Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka Kaikille!
Kaksi vuotta takana yritystä ja ensimmäisen kerran olisi positiivinen vastaus saatu aikaan. LA 18.5 kuukautisten mukaan, joten hyvin alussa ollaan ja hienoisen innostunut uskaltaa asiasta olla. Positiivisuus varmistettu 3x kotona ja kertaalleen laboratorion toimesta :love2 Ihan nuori nainen en enää ole ja edellisestä raskaudesta on noin 9 vuotta aikaa, joten kaikki on kuin uutta taas! Ihana on ollut lukea teidän positiivisia tuloksia ja elää mukana!! Toivon sydämmestäni, että jokaisen meidän positiivinen tulos pitää loppuun asti :Heartred Rv 5+4
Hei ja onnea odotukseen! :Heartbigred

Aika samoilla mennään rv 5+6
Eka tulossa.:love7

On tämä jännää aikaa :happy093

Nuo keskenmenot veti mut jotenkin hiljaiseksi, niin oon pitäny kirjottelussa vähän taukoa, musta on nyt tän raskauden myötä tullu hirvee herkkis ja pillitän milloin mistäkin ja pienetki asiat tuntuu isoilta.. Ja pelottaa että jos kaikki ei menekkään hyvin, vaikka eihän sille mitään ite voi.. Suuret pahoittelut siis kaikille keskenmenon kokeneille ja paljon tsemppiä tulevaan!

Täällä on tuo etovaolo ehkä vähän hellittäny mutta ei kokonaan.. syödä täytyy hotain pientä kokoajan.. ruokahalua alkaa vaan olla ikävä! Tuoremehu, satsumat ja kinkkuleikkeleet ku on ainoat minkä ajattelu ei ällötä. Suolanen maistuu mutta rasvanen ei kyllä vähääkään :depressed: maito/kaakao parantaa oloa myös..

Nukun myös tosi huonosti.. välillä vauva valvottaa mutta jos hän sattuu nukkuun yön hyvin niin nukun huonosti jostain muusta syystä.. ja väsymys lisäö kyllä selkeesti myös etovaaoloa mulle ihan ilman raskauttakin... hormoonit on myös vaikuttanu paljon aineenvaihduntaan ja käyn montakertaa yössä vessassa.. sama ekasta lapsesta jo näin alussa..

Moi! Itse en tiedä hcg-arvoja, enkä muista viime raskaudesta, joka oli ultran perusteella kaksosraskaus ennenkuin tosiaan meni kesken.

Onko joku kotitesti, joka mittaa hcg:n vai joko olette käyneet verikokeissa? Mitä tuollainen varhaisultra yksityisellä kustantaa? En kyllä tavallisesti ole malttamaton, mutta kieltämättä pelkoja ja odotuksia kuhisee pääkopassa.....:)

Niin ja onnittelut sinullekin eetla! Ihanaa <3

Onko kenelläkään kokemusta hierojalla käynnistä alkuraskaudessa? Voiko aiheuttaa keskenmenon, niin kuin jossain lähteissä sanotaan? Itselläni olisi hieronta-aika ensi lauantaille ja silloin siis 5+0... Mietin vain, että uskallanko mennä sinne...

En oo kyllä milläänlailla perehtyny asiaan mutta en olis osannu ees epäillä moista. Alkopa kiinnostaan sen verran että täytyy aivan google ottaa kaveriksi..

Tää päivä ei taas oo oikein lähtenyt käyntiin, koko ajan väsyttää ja samalla pakko syödä varmaan tunnin välein jotain pientä. Onko kellään muuten tullut mitään kunnon ruokahimoja? Me käydään yleensä kerran viikossa kaupassa ja suunnitellaan ruokalistatkin etukäteen, niin nyt on suunnittelu kyllä vähän jäänyt, kun en monia ruokia pysty syömään tai ainakaan en osaa etukäteen sanoa, että miten ruoka maistuu minäkin päivänä.

Ja toinen juttu, onko tullut painoa? Itselläni on ylipainoa sen verran, että painoa ei ole tullut yhtään. Hemoglobiini tekisi mieli, kun tosiaan multivitamiinitabletteja syön (missä myös rautaa), mutta välillä unohdan ja tämä väsymys on tosiaan aika järkkyä.

Eetla: mä kävin edellisessä raskaudessa hierojalla aina raskausviikolle 32. asti. Lopussa toki en voinut olla mahallaan enää, mutta tehtiin istuallaan jakkaralla, josta mä nojasin hierontapöytään. Hierojalle tosin kannattaa kertoa, että olet raskaana.

Sugarplum Sprite, mulla on tullut kuukauteen painoa 2,5kiloa.. Yhtään ei olisi tarvinnut tulla vielä, kun ylimääräistä on muutenkin jo se kymmenisen kiloa... Ja mulla on toi sama ongelma, etten edellisenä päivänä osaa sanoa mitä huomenna haluan/pystyn syömään, tekee kaupassa käymisestä hiukka hankalaa.

Namunen, minä olen istukkabiopsian ja keskeytyksen joutunut käymään läpi tänä kesänä. Jos haluat jutella, laita yksityisviestiä.
Nyt olen varovaisen onnellinen: lauantaina plussasin uudelleen. Nyt olisi siis rv 4+3 (la 27.5.16). Ensi viikon maanantaina eka uä kunnalissella. Siellä varmistetaan viikot, että osaan mennä verikokeisiin heti kun mahdollista, että pääsen mahdollisimman aikaisin turvotusultraan. Torstaina on eka neuvola, että lähetteet on sitten varmasti ajoissa kanssa valmiina. Kertoa ei uskalla kovinkaan monelle ennen sitä nt-ultraa. Mutta vaikeaa on olla kertomatta kun on itse niin onnellinen ja iloinen vaikka samalla pelottaa aivan kamalasti....

On mukava töiden jälkeen aina lukea palstaa ja keskittyä vauvajuttuihin :)

Emme ole kertoneet vielä kenellekään. Mikäli tulisi keskenmeno, niin en jaksaisi keskustella monen ihmisen kanssa asiasta. Voi tosin olla, että yhdelle työkaverille on kerrottava, koska työmatka ja aamupäivä olivat tänään yhtä yökkimistä. Muut oireet ovat sen sijaan kadonneet lähes kokonaan. Painoa on tullut noin kilo.

Kävin ultrassa yksityisellä ja se maksoi n. 150 euroa. Voi olla, että menen vielä uudestaan kun sain niin myöhäisen ajan kunnalliselle puolelle. Jotenkin olisi mukava katsastaa tilanne säännöllisesti ja tietää, että kaikki on hyvin tai saada heti tietää, jos ei ole. Aika tyyristä puuhaa vain o_O

Varovaisesti tänne nyt ilmoittaudun, pikaisesti taustaa, parivuotias esikoinen jo löytyy ja tässä nyt noin 1,5v on saanut toinen tulla. Keskenmenon sain tuossa toukokuussa viikoilla 11+. Nyt siis digiin pärähtikin ylläriksi 2-3 kun kp 28/28-32o_O nyt vain toivon että tämä tapaus kestäisi kyydissä loppuun asti:smiley-angelic001 oireita ei vielä kummempia ole, rinnat nyt aristanu enempi vähempi ja sellasta menkkamaista jomotusta ja poskien helottamista ja aavistuksen flunssanen olo mutta siinäpä ne suurimmalta osin:)

Hei ja onnea odotukseen! :Heartbigred

Aika samoilla mennään rv 5+6
Eka tulossa.:love7

On tämä jännää aikaa :happy093

Aivan mahtavaa :hello Onnellista odotusta :Heartbigred Toinen siis minulla, mutta jännittävää on silti myös. Ilo ja huoli alkoi ennen kuin toinen pieni edes on maailmaa nähnyt :love7

Onko kenelläkään kokemusta hierojalla käynnistä alkuraskaudessa? Voiko aiheuttaa keskenmenon, niin kuin jossain lähteissä sanotaan? Itselläni olisi hieronta-aika ensi lauantaille ja silloin siis 5+0... Mietin vain, että uskallanko mennä sinne...

Juuri kävin itsekin hierojalla, kun on hormonaalisten selkäkipujen lisäksi jo ennestään selkä jumittavaa ja tulehtuvaa sorttia :/ hierontaa voi tehdä ihan loppuun saakka, mutta kannattaa tosiaan mainita hierojalle ettei mitään kohdu akupisteitä painele ihan kauheasti kaiken varalta :D

Ei hitto täällä alkoi paniikki...
mitä tää kouristelu on?! voiko muka olla normaalia, että joka päivä saan itku kurkussa maata sikiöasennossa? Ei mitenkään pistä toispuoleisesti tai mitään, mutta koko alakertaan varpaita myöten juilii! voin kuvitella että supistukset tjsp tuntuvat tällaisilta...
olen lukenut että pieni muutaman minuutin kipu on yleistä, muttakun minulla tämä kestää kerrallaan ainakin puolituntia ja nyt viime yönä heräsin siihen monta kertaa ja häiritsi työpäivän aikanakin. :( kyllä pelottaa! Huomenna olisi jo ultra, joten pääsen kysymään, mutta haluaisin jo tietää että onko KELLÄÄN muulla samaa? Mulla ei ole edes muita oireita, paitsi etoo hajut välillä ja rinnat kasvaa kasvamistaan....

Sitäkin mietin, että onko ne vaan kohdunkasvukipuja, jotka tuntuvat vaan todella voimakkaina, sillä olen tosi pikkuruinen :D ja varmasti tarvii tehä tilaa siellä... mutta että nyt jokapäivä koskee näin paljon niin ääh :/ särkkäreitäkään kun en kehtais ihan hirveesti syyä, mut ei voi olla kyllä poissa töistäkään!

Voi tätä väsymyksen ja pahoinvoinnin määrää. Huh, toisaalta tietää, että pieni on kyydissä, kun olo on sen mukainen. Tuntuu väärältä valittaa, kun joillain on oikeita murheita.. Todella kyyneleet valuu, kun lukee täällä surullisista asioista. Voimia kaikille, jotka ovat kokeneet keskenmenon tai muuten huoli varjostaa odotusta! <3

Takaisin