Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siffu23: Kun kävin ekan kerran lääkärissä supistelujen takia rv17 (yksityisellä gynekologilla) niin ultrassa kohdunkaulaa oli jäljellä 3 cm ja kohdunsuu oli pehmeä ja kohdunsuu oli avautunut kohdun sisäpuolelle päin. Silloin jäin sairaslomalle ja kävin kontrolleissa (yksityisellä koska polille ei otettu niin aikaisilla viikoilla supistelujen takia) ultrassa niin seuraavalla kerralla tais olla 4 cm mutta edelleen pehmeä ja seuravassa ultrassa 3,2 cm edelleen pehmeä. Tämän jälkeen olin vielä viikon sairaslomalla (yhteensä olin sairaslomalla 5 vko). Kun kävin äippäpolilla päivystyksessä muun syyn takia tämän jälkeen niin kohdunkaulaa oli ultratessa yli 4 cm (ja kohdunkaula kiinteä) ja n kaks viikkoa sitten (rv25+2) kohdunkaulaa oli ultratessa n 5 cm ja paikat kiinteänä ja vauvan kokoarvio 777g (mikä vastasi viikkoja). Eli nyt selkeesti ei enää ongelmia supistusten kanssa . Aluks ihmettelin kun yksityisellä gynekologi halus et lepään niin pitkän aikaa (sen 5 vko) mut nyt oon tyytyväinen et lepäsin silloin kun supistelut sitten lopulta loppuivat.