Toukokuiset 2011

KaiKo

Näppärä viestien naputtelija
Tässä listaus meistä. Jos jotain tietoja on väärin, tai haluatte lisätä (itsenne tai tietoja), niin laittakaa tähän ketjuun, poimin siitä sitten.


 
Ylläpyydetyt muutokset tehty. Vihreä taustaväri siksi, kun se on sukupuolineutri... ja ennen kaikkea mun lempiväri [:D]
 
Heippa Hei, Moikka Moi!! 23 vuotias neitokainen tlmoittautuu mukaan odottajiin! Laskettu aika 17.5.2011  Esikoista odotetaan. Pari keskenmenoa takana mutta toivon mukaan nyt voi jo hengähtää  Ultrassa näkyi jalat, kädet, kroppa ja pää.. Vikkelät liikkeet pikkuisella oli siel!! [:)] Vaasan Keskussairaalaan olisi tarkoitus mennä synnyttämään  Mukavaa marraskuuta kaikille odottajille!!  
 
Kiitos kaunis Kaiko, kun otit tehