Mulle äitiyspakkaus on kuin joululahja, eli ei oo vaikea arvata, että otan sen. Tämänhetkinen design on ihana ja värikäs & tarvikkeet on laadukkaita, niin ensiodottajalle varmasti hyvä. Toki jos aiempia lapsia on, niin sitä tavaraa varmasti on jo nurkissa.
Neuvolakäynti oli ihan mukava, ei siellä mitään ihmeellistä ollut. Verenpaine oli koholla, mut olin just pyöräilly sinne + jännitän mittausta ja sit vielä hoitaja meinas, että stressi pahoinvoinnista (mistä siis kerroin aiemmin) voi saada paineet koholle. Sykekin oli huikea 86, kun normisti mulla on jotain 57 leposyke. Eli pitää porukoilta lainata verenpainemittari ja mittailla kotona, niin saa tietää, pitääkö huolestua.
Hemoglobiini oli 139, oisin veikannu ihan jotain muuta, kun oon ollu niin väsynyt. Mut tyytyväinen kyllä oon. Paino ei ollu täs 8 raskausvkon aikana noussut, mut ei kyllä tarttiskaan, kun ylimääräistä on. Painosta ei kyllä sanonut mitään ja ruokavaliosta juteltiin tosi yleisesti, meillä kuulemma oikein hyvä, mut kalsiumlisää mun pitää syödä (sen olin jo arvannukin).
Ja hirveen kattavasti kerto kaiken, mitä odotettavissa on & paljon lippulappusia tuli kotiin. Käytiin sit vielä syömässä raflassa, mut se oli huono idea, maha tuli tosi kipeeksi... No mut, parin vkon päästä verikokeet ja kk:n päästä np-ultra. :)