itsellä kyllä ihan auki mitä vanhempainvapaiden jälkeen. "nykyiseen" työpaikkaan en kyllä enää halua, oli ihana kun sai hyvän syyn jäädä sieltä pois, oon niin laiska hakemaan uutta työtä joten sitä kitkutteli samassa paikassa vaikka meinasi pää hajota.
Mutta jos tuosta miehen sihteerin hommasta saisi rakennettua täysipäiväisen työn, olen ajatellut että vauvan kanssa sitä voi jo osittain ainakin toteuttaa. Ja kun olen lähihoitaja oikeasti koulutukseltani, tuntuu että pitäis jotain opiskella jos miehellä loppuu työt niin ei tarvi palata enää hoitajan hommiin. Tosin tykkään toisaalta siitä työstä, mutta kun se on niin uuvuttavaa. Mutta onko nykyään joka alalla hirveä kiire ja tahti?
Ja sitten kun noita pieniä on sitten 4 niin miten jaksetaan kuskata lapset hoitoon, tosin vanhin menee jo puolen vuoden päästä vanhempain vapaan loppumisen jälkeen kouluun niin tilanne olis lähes sama kuin nyt eli 3 tarhaan :P plus yksi kouluun, jota ei vielä uskalla 1. lk laittaa itsekseen menemään? On tuo tarhasouvvi kyllä noiden kolmen kanssa aikamoista, mutta kun en osaa ketään kotiini hommata hoitajaksi. taas olis yks kynnys ylitettävänä :P