottavasti ne osasivat olla vähän mukavampia sulle! Älä huoli lihomisesta ja koita nyt vaan pysyä levossa vaikka se tuskaa onkin. Toivottavasti tilanteesi parantuu ja voit liikkua loppuraskaudesta sitten.

Mahtavia uutisia foxy87, mikä sun la nyt on (muutettiinko sitä)?

Tähtipölyä,
Vauvalla kaikki hyvin hematooma vielä näkyvissä mutta pikkuhiljaa sulamassa pois.
Vuotoja saattaa tulla vastaisuudessakin toivoa sopii ettei oo enään mitään tulvia.

Viesti oli selvä, jos jotain käy eivät voi auttaa näillä viikoilla.

Rakenne uä ajan sain samalla ja se on 16.12

Nyt töissäkin tiedetään, kun oli työn tulevaisuuden kannalta hieman pakko kertoa.Osa oli kuulemma jo kattellu sillä silmällä, että ei kuulemma tullu yllätyksenä.

Tänään alkoi vko 15 ja maha on sen verran kasvanu että oli pakko jo käydä ostaan ekat äitiyshousut. Oon vaan pettyny tän seudun kauppoihin, kun mistään (paitsi onneton pieni nurkkaus H&M:llä) ei löydy äitiysvaatteita. Eli jos jollain on tietoa mistä Tre-Hyvinkää väliltä löytyy kauppa jossa myydään äitiysvaatteita, niin otan vinkkejä mielellään vastaan. Tiiän että netissä on kauppoja vaikka kuinka paljon, mutta haluisin päästä kokeileen vaatteet ensin.

Nyt töissäkin tiedetään, kun oli työn tulevaisuuden kannalta hieman pakko kertoa.Osa oli kuulemma jo kattellu sillä silmällä, että ei kuulemma tullu yllätyksenä.

Tänään alkoi vko 15 ja maha on sen verran kasvanu että oli pakko jo käydä ostaan ekat äitiyshousut. Oon vaan pettyny tän seudun kauppoihin, kun mistään (paitsi onneton pieni nurkkaus H&M:llä) ei löydy äitiysvaatteita. Eli jos jollain on tietoa mistä Tre-Hyvinkää väliltä löytyy kauppa jossa myydään äitiysvaatteita, niin otan vinkkejä mielellään vastaan. Tiiän että netissä on kauppoja vaikka kuinka paljon, mutta haluisin päästä kokeileen vaatteet ensin.

Asun vielä Hyvinkäällä, mutta muutto Tampereelle viikonloppuna. Hyvinkään Willassa ei missään liikkeissä oo äitiysvaatteita, mikä tuli aika yllätyksenä itelle. Ideaparkin ja Tampereen keskustan H&M:ssä on ihan ok valikoima äitiysvaatteita. Tai noista liikkeistä oon ainaki itelleni löytäny useammat housuja. Paitoja ei kummassakaan oikein oo, mutta ainaki viä on löytyny istuvia H&M:n basic-valikoiman arkisia toppeja ja t-paitoja. Hienompia paitoja saakin sit varmaan ettiä vaan netistä..

Kiitos HanDe_. Hyvä tietää että ei kannata ainakaan Willaan ajella. Tarvii varmaan lähtee johonkin isompaan H&M:ään tsekkaileen niiden valikoimia. Lähinnä housut on sellasia mitä tällä hetkellä kaipaan. Tunikat onneks menee vielä (ja ehkä pidempäänkin) päälle. Kuulin just että HML:n Goodmanissa on joku lastenvaateliike jossa myydään myös joitain äitiysvaatteita. Tarvii mennä tsekkaan sekin.

Ei löytynyt äitiysvaatteita täältä helsingistäkään oikein muualta kun h&m ja sielläkin tosi pieni valikoima! Löysin sitten kirpparilta ison kasan mammavaatteita: farkkuja, legginsit, paitoja, mekon ja tunikan kaikki 20e. Ja kaks takkia, toppatakki ja kevättakki yht 12e. Eli suosittelisin kiertää enemmin kirppareita :)

Mä onnex perin siskon mamma vaatteet kun hän sai pojan just Heinäkuussa niin kaikki oli vielä tallella ja hyvässä kunnossa :)

Hyvinkään h&m liikkeessä on äippävaatteita, ne on sijoitettu poikien vaatteiden reunaan ylös sinne nurkkaan. Kannattaa käydä kattomassa :) sieltä tehnyt mukavia edullisia äitiysvaatelöytöjä.

Anton&Nina / MyDoris liikkeissä on kanssa mammavaatteita. Yllättävän monessa lastenvaateliikkeessä on myös äitiysvaatteita, että siinä on hyvä syy käydä jo nyt hypistelemässä niitä ihania pieniä vaatteita. :) Minulla itselläni on sellainen hyvä tilanne, että on esikoisen jäljiltä kaikki vielä tallessa ja nekin olen saanut siskolta/kavereilta. Ihan muutaman vaatteen olen ostanut itse.

Hei,
en ole vielä tänne kirjoitellut mutta toukokuussa on laskettu aika ja nyt kasassa 15+2. Vinkkinä äitiysvaatteita löytyy kyllä Helsingistä myös Lindexiltä ja Bebesistä (Kampin keskus). Tuolta jälkimmäisestä löytyi myös äitiysuikkarit, kun jo sellaisetkin tarvitsin. Itsekin tykkään kokeilla vaatteet ensin. Ei ole niin itsestäänselvä nyt raskaana tuo koko, että uskaltaisin tilata netistä. Joitain paitoja katselin kyllä netistä mutten vielä tilannut. Tuntuu, että nyt paitamuoti sellainen, että vielä aika kivasti löytyy normivalikoimastakin. Espoon puolella Sellossa siellä 1krs. yhdessä lastenvaateliikkeessä (en muista liikkeen nimeä) oli myös äitiysvaatteita.

Täällä piti ostaa parit äitiyshousut kun kahet vanhat ratkesi viikon sisään :D ne oli mulle tullessa jo käytettyjä ja kesti esikoisen odotusajan. Esikoista oottaessa paitoja en hankkinu ku löyty tosiaan normivaatteista hyviä. Nyt sitte hm:ltä hain pari äitiyspuseroa ja normipaitoja myös. Täällä meri-lapin alueella hm taitaaki olla ainut paikka joka äitiysvaatteita myy.. edes tuoda ruotsin puolella ei oo mitään liikettä mistä löytyis..

Heippa haluisin kysellä äitiyshousuista. Mä kokeilin eilen Hm ä.housuja ja musta ne tuntu tosi oudoille. Pysyykö ne päällä? Tuntu että sain kokoajan niitä nostella. Mulla nyt ei oo viel yhtään mahaa mutta sen verran turvonnu että omat jo puristaa. Kauhee ongelma en tiiä mitä pistää päällensä.

Takaisin