Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut kattilainen hyvistä ultra kuulumisista ja onneks vuodotkin on pysyny poissa, toivottavasti pe näkyy sitten jo pikkuisen sykekin. :)

Noista housuista, niin mulla kyllä menee normi housut vielä, mutta aina kotona vaihtuu kans lökäpöksyt jalkaan. :D

Paljon onnea halimami plussasta ja tervetuloa turisemaan toukokuisiin! :)

Paljon onnea halimami plussasta!! :)
Täällä yks testihullu teki vikan testin tänään ja nyt ei tartte enää tehdä! :D
Graisu 5+3 ja testi tänään -->
039be786bc493edc35e554ffff289ba0

Mukavaa, että löytyi tällainen paikka, jossa on muita samassa tilanteessa olevia!

Oireita on vähän ja vointi on energinen. Varasin vähäoireisuuden takia ajan ultraan parin viikon päähän. Toivottavasti kaikki on hyvin ja pienellä hyvät tarrasukat matkassa :)

Ihania uusia plussia, onnea! Paljon on sakkia tullut lissää ja hyvä niin Nyt vaan jokaiselle tsemppiä odotukseen!

Varasin nyt sitten kuitenkin sen varhaisultran, kun tuttava kehui kyseisen paikan hyvää palvelua ja edullisuutta. Hinta 67€, ihan jees. Vapaat ajat oli just mun työvuorojen kanssa ristissä, ni meni 8. viikolle. Mut ei se mitään ❤

Tissit kasvaa, yökötys vaivaa aamusta iltaan ja väsy vie aikaisin sänkyyn. Mites muilla?

Täällä toivotaan sormet ja varpaat ristissä ettei raskausväsymystä tulis.meinaan että tuon esikoisen valvottamana tää väsymys on jo muutenki ihan hillitöntä... neiti on alkanu päivisin liikkuun paljon niin öisinkään ei pysty rauhottuun.. 2vk nyt touhunnu pitkin yötä mut tää vkl on ollu pahin... 1-2h välein kukkunu pystyssä ja ku reissussa vielä oltiin niin olihan se säätämistä... :/

Malttamattomana odotan ultraa rv:lla 7... vaikka ei kyllä mitkään möröt mieltä painakkaan mutta sitte tietää ettei olis mitään aihettakaan.

Löysin ja hävitin tämän keskustelun, vähän hakemista tän sovelluksen kanssa. vai oonko ainut, jonka mielestä sekava?
Ootteko käyny yksityisellä vai julkisella varhaisultrassa? Kovasti tekis mieli, sillä kohdun ulkoinen pelottaa (taustalla keskenmeno + kaavinta + kohtutulehdus, seuraavana vuonna varhainen kohdunulkoinen ja sittemmin 5 vuotta lapsettomuutta), sillä riskitekijöitä on..
Tekis mieli kertoa kaikille, mutta ei uskalla.. La 7.5.. Oireita on, usean päivän on vatsaa nippaillu ja nyt jännittää, miten jaksan vuorotyötä.

Täällä laskurin mukaan LA 8. toukokuuta. :) Vähäistä pahoinvointia ollut, hirveä nälkä ja väsyttää hirveästi.

En oikein osaa kirjoittaa itsestäni nyt mitään järkevää, ehkä jään odottamaan sitä suljettua ryhmää. (Vai onko sellainen jo?)

Minullahan siis on jo lapsia, mutta äkkiä taas unohtui... Milloin sinne neuvolaan sitten kannattaa olla yhteydessä? Mahdollisimman pian vai vasta oletetulla viikolla x? (Anteeksi jos tästä on jo puhuttu, luin kyllä koko keskustelun mutta muisti pettää välillä.)

Huomenta! :)

Saan liittyä nyt tännekkin jee! Mulla siis esikoinen 1,4v ja toista yritetty vähän aikaa (nyt yk2) ja testeihin oon vahvistuvia viivoja saanut ja tänään myös digiin :) Olo on epätodellinen mut uskottava se on! Nyt ois rv n. 3+6 ja LA 17.5 :) Menee lähekkäin synttärit esikoisen kans, toivottavasti tää pieni nyt pysyy matkassa!

