Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä jännätään myöskin onko hcg yhtään noussut vai onko mulla ollut vain ns kemiallinen raskaus. 4 jälkeen täytynee soittaa ensiapuun ja sitä kautta kysellä tuloksia. Jos ei ole noussut niin ihmettelen kyllä syvästi, varsinkin kun oireet päivä päivältä lisääntyy. :-/ Hmmm.. Elän kyllä siinä toivossa että arvot on noussut aiemmasta, eihän tässä auta muukaan. Mielummin positiivista ajattelua kehiin, murehtia ehtii myöhemminkin. :-)

Pidetään peukkuja omenansiemen! Oireiden lisääntyminen kyllä kuulostaa hyvältä!! :)
Kerrothan sit meillekin uutiset. :)

Kattilainen tsemppihalit! Mulla oli esikoisen odotuksen alussa menkkojen aikaan myös rusehtavaa vuotoa jota tuli myös pikkuhousunsuojaan ja kovia kramppeja. Myös vaaleaa verta tuli pariin kertaan pyyhkiessä ja olin ihan paniikissa. Sillon (9v sitten) ei päässy ees ultraan vaan piti vaan oottaa rv12 np-ultraan et kaikki kunnossa. Olikin ja sanoivat että pieni tuhruttelu on aika yleistä alkutaipaleella. Nyt vaan lepäilet ja huomenna onneks jo pääset ultraan! Sormet ja varpaat ristissä et kaikki olis siellä niin kun pitääkin ♡

Voi kattilainen! Tsemppiä, mulla osasivat ainakin sanoa kohdun suun perusteella jo että km oli kyseessä ja sitten laittoivat ultraan eli kannattaa kyllä mennä niin saa selvyyttä asiaan :)

Kiitos, toivon kyllä kanssa ettei ala mitään... Täytyy vaan yrittää levätä ja keskittyä muuhun :)

Täytyy sanoo suoraan etten kyllä odota oireita yhtään ja olisin tyytyväinen jos tässä raskaudessa pääsisin vähän vähemmällä sen pahoinvoinnin kanssa. 4 raskautta takana ja järkyttävät pahoinvoinnit kaikissa vaikka kaks noista vielä meni keskenkin. Eihän sille mitään mahda ja se on sitten kestettävä taas, mutta jos saisin valita niin en ottaisi oireita vastaan. Nimittäin ne oireet ei myöskään kerro siitä että kaikki olisi hyvin..eli..

Tsemppiä kattilainen sulle kyllä se kannattaa selvittää ja voi olla että on ihan harmitonta ja toivottavasti onkin Ja voi olla että näkevätkin jo ihan hyvin, se on niin yksilöllistä.. Mulla esikosta oli vu 5+5 eli melkee samoihi aikoihi ja mulla näky sykkeet ja kaikki sillon jo :)
Toivotaan parasta :)

Paljon tsemppiä kattilainen! Toivottavasti kaikki on kuitenkin masussa hyvin!

karkkiii, En mäkään mitenkään innolla sitä pahoinvointia odota, toisessa raskaudessa se oli niin kamalaa että jouduin muutamaksi päiväksi tiputukseen sairaalaan, mutta vähän tää oireettomuus kyllä ihmetyttää koska jokaisessa aikasemmassa raskaudessa on ollut jotakin oiretta ja nyt ei yhtään mitään. Vaikka jokapaikkassa toitotetaan että raskaudet voi olla täysin erilsisia. Noh ei kai se murehtimalla parane.

Harmi kun puhelimella kirjoittaessa ei saa hymiöitä niin paljon erilaisia, olis kiva elävöittää tekstiä niillä.

No onpa kummallista omenansiemen!! Sanoko se sitten, että mistä tollanen pieni HCG:n nousu vois johtua?
Ootko tehnyt koska viimeks tavallisen pissatestin?

Ei sanonut mitään.. Sano vaan että "voin mä laittaa sulle uuden lähetteen labraan maanantaille jos ihan väkisin haluut". Tänään aamulla tein normi kotiraskaustestin ja on se vähän tummempi viiva kuin toissapäivänen. (Alempi on tänään tehty) Huoh kylläpä masentaa :(

Liitteet

• 1441289871565.jpg
    1441289871565.jpg
    49.7 KB · Katsottu: 50
Ihan selvät viivathan noissa on molemmissa! Ootko tehny digiä nyt vähään aikaan? o_O

Ymmärrän että masentaa varmasti! Mitä kautta sulle olikaan nää testit määrätty?

Omenansiemen, Jos hcg on ollut toissapäivänä 18 ja tänään 36 niin kyllä sen pitäisi olla ihan ok koska se hcg tuplaantuu joka toinen päivä. Oliko puhelimen päässä oleva hoitsu tietoinen sun rv.stä? Kuulostaa kyl oudolta et oli sitä mieltä ettet olisi raskaana. Paljon tsemppiä tilanteeseen!

Voi omenansiemen! Mun mielestä et heitä toivoa vielä, oot niin alussa vasta ja jos toissapäivänä on ollu 18 ja nyt 36 niin onhan se tuplaantunut se arvo kuitenkin! Oottelet nyt vaan ihan rauhassa, niin kauan oot raskaana kunnes vuoto tai vauva tulee. Jokaisella hormonit nousee niin yksilöllisesti :) tsemppiä

Voi miten kiva hoitaja.. jos väkisin haluat.. voishan sitä puhua paremminki kun noin.. tsemppiä omenansiemen!! ♥

Omenansiemen, noihan on aivan selkeet viivat! Olipa tyly hoitaja. Usko vaan noihin viivoihin :)
Muutaman päivän päästä voisit tehdä sen digitaalisen missä ihan lukee sitten, toivottavasti "raskaana"
Tsempit!
Ja minä varmaa laittasin palautetta hoitajasta... Ei tollee tylytetä ketään!

Mä en voi kun ihmetellä tuollaisen hoitajan ammattitaidon puutetta Omenansiemen!
Ootko jo soittanu neuvolaan? Luulis että sinne yhteyttä ottamalla saisi vähän asiallisempaa palautetta ja myös mahdollisesti neuvolalääkärin konsultointia sun tilanteesta. Mistä lie sekin hoitsu paperinsa saanu :smiley-angry019
tsemppiä kovasti ja komppaan myös että nyt uskot vaan noita testejä etkä sitä muropakettihoitsua:gen045

.vauveli., kiitos paljon!

Ja näinhän se on, ja olenkin ollut yllättävän hilpeällä, iloisella ja virkeällä päällä, koska onhan tämä ihmeellistä ja ihanaa. :cat: Välillä vaan puskee ajatuksiin ettei saa liikaa toivoa vielä.

Mutta niinkuin tapaan sanoa: kaikki tulee menemään tavalla tai toisella parhain päin. :)

Samalla täytyy sanoa, että tuntuu jopa pahalta kun itse iloitsee kun muilla on huonoja fiiliksiä ja epätietoisuutta vielä enemmän. :/ Tsemppi haleja!

Muokattu viimeksi:
omenansiemen, jos et tosiaan vielä oo asioinut neuvolan kanssa, ni soita ihmeessä heti huomenna sinne ja kerro tilanne :)

ProjektinaOnnistuminen, nyt vaan nautit niin paljon kun pystyt, etkä kanna yhtään mitään huonoa omaatuntoa! :wink

Takaisin