Miten Sontsu_lla lähteny vauva-arki käyntiin? :) Onko kaikki hyvin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten Sontsu_lla lähteny vauva-arki käyntiin? :) Onko kaikki hyvin?
Muksva kuulla et lähteny hyvin rullaan :) mitä kaikkii letkui sunmuita teil on?Hyvin on arki lähteny käyntiin. Vauva saa ruokaa parin tunnin välein ja saa olla paljon kenguruhoidossa. Ja koko ajan vähenee ylimääräset letkut. Itse pääsin kotiutumaan eilen mutta onneks kyssillä ainakin on teho-osastolla perhehuone että siellä saa olla niin paljon kun haluaa:)
Muksva kuulla et lähteny hyvin rullaan :) mitä kaikkii letkui sunmuita teil on?
Muksva kuulla et lähteny hyvin rullaan :) mitä kaikkii letkui sunmuita teil on?
:) kiva kuulla :) onks teil arvioitu kauan ootte osastolla? :)Enää on vaan nenämahaletku. Ja sit tietty noi piuhat mitkä mittaa sykettä yms :)
:) kiva kuulla :) onks teil arvioitu kauan ootte osastolla? :)
Mulla oli iha sama et kyselin kaikkee mut puolet vähintään meni ihan ohi.. Me päästiin kotiin päivää enne kun ois tullu 35+0 (se on kuulemma ainaki tääl sellane minimi raja) ja tietty toi syöminen oli kans kriteerinä ja painon nousu. :) mukavaa et teilki kuulostais olevan kaikki tosi hyvin nyt vaan pidetään peukkuja et paino nousee ja syöminen sujuu :) nää on älyttömän vahvoja nää pikkaset :)Öö viikolla kun kysyin niin sano että kannattaa varautua 2viikkoon. Sillei että osaa syyä ite ja että paino nousee hyvin. Puolet menny asioista mulla ohi osasto aikana :'D