Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi, huhtikuisista huutelen :) noihin cb:n testeihin tulee AINA kolme viivaa, juuri noin niinkun sinulle tullut piilo89, tuon alimman viivan pitäs sulla olla hippusen vahvempi että näyttäs 1-2, sitten kun ihan tumma niin 2-3, ja kun kaikki tummia niin 3+. Ei siis koskaan ole vain yhtä viivaa ei raskaana tuloksessa :)

Ite tein clearbluen digitestin kp 26/28 päivällä 3.5h vessatauon jälkeen ja anto 1-2vk raskaana. Kp 28/28 sain normi liuskatestiin päiväpissalla 2h vessatauon jälkeen hailakan plussan..

85d621e1a893f30f6a56d0074aeff965

Näettekö tekin tuossa kaks viivaa?? Mun oli pakko tehdä vielä yks testi päiväpissasta ja muutaman minuutin odottelun jälkeen siihen pärähti heti tuo hailakka! En voi uskoa tätä todeksi!! :D kaks ja puol vuotta yritystä, kaksi epäonnistunutta raskautta takana ja nyt se on siinä.. :) En voisi onnellisempi enää olla! Ihan uskomatonta!! :)

Mulla ei kierron pituudesta oikeen varmuutta kun menkkoja ei tosiaan tullu ollenkaan hormonikierukan aikana 1,5v.. mutta sitä ennen kierto vaihteli 29-35pv.. edellisistä kuukautisista jotka tuli pari päivää kierukanpoistosta on nyt 35pv..äääääh :confused:

Piilo89 se on niin pienestä kiinni miten vahva viivan täytyy olla että testi tulkitsee oikein, mulla la oli vielä ei raskaana vaikka suht selvä viiva testissä ja su sitten antoi raskaana tuloksen :) Ja hormooni voi nousta hiiitaaasti niin malttia vaan :)

Omenansiemen: juuri tuollaisen plussan oon iteki saanu liuskatestillä (pregchek) mut digi oliki sit nega..
eli kyllä tuossa mun silmiin ainakin näkyy ne kaksi viivaa :)

Jannski: kiitos, malttia kun tämä hätähousu osaisikin tarpeeksi suodattaa niin elämä olisi varmasti paljon seesteisempää ja mukavampaa :smiley-ashamed005 :p kiitos tsempeistä! :shy:

Nyt on neuvolan laskujen mukaan rv4+5 eli la olisi sitten 5.5 mutta meidän neuvolassa lasketaan la 28päivän kierron mukaan vaikka mulla on ollut kierrot yleensä pidempiä, tarkentunee sitten ekassa ultrassa jos on monta päivää heittoo, tohon ekaan aikaan verrattuna.

On tää vaan niin jännää ja ihanaa <3 vaikka tää onkin mulle jo neljäs raskaus. :)

Niin ja onnittelut kaikille muillekin plussanneille! Täällä rupeaa oleen jo kivasti porukkaa niin ei tarvitse yksinään höpötellä :D kun ei tästä haluta vielä sukulaisille eikä muillekkan tutuille kertoa.

Meillä on sitten tällä hetkellä yhden päivän ero la:lla Nuppunen :)

Tuli muuten mieleen, että oletteko pitäneet raskauden salassa visusti? Me ollaan kerrottu kahdelle kaverille, mun isälle ja siskolle. Töissä yritän kyllä vielä pitää salassa.

Me ollaan kerrottu minun vanhemmille ja siskolleni. Yks kaveri on tienny kokoajan että aletaan yrittään heti ko vaan menkat palaa synnytyksen jälkeen. 8kk oli menkat pois eli juuri sen ajan kun imetin. Niin ja tuosta kertomisesta vielä että varmasti lähiaikoina myös miehen perhe kuulee uutiset..

Täällä kans yks plussaaja lisää. Näin viime yönä unta et tein positiivisen ja sit se oli pakko aamulla tehdä ja kaks viivaa sieltä tuli :D Pitäis olla kyl 3+6 vasta menossa tänään ja neuvolaankin ehdin varata ajan 23pv... Laskelmien mukaan LA ois 11.5 :)

Täällä kans yks plussaaja lisää. Näin viime yönä unta et tein positiivisen ja sit se oli pakko aamulla tehdä ja kaks viivaa sieltä tuli :D Pitäis olla kyl 3+6 vasta menossa tänään ja neuvolaankin ehdin varata ajan 23pv... Laskelmien mukaan LA ois 11.5 :)

Takaisin