Ja pelko jäytää ajoittain että miten jaksan, mies kun reissuhommissa..:( Mutta sitten luotan taas että kaikki järjestyy<3

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    934.3 KB · Katsottu: 31
Sunlight: täälläkin toinen tulossa ja mies reissutöissä. Meillä vauva nyt reilun 9kk eli noin 1v5kk kun toisella la. Varmaan tulee hetkiä ku voimat on vähissä mutta aikansa kutakin. Äkkiä ne lapset kasvaaki. Ja ainaki tää meän eka on ollu ns.helppovauva niin semmostahan tässä tietenki ootetasn nytki ;)

Heips! Minäkin rohkenen liittyä joukkoon iloitsemaan paisumisestani. La tämän laskurin mukaan 4.5.2016. :) esikoinen on nyt reilun vuoden ja hänen kanssaan olen kotona. Itse olen 26. Nyt alussa ainakin nautin todella raskaudesta ilman turhaa stressiä, pelkoja ja epävarmuutta. Esikoisen kanssa olin todella tarkka ja epävarma ruokavaliosta, kosmetiikasta ja muutoinkin terveellisistä elämäntavoista. Siis TODELLA tarkka. Esikoisen kohdalla sain sellaiset 25 lisäkiloa terveellisellä ruokavaliolla, mutta kaikki ja vähän enemmänkin lähti itsestään vuoden aikana. Olen siis normaalipainoinen. Nyt olen päättänyt, etten stressaa turhia painosta tai muustakaan. Terveellä maalaisjärjellä pääsee pitkälle. :) neuvola olisi vasta 6.10. :) esikoisen kohdalla en pystynyt käydä kaupassa tai paistamaan lihaa tässä kohdassa raskautta, mutta nyt on vain lievää kuvotusta. Onnekseni!! Jotenkin minulla on fiilis, että poikaa odotan.. Molemmat yhtä toivottuja.. Saa nähdä. :)

Sitruunahappo: Minä ainakin olen varannut molempien kohdalla tosi aikaisin neuvolan.. Viikko/ pari testin jälkeen.. Tuntuu että eri neuvolat ohjeistaa eri tavoin.. Jossain luki, että olisi hyvä soittaa heti positiivisen testin jälkeen ja toisaalla, että viikolla 8.

Minä soitin heti positiivisen raskaustestin saatuani. Juttu lähinnä siinä että saa varmasti ajan, ku varaa ajoissa.. :)

Sitten multa ainakin kyselivät ravintolisien syömisistä ja varmistivat etten käytä mitään lääkitystä. Ekaan neuvolaan asti aika tuntuu kuluvan niin hitaasti!

Paljon onnea kaikille uusille ja tervetuloa mukaan! :)

Kun olette neuvola aikoja varanneet niin mille rv.lle ootte ekan ajan saaneet?

Onnea uusille plussanneille!! :)
Sain vasta lokakuun alkuun ajan ja oon sillo 9+6. Odottava aika on pitkä... mites Nuppunen, mille rv:lle sait sinä? :)

Ensinnäkin onnea kaikki uudet plussaneet!! Hauskaa, että väki lisääntyy!! (Kirjaimellisesti! :smug:)

Mä soitin neuvolaan muutama päivä plussauksen jälkeen ja aika varattiin niin, että sillon tulee rv8+5. Kuulemma tyypillisesti ensikäynnit varataan viikoille 8-9.

Mä sain itse ajan 8+6. Puhelimessa neukku täti lupas lähettää lomakkeita täytettäväksi ja jotain info lappusia sikiö seulonnoista postitse, mutta vielä ei oo näkyny vaikka puhelusta on jo viikko aikaa.

Mää sain 16.10 eli sillon ois 9+3 :) Muistelin kyllä että sain esikoisen kohalla ajan aiemmin?? :O mut ihanaa ku tää käy konkreettiseksi! Nyt ei sais ressata sitä ekaa aikaa vaan olla ja ihmetellä tätä elämää :)

Joo mäkin vähän yllätyin et sain noinki "aikasin" sen ajan ku muistelin et esikoista odottavat saa ajan aikaisemmin ku uudelleen odottavat ja täähän siis on jo mun neljäs. :D ja kun ei sie ekalla käynnillä tapahdu vie mitään ihmeellistä ni oisin voinu kyl mennä vaikka myöhemminki.

Takaisin