Me päästiin tänään vauvan kanssa kotiin :) ! On vaan iha outoo kun ei oo hoitajat koko ajan pyörimässä :D
On varmasti mahtava tilanne päästä pienen kanssa kotiin!! Onnea siitä! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me päästiin tänään vauvan kanssa kotiin :) ! On vaan iha outoo kun ei oo hoitajat koko ajan pyörimässä :D
Minkä kokoinen vauvanne nyt on sontsu_? Onnea kotiutumisesta! :)
Mahtavaa (ja lohdullista omaa tilannetta aatellen! :) Teillähän sujui viikkoihin nähden asiat hienosti.
Mun sisko ku sai tyttönsä reilu 2 vuotta sitten, niin samalle päivälle otettiin lento täältä helsinkiin, niin ei nuo välimatkatkaan oo esteitä :-DMe asutaan niin kaukana kaikista sukulaisista ja kavereista, et ei varmaa iha heti oo kukaan tulossa. :D mun vanhemmat, siskot ja kaverit 250km päässä ja miehen vanhemmat, veli ja kaverit 400km päässä. Tuskin kukaan lähtee ajeled tollasii matkoja. Tai jos yrittää, niin kiellän, koska sehän tarkoittaa automaattisesti sitä, että jäävät yöks... Ei kiitos. Me mennään itte sitte varmaan heinäkuussa mun vanhemmille, missä pidetään ristiäiset. :)luultavasti sit vasta kaikki näkee tulokkaan ekaa kertaa.