Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piilo89, suuret pahoittelut keskenmenosta! ihanaa että jaksat olla silti positiivinen ja lähdet heti pää pystyssä kohti uutta yritystä, toivottavasti saatte pian pysyvän plussan! <3

Jättäydyn myös pois. En oo kirjotellutkaan hetkeen, mulla selvis sellainen sairaus samaan aikaan keskenmenon aikoihin että nyt en saa lasta edes yrittää ainakaan puoleen vuoteen
Mutta kyllä vielä joskus :)
Parempaa onnea muille, tarrasukkia ja ihanaa odotusaikaa :Heartpink

Tsemppiä ja pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille. Se on rankkaa ja epäreilua ja kaikkea mahdollista, mut siitä onneks selviää hengissä ajan kanssa.

Ikäviä uutisia karkkiii! :/ tsemppiä sinulle ja kaikkea hyvää!! Toivottavasti puolen vuoden jälkeen saat plussattua mahdollisimman pian!! ♥
Tervetuloa Nannuna mukaan ja onnea plussasta!! :)

Tsemppia Piilo89! Paljon voimia sinne <3

Onko taalla muut sairastelleet? Mulla kunnon flunssa paalla ja kurkku ihan kaktuksena.. Ma oon kanssa kunnon stressaaja, kokoajan pelkaan etta jotakin kay. Tuntuu etta uskon tahan raskauteen kunnolla vasta kun ekat sydanaanet on kuultu.

Mulla on eka neuvola 28.9, mutta ei ne varmaan sillon niita viela kuuntele? Onko kukaan kaynyt vantaan puolella neuvolassa? Mitenkohan noi siella menee :) Oliko teilla muuten mies ensikaynnilla mukana?

mrsw, mulla on samana päivänä ensikäynti neuvolaan. :)

Se riippuu hirveesti neuvolasta ja jopa terveydenhoitajasta. Ja sit tietysti siitä, millä viikoilla sillon on.
Mulla ei lähde mies mukaan ensikäynnille, ei katsottu sitä tarpeelliseks. :rolleyes:

Mulla oli sillon heti plussaamisen jälkeen vuosisadan flunnsa ja jouduin olemaan pari päivää pois töistäkin. Nyt ei onneks oo enää mitään. :smug:

Täältä ilmoittaudun joukkoon iloiseen, oon jotain noihin muihin ketjuihin kirjoitellutkin mutta tämä on niin pitkä ketju että oon vasta ihan alussa lukemassa! Eka raskaus menossa, plussasin viime viikon perjantaina ja nyt menossa 5+3 :) Eka neuvola olis 7.10 joka ilmeisesti vaan joku terkkarikäynti/keskustelu. Saa nähdä sitten milloin ultra olisi. Mutta, koetan pian lukee nää 330 viestiä ja päästä paremmin keskusteluun mukaan :D

Maddu mullakin on neuvolakäynti 7.10 ja nyt ilmeisesti viikolla 6 olen myös :) Niin ja ensimmäistä tenavaa myöskin tässä kasvatellaan <3
Tämmöset foorumit on kyllä iso apu ja tuki varsinkin näin alussa kun vielä ei muille asiasta ole kerrottu :)

Varovaisesti mukaan! 30-vuotta itsellä mittarissa, miehellä 32, esikoispoika on vuoden ja 4kk (kohta) ja laskettu aika uudella hupulaisella on 9.5. Eli muksuille tulisi kahden vuoden ikäero.

Toista lasta aloi odottamaan jo keväällä, la olisi ollut joulukuussa, mutta kesäkuun alussa tuli spontaani keskenmeno rv11+x.

Jännittää, hirvittää ja kaikkea siltä väliltä!

Onnea uusille plussanneille! :)

Ma olin jo viime viikolla toista pois kun oli kunnon flunssa jo sillon, sitten se vahan helpotti ja nyt tuli takaisin :D onneks tanaan on vp. Toivotaan ettei nyt tartteis enempaa olla poissa!

Ma ajattelin kanssa menna ekalle kaynnille itekseen ja mies sitten myohemmin mukaan. Juteltiin siita ja molemmat samaa mielta ettei valttis ihan tolle ekalle tarvii molempien menna :) Mullakin niin paljon kysyttavaa ja ajatuksia etta haluan sen terkkarin ihan itselleni :D haha

Joku kysy onko sairasteltu.. no todellaki on. Noin järkyttävä flunssa jyllänny että kaikki mehut hävinny ja sängynpohjalla kaks päivää ollu. Lapsi pääsi mummolaan yökylään onneksi niin sai oikeasti levätä, mulla kun tuo mies ei oo arkena kotona..

Neuvolaan ei meilläkään mies ole kähdössä mukaan ekalla käynnillä ja vahvasti epäilen etten näe tarpeelliseksi muillakaan käynneillä hänen läsnäoloaan... ultrat sitte asia erikseen :) aikasemminki taisin jo mainita että itse en koe neuvolakäyntejä mitenkään tärkeiksi, en yksinkertaisesti saa niistä mitään irti.. varsinkin kun alkuun ei edes sykkeitä kuunnella ja siinävaiheessa kun kuunnellaan niin tiedän kyllä jo liikkeiden perusteella että vatsassa vielämukana tullaan..

Ma jo mietin oonko ainoa kuka ei valttamatta halua miesta mukaan! Tottakai ultraan haluan mutta muuten juttelen mielummin sen terkkarin kanssa ihan itsekseen :D Plus mua ahdistaa ja ne mittailut ja punnitukset jos joku siina vieressa kattelee, vaikka onkin oma mies. En tieda edes miksi. Oon vahan turhamainen ehka.

No mä en kans tykkäis yhtään, että mies olis siinä kuulemassa kuinka akalla nyt sit paino vaan nousee! :p

Meillä varmaa ekalle käynille tulee ja sitten ultriin tietty. tosin tiedän, et se eka käyntiki on miehelle liikaa, mutta kuuleepa nyt sit asioita, kun sillä ei raskauksista tai raskaana olemisesta oo juuri tietoa. Ite taas opiskellut kyseistä alaa, niin asiaa on tuttuja

Meilläkin mies tulee ekalle käynnille. Ja ehkä useammillekkin.. Mulla on edellisestä raskaudesta melkein 9v aikaa ni en oikeen muista asioita ni siks ootan neuvolaa innolla, kuhan sattuis kohdalle hyvä ja mukava neivolantäti.. Miehelle tämä "pähkinä" on ensimmäinen biologinen lapsi joten hän on innoissaan ja haluaa myös olla mukana mahdollisimman paljon.. en tiedä tosin kuinka kerkeää neuvolaan mutta esimerkiksi synnytysvalmennukseen ja ultriin haluaa mukaan..

Eilen tuli pientä tuhruvuotoa. Vatsakivut alkoivat jo ennen plussaa, mutta nyt ne ovat enemmän kramppimisia. Tein toisen Clearblue digitaalisen raskaustestin rv 5+3 ja se näytti vain 2-3 viikkoa. Käsitykseni mukaan pitäisi olla jo 3+. Huolestuttaa, vaikka tiedän, että ovulaatio on saattanut olla oletettua myöhemminkin. Viikko vielä ultraan..

Takaisin