Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä 7+1 ja keskiviikkona varhaisultra.. Täällä ei automaattisesti pääse tuohonkaan, nyt sain lähetteen kun en oikein vieläkään tiedä mitä teen.. Yksin siis olen, ei miestä ja tod.näk lapsi jäisi isättömäksi. Todellinen ylläri raskaus sai alkunsa ehkäisystä huolimatta, Kolme poikaa löytyy aiemmasta liitosta.

Hei! Tänne saa ilmeisesti kuka tahansa liittyä? :)
Olen reilu parikymppinen nainen ja plussasin kahden vuoden yrityksen jälkeen viime elokuussa. Tällä hetkellä menossa rv11 (rv 10+6). laskettu aika varhaisultran mukaan 4.5.2016.

viikon päästä torstaina olisi vihdoin np ultra, ja sitä odotellaan kovasti. Onnea kaikille muille plussanneille :Heartred

Paljon onnea uusille plussaajille!!:thumleft
saraj: Täällä sama laskettuaika, eli tänään rv10+6. Mulla nt-ultra ensi maanantaina ja tuntuu kuin joulua odottaisi! :happy:
Kylläpäs aika menee nopeasti.... huomenna 11 viikkoa täynnä ja alkaa 12.vko. Kohta ekat kolme kuukautta täynnä täynnä! :woot: Voisikohan sitä jo sitten hieman huokaista.....

On kyllä totta että viikot vaan vierii! Piti itelläki ihan tarkistaa että voiko oikeasti olla jo 11+0 vai keulinko mielessäni viikolla mutta kyllä se vain niin on! Nt-ultra olis 23.10. Eli 12+3 sitten kasassa. Vähän jänskättää mitä siellä näkyy kun ar-ultrasta jo monta viikkoa... koitan olla vaan miettimättä mahollisuuksia ja olla onnellisesti raskaana kun oireetkin on helpottaneet ja raskaudesta voi oikeasti sen puolesta nauttia... seväsymys oli kyllä aivan jäätävää kun tuon 10kk neitin kans arkea rämpi eteenpäin...

Mua pelottaa se huominen varhaisultra siihen malliin että oon saanu vierailla wc-pöntöllä useampaan kertaan eilis illan ja yön aikana :confused:

Paljon Onnea uudet plussanneet! :happy:
Saraj:n kanssa mennään näköjään tismalleen samaan tahtiin! Täälläkin siis la 4.5 :)

Kivaa kun muita jotka menee päivälleen samoille viikoilla! :) Mulla onneks kotona kotidoppler jolla melkein joka päivä kuuntelen pikaisesti sykkeet, oli pakko hankkia kun tuntui että järki lähtee kaikkien pelkojen kanssa. Tuo syke kuuluu välillä vain todella vähän aikaa kun pikkunen tykkää luikkia piiloon aina kun kuuntelen :angelic:

Mites oireet näillä viikoilla? Mulla pahoinvointia vieläkin.. tosin ei niin pahana kun muutamia viikkoja sitten.

hömppis, mulla on AngelSounds doppler JPD-100S. Tuossa ei ole näyttöä, ja kuulokkeilla pystyy kuuntelemaan. Olen ollut kyllä tyytyväinen. :) Sain ekat äänet kuuluviin joskus 9+ viikolla piiitkän etsimisen jälkeen, ihan melkein häpyluun alta. Noista ollaan tosi montaa mieltä mutta itse kyllä suosittelen. En panikoi jos en aina kuule ääniä vaan yritän myöhemmin uudestaan..pikkunen saattaa olla hyvin jemmassa vielä alkuviikoilla.

Juu no sellanen mulla oli viime raskaudessa ja mietin hankinko nyt saman.. Olin myös ihan tyytyväinen siihen :)

Musta toi on ihan hyvä, en välttämättä kalliimpaa lähtis hankkimaan kun käyttöaika on niin lyhyt. Jos liikkeiden tuntuessa lopettaa käytön. :)

Oi että, onnea!! :) alkaa vaan enemmän jännittää näiden ihanien uutisten jälkeen.. Ei enää montaa tuntia.. Ei ees vuorokautta :D

Huhhuh kun väsyttää! Meillä vietetään syyslomaa koko perheen kesken, ja tänään käytiin eläinpuistossa ja kylpylässä, nyt kyllä on sen jäljiltä veto pois! Mutta olipa kiva päivä :)

Onnea uudet plussanneet :)

Aaaaaapuvaaa kun alkaa pyöriä päässä vaikka mitä.... Viikko istukkabiopsiaan, ja jos se onnistuu niin parin viikon päästä saadaan tietää onko pienellä siskonsa sairaus :nailbiting:

Huomenna päästään vielä neuvolaan kurkkaamaan ultralla että masussa on varmasti vielä elämää ennen kun loppuviikosta hurautetaan Helsinkiin... Olen kyllä dopplerilla löytänyt sydänäänet joka kerran kun olen etsinyt, nyt en kuitenkaan moneen päivään ole kokeillut...

Täälläkin syysloma viikko :) pojat lomalla, äiti töissä. Onneks poikien isällä kans vapaata niin ovat siellä kun mä olen töissä.

Ja siis väsymys, iltapahoinvointi.. Uugh :p

Kärsiikö kukaan muu hiusten lähdöstä/katkeilusta? Mulla on hiukset ohentuneet älyttömän paljon :( rv 8 menossa.. luulin että hiukset vahvistuis raskauden aikana? Mulla on ihan nirunaru tukka kohta :(

Takaisin