Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muita tuplien odottajia? Kävin 9+1 raskaudenkeston määrityksessä ja siellä selvis että onkin kaksi sykettä. Melkoinen järkytys etenkin kun raskaus on täysin suunnittelematton, söin pillereitä raskautumisen aikana. Meillä ennestään 2v2kk ja 11kk lapset.

Hui, eipä kyllä oo käyny edes mielessä että vois kaks olla tulossa! Tällä hetkellä sormet ja varpaat ristissä toivotaan että edes yks olis tulossa, ultraan vielä kaks pitkää viikkoa. Huoh.. :)

Ei ole kummankaan puolella yksiäkään joten senkin puolesta suuri yllätys. Hirvittää hieman että kuinka tullaan pärjäämään ja ostettiin vasta uusi auto, miten ihmeessä saa mahtumaan kaksi turvaistuinta ja kaksi kaukaloa sekä miehen:D

Aikamoinen yllätys is varmasti ollut! :)
Mies takakonttiin vaan :laughing002

Olen kyllä hieman salaa miettinyt miten olisi ihanaa odottaa kaksosia. Tosin ehkä kuitenkin enemmän toivon et sieltä tulisi vain terve lapsi. Voi olla, että kaksi olisi nykyisen arjen kohdalle liikaa..

Minä poistun tältä palstalta.... eilen illalla ilman mitään ennakkovaroitusta tuntui kuin lapsivedet olisi tulleet. Muuttui vereksi...reiluksi vuodoksi.:sad010
Tänään olisi ollut rv 11+5 ja nt-ultra. Kaikki mennyt raskaudessa hyvin ilman mitään suurempia huolia, niin nyt sitten tämä. En voi käsittää...... soitettava päivystykseen kahdeksalta ja kysyttävä mitä tehdä. Olen ihan neuvoton ja itkettää vain. Kuitenkin esitettävä reipasta tytölle ja kamalaa, että tuli jo hänellekin kerrottua tulevasta vauvasta:sad001
Selviäähän tästä menetyksestä??! Nyt ei tunnu siltä. Eilen jo innolla odotettiin ultraa ja nyt kauhulla odotan....

Onnea teille kaikille muille pienokaisten odottajille:Heartred

Voi ei Ms.Bloom!:Heartpink tiedän ettei juuri nyt varmaan lohduta mutta itselläni alkoi myös km vuoto juurikin samoilla päivillä ja kyllä siitä selviää vaikkei sitä unohtaa voi:sorry: jospa kuitenkin pääsisit menemään sinne nt ultra ajalle niin katsoisivat siellä heti mikä on tilanne

Voi ei Ms.Bloom! :crybaby2
En voi edes käsittää miltä tuntuu... olen kyllä kuullut selvitymistarinoita, missä vaikka minkälaista, runsastakin vuotoa ja silti ollut sitten kaikki hyvin. Onneksi sinulla on ultra tänään niin selviää! Itse soittaisin vielä päivystykseen et eikö pääsisi aikaisemmin.mm jos sulla aika vaikka iltapvällä.

Voimia kauheasti ja toivotaan että kaikki on hyvin. Muussa tapauksessa: Olen niin pahoillani :(

Kovasti voimia Ms. Bloom! Vaikka nyt ei siltä tunnu niin kyllä siitä selviää. Aikaa se vaan vie... :Heartbigred

Kiitos kaikille lohdutuksen sanoista :Heartpink
Yöllä ei vuotoa enää ollut, vain vähän vessassa käydessä.
Ultra-aika pysyy samana eli vasta iltapäivällä.... tulen kertomaan vielä mikä oli lopputulos, mutta itse en turhia toiveita halua nyt elättää:sad001

Ms.bloom, hyvä niin ettet turhia toiveita elätä, mutta aina on toivoa siihen saakka kunnes lääkäri toisin sanoo! Toivon kovasti että sittenkin kaikki olisi hyvin :Heartred Me odotellaan täällä!

Takaisin