Toukokuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ms. Bloom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten Sontsu_lla lähteny vauva-arki käyntiin? :) Onko kaikki hyvin? :love017

Hyvin on arki lähteny käyntiin. Vauva saa ruokaa parin tunnin välein ja saa olla paljon kenguruhoidossa. Ja koko ajan vähenee ylimääräset letkut. Itse pääsin kotiutumaan eilen mutta onneks kyssillä ainakin on teho-osastolla perhehuone että siellä saa olla niin paljon kun haluaa:)

Oulu-kemi-tornio-rovaniemi näyttäis ainaki että on tuntunu se. Ruotsin puolella se on ollu.. vissiin niinkö perämerellä..

Oulussa taisi tuntua ainakin? Maanjäristys oli siis Pohjois-Ruotsissa.

Hauska/pelottava sattuma, että 5 vuotta sitten tuli pieni maanjäristys Uudellamaalla. 19.3.2011 tuo siis tapahtui ja itse tunsin sen, kun olin kotona juuri syömässä.

Hyvin on arki lähteny käyntiin. Vauva saa ruokaa parin tunnin välein ja saa olla paljon kenguruhoidossa. Ja koko ajan vähenee ylimääräset letkut. Itse pääsin kotiutumaan eilen mutta onneks kyssillä ainakin on teho-osastolla perhehuone että siellä saa olla niin paljon kun haluaa:)
Muksva kuulla et lähteny hyvin rullaan :) mitä kaikkii letkui sunmuita teil on?

Joo Perämerellä Luleån edustalla voimakas järistys, tuntu tääl Kalajoella ainakin ja mitä luin niin useissa paikoissa, mm. Oulussa, iissä, raahessa, ylivieskassa, pudasjärvellä ym.. :O Pelottavaa..

:) kiva kuulla :) onks teil arvioitu kauan ootte osastolla? :)

Öö viikolla kun kysyin niin sano että kannattaa varautua 2viikkoon. Sillei että osaa syyä ite ja että paino nousee hyvin. Puolet menny asioista mulla ohi osasto aikana :'D

Öö viikolla kun kysyin niin sano että kannattaa varautua 2viikkoon. Sillei että osaa syyä ite ja että paino nousee hyvin. Puolet menny asioista mulla ohi osasto aikana :'D
Mulla oli iha sama et kyselin kaikkee mut puolet vähintään meni ihan ohi.. Me päästiin kotiin päivää enne kun ois tullu 35+0 (se on kuulemma ainaki tääl sellane minimi raja) ja tietty toi syöminen oli kans kriteerinä ja painon nousu. :) mukavaa et teilki kuulostais olevan kaikki tosi hyvin nyt vaan pidetään peukkuja et paino nousee ja syöminen sujuu :) nää on älyttömän vahvoja nää pikkaset :)<3

Heip! Pieni kysymys teille kaikille jotka ootte ostaneet uuden turvakaukalon/vaunut. Oletteko pesseet kangas osia? Muoviosat ja muut voi toki pyyhkäistä, mutta miten olette menetelleet kankaisten juttujen kanssa?

Just ite pesin käsin :) Ruukaan tollaset erikoiset, värikkäät ja herkät jutut pestä käsin. Annan liota pesuvedessä, sit puristelen ja huuhtelen, sit laitan vielä pari kertaa puhtaaseen veteen likoamaan. Tykkään pyykäyksestä :D

Esikoiselle ostettiin uusi kaukalo. En kyllä nähnyt mitenkään tarpeellisena pestä niitä kangasosia silloin. Tosin esikoinen on syntynyt tammikuussa, että sillon myös puettiin vaatetta aika paljon päälle sinne kaukaloon... Nyt kun kaukalo on ollut säilytyksessä niin ajattelin pestä ne kankaat ennen käyttöönottoa.

Hmm. Mulla ei oo käynyt mielessäkään, että kaukalon pehmusteita tarttis pestä. o_O Ne ei kuitenkaan tule paljasta ihoa vasten.

Takaisin