Toukokuiset 2011

Huomenta! Pitkän aikaa olen täällä pyöriny ja lueskellu teidän juttuja. Nyt ajattelin ilmoittaa itseni mukaan. Esikoinen tuloillaan 23.5 : ) ensimmäinen ultra oli 4.11 ja siellä se kirppu kovasti potki ja heilutteli pikku kätösiä. tänään pamahti täyteen vk 15 ja olo on mitä parhain. Tuleva isukki on hyvin innoissaan ja herra oli päättäny nimenki jo seuraavana päivänä kun olin kertonut uudesta tulokkaasta [:D] Porvoossa asustellaan.
 
Hei kaikille.
Minäkin voisin täältä taustalta jo vihdoin uskaltautua ilmoittautumaan. Eli toinen raskaus meneillään ja laskettuaika olisi 25.5, ja sairaala olisi Oys. Ikää minulla on 30 vuotta.

5 vuotias poika ennestään ja yksi keskenmeno koettu viime syksynä.
 
Moi :) Minäkin tungen joukkoon runsaaseen vielä mukaan...
LA on 12.5. ikää 31 ja Lohjalla olisi tarkoitus synnyttää tämä esikoinen (en tiedä onko Lohjan sairaalalle olemassa jotain hienoa lyhennettä :D)
MM + salamatkustaja 16+5
 
Päivitetty.

Lisäksi lisäsin sairaaloiden lyhennelistauksen, mitä ko. lyhenteet tarkoittavat käytännössä. Kertokaa, jos on virheitä.
Onko KOS = Kätilöopisto? Tai onko EPSHP = Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri = SEKS = Seinäjoen keskussairaala?
 
Heippa!

Täällä olisi yksi mamma lisää joukkoon :) Takana on ennestään 4 enkeli vauvaa ja nyt on viikkoja pienokaisen kanssa 15+2 :)
 
Onnittelut Suvi_Tuulia! Ja tervetuloa joukkoon.

Lisään sut listalle sitten kun tää foorumi alkaa taas toimia ja kuvia pystyy lisäämään.
 
Yritin sitten muokata tuota listaa. Näytti ihan hyvältä vielä tässä "Muokkaa aihetta" -näkymässä. Mutta ihan sotkuksi meni sitten lähetettyä. Eikä tuota pysty korjaamaan järkeväksi, edes rivinvaihto ei toimi. Eli muokataan sitten joskus kun foorumi on korjattu! Grrr...
 
minäkään listalla ole vielä. ensimmäistä odotan ja ikää on 22. LA ois 1.5 ja synnytyssairaala ois MKS
 
Minun, entisen nikkini Poutapilven tiedot ei enää listassa päde.. vai listaatteko keskenmenoisetkin kuitenkin? No olinhan toki raskaana ja  laskettu oli tuolloin..

Tulin myös toivomaan peukkuloita. Tulevan viikon aikana TOIVOTTAVASTI teen uuden plussavoittoisen testin, pieni mahdollisuus siihen olisi.

Elämä jatkuu.

Jaksuja tänne muruille!!
 
poutis, poistan sut listasta. Toivottavasti tärppää pian (tai on jo tärpännyt)!
 
Heippa kaikki toukomassut!

Mulla (Iija) LA 2.5. Ensimmäistä lasta ootellaan ja ikää 26v. Synnytyssairaala on TAYS.
 
Esikoiseni laskettua aika on 2.5.2011.
Ikää äidillä (Heidi) on tuolloin 27-vuotta.
Synnytyssairaala tulee olemaan Etelä-Karjalan keskussairaala Lappeenrannassa.
 
Joo siis EPSHP on Etelä-pohjanmaan sairaanhoitopiiri ja samaa meinaa SEKS eli Seinäjoen keskussairaala :) ja VKS on Vaasan keskussairaala :) Vois muuten vaihtaa mulleki tuon EPSHP pois tuosta ja laittaa tuon SEKS ku sillä nimellä parhaiten menee tää meijän sairaalanmäki :)
 
Uudet päivitetty, tervetuloa!

joval, kiitos tiedosta, näin (melkein) turkulaisena en tuota pohjanmaata niin tunne =)

Vieläkään ei oo valitettavasti korjattu rivinvaihto-ongelmaa... eli yhä on kutakuinkin lukukelvoton tuo lista.
 
gamle: Päivitetty.

Sain tuon listauksen taas paremmannäköiseksi, kun luin tuolta jostain, että html -täggäykset toimii.
 
Miekin ilmoittautuisin mukaan. Laskettu aika on 3.5., nimimerkki Nansu, ikä 27v., 1. lapsi ja synnytyssairaalana TAYS.
 
Takaisin
Top