Toukokuiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aurinkoista syntymäpäivää SunLight!

Yritin tänään järjestellä & täytin tiskikoneen ja lakaisin lattiaa (oltiin viemässä kissaa eläinlääkärille, niin ei halunnu stressata sitä imurilla). Eiköhän alkanut supistella melkein heti... Siinäpä tää siivous- ja pakkauspäivä taas. No, jos sitä päikkäreitten jälkeen. :D
 
Täällä samat hommat! Ei jaksais joka päivä siivota mm. Koiran karvoja ja lapsen mistä mihin tulleita tahroja ja peileissä valuvat vanat ja hinkkaa sieltä hinkkaa täältä ARG x'D Noooo, aina jos jotain pientä tekis päivisin niin pysyy järki päässä :)
Tänään minun syntymäpäivä ja rv 32+0 <3<3

Hyvää syntymäpäivää :happy:!!
 
Frozen flower: kiva tosiaan kuulla ettei oo meiän taapero ainut sotkia :joyful: Vaikka siis, kylhän tykkää auttaa askareissakin, kuten pyykkejä laittaa kans koneeseen, ja tyhjentää astianpesukonetta, ja järkätä kenkiä kenkätelineeseen jne :) Mut sit kun viel saisin sen innostuun pistään kaikki omatkin lelut takas lelulaatikkoon, eikä vaan siirtään huoneesta toiseen :grin Mut eiköhän tuo opi, on vasta 1,5v :rolleyes:
 
Mulla on vielä pitkä pätkä töitä jäljellä... Haluan jo kanssa äitiysvapaalle! Joka siis alkaa vasta 21.4. ... :shifty:

Mutta jotain positiivistakin! Remppa etenee! Eilen käytiin hakemassa maalinäytteitä tyttöjen kanssa ja valkattiin samalla tapettia. :) Lattiat ja katot minä olin oikeastaan jo päättänyt, mutta "hyväksytin" valintani heillä. :grin
 
Se on ihana tunne kun remontti rupeaa olemaan valmis. Meillä vaan jäi muutama pikku juttu roikkumaan noin vuodeksi, mutta nyt on nekin reilassa, eilen kävi sähkäri laittamassa viimesen led-valonauhan ja pistokkeen kun viimeinkin sain hommattua ensin kodinhoitohuoneen kaapit....
 
pölleröinen tiedän tunteen!! ai että se tuntuu hyvälle! :) meillä tuli tosi laaja vesivahinko nyt tammikuussa vuosina 12-14 täysin remontoituun isoon osakkeeseen. Kaikki pinnat siis uusia ja siihen tuli laitettua työtunteja ite kullakin! olen vaan monesti tuumannut että ONNEKSI ei tarvi itellä tehä sitä samaa remonttia uudelleen, kun vakuutusyhtiön kautta tulee tekijä siihen! huh!
 
Mie aattelin olla ilkeä ja huomiselle kehittää jonki sortin julkasua tulokkaasta ko ei oo tähän mennessä vielä asiaa julkassu, vaikka tarkotus oli rakenneultran jälkeen, mutta seki sitte jäi. Pitäis vaan kehittää joku oikein hyvä sanamuoto julkasta/vihjailla asiasta koska aprillipäivän takiahan moni ei varmaan sitä muutenkaan välttämättä tosissaan ota, jäis jotain arvailujen varaan ja ihmiset sais pähkäillä, että onko oikeasti tulossa lisäystä vaiko eikö. :D
 
Ite täällä toivon monestakin syystä, ettei tää vauva halua olla aprillipila ja syntyä huomenna. Sitähän ei tod. uskois kukaan :D
 
Niimpä, mielummin Vappu vauva kun Aprilli vauva :grin
Siitä tulikin mieleen, et kukakohan on seuraava Toukokuisista joka saa nyytin syliin :)
Mua ei varmaan edes voi laskea mukaan kun LA on huhtikuun puolella, mut mietin vaan kun tuolla Huhtikuisten ryhmässä on jo kai syntynyt 9 muksuu ennen kun Huhtikuu edes alkoi... Et luulis nyt et Toukokuisillakin alkais oleen vähän enemän säpinää kohta puolin :p
 
Toivottavasti ei olla ainakaan me loppukuiset ensimmäisenä! Tosin omallani ei tunnu olevan mikän kiire ulos ja hyvä niin. :) Tänään rv 32+0
 
Toivottavasti ei olla ainakaan me loppukuiset ensimmäisenä! Tosin omallani ei tunnu olevan mikän kiire ulos ja hyvä niin. :) Tänään rv 32+0

Veit sanat suustani... :D Minä tosin taidan kiilata jonossa aika monen ohi.
 
Mie voisin kohtapuolin ilmottautua vapaaehtoseksi seuraavaksi... rv 35+3 ja la siis 3.5. Mutta mieluusti tietenki tässä vielä pari viikkoa vähän pientä kasvattelis otsekin. Esikoinen kun oli rv39+2 syntyneenä vain 2845g/46cm..
 
Hmm mulla toiveena että syntyisi noin 38-39 viikolla :) Ois kuitenki toukokuun puoli ku esikoinen synty huhtikuussa viikolla 37+0 ja oli nii reppana pieni! :) On kyllä vähän alkanu jännittää ja odottaa kovasti! <3
 
Esikoinen syntyi 40+2 ja paino oli 4100 g. Mua on nyt ihan viime päivinä alkanut ahdistamaan, että mitäs jos tämä onkin isompi ja venyy vielä yli. :( No, ei pitäisi stressata asialla, kun ei tiedä....
 
Täällä 33+2 ja mä olisin enemmän ku onnellinen jos sais synnyttää vaikkapa 38viikolla!
Kuinka muilla menny loppuraskaus? Onko kellään ikinä ollu raskaushepatoosia, joka haluais valaista mua vähän siitä? :o
Mulla rupee oleen voimavarat kyllä niin tän raskauden suhteen. Ensin jouduin osastolle synnytyksen estelyihin 26+4, jonka jälkeen supistukset ollu riesana ja raskausmyrkytys oireita, lähinnä saippuakuplia näkökentässä, proteeni pissassa, huimausta, ylävatsakipua ja sellasta pientä mutta paineet ei oo onneks noussu niin asialle ei tarvi tehdä mitään. Noh, sitten kolme vk sitten lauantaina herään viideltä yksin kotona ollessa järjettömään selkäkipuun ja tuskaan. Kärvistelin parituntia ja soitin lopulta synnärille ja käskivät nopeaa sinne. Noh ei se mikään synnytys ollut vaan järjetön norovirus ja osastolla eristyksissä 4pv nesteytyksessä ja kotia päästiin vasta kun pystyin syödä ja juoda lääkärien mielestä tarpeeksi. Ja ettei vieläkään menisi liian helpoksi niin viikko sitten alkoi ärsyttävä flunssa, joka ei näytä loppuaan. Nenä tukossa ja välillä taas vuotaa ku niagaran putous ja kamala väsy, eikä henkikulje tietenkään kun nenätukossa ja vauva on niin korkealla.
Ajattelin siinä sitten että eiköhän mua oo jo koeteltu tarpeeks tän raskauden suhteen, mutta ei näin pakosta ookkaan.
Keskiviikkona oli äippäpoli ja sii sit ennenku lääkäri rupes ultraamaan, niin pyysin lääkäriä odottamaan ihan hetken ja raavin mahaa. Lääkärihän siitä sitten heti rupes kyselemään kutinoista ja enpä niistä oikeen muuta osannu sanoa ku että kyllä mä itteäni raavin pääsääntösesti mahasta ja käsistä, mutta oon vaan aatellu että se on jotain kuivaa ihoa tai jotain. Oikeestaan en oo ajatellu koko kutinaa.. :D noh, eipä siinä sitten muuten mitään muttakun myrkytysepäilyjen vuoksi oon käyny aina ennen äippäpolia labrassa, niin labroissahan näkyi että mun maksa-arvot huitelee jotain satasen luokkaa kun pitäis vissiinki olla alle 35. Tänään nyt sitten kävin aamulla antamas verinäytteet mistä katotaan maksa- ja sappiarvot.
Elikkä siis jos mulla on raskaushepatoosi niin mitenköhän loppuraskauden suhteen toimitaan? Jostain kuulin että käynnistäisivät viimeistään rv38? Eniten jännittää että jos joudun taas sairaalaan osastolle makoilemaan, kun kuulemma hepatoosi aiheuttaa aika suurta kohtukuolemariskiä.. Yritä nyt sitten nauttia tästä raskaana olemisesta. :(
 
Takaisin
Top