Huomenta kaikille! Olen ollut reissussa ja kiireinen muutenkin, niin kirjoittelut jääneet. Nyt iski flunssa ja kuume, joten täältä peiton mutkasta on nyt hyvä päivittää itsensä ajan tasalle :)
Paljon tullut uusia plussanneita, onnea kaikille teille!
Ja surulliseksi mielen vetää keskenmenot, pahoittelut telle. Kun aika on taas kypsä, uutta yritystä kehiin :)
Tsemppiä kaikille, joilla selittämättömiä vuotoja ja kipuja. Varmasti kaikki on hyvin, positiivisin mielin eteen päin!
Itsellä tosiaan flunssa nyt päällä, ei kovin kiva yhdistelmä tämän etovan olon kanssa.. Jospa meinisi pian ohi. Olen tässä miettinyt millon uskaltautuisin neuvolaan soittelemaan. Plussannut olen siis reilu viikko sitten, nyt ilmeisesti 5+3. Eilen tein vielä varmistukseksi apteekin oman testin, halusin nähdä onko viiva tummunut (edellisessä pieleen menneessä raskaudessa en koskaan saanut tikutettua leffaviivoja). Ja sieltähän pärähti lähes heti kaksi kirkuvan punaista viivaa :)
Missä vaiheessa kukakin on siis neuvolaan soitellut ja mille viikolle ensimmäinen neuvola aika? Ja se myös kiinnostaa, että kuinka moni käy alkuraskauden ultrassa ennen vko 12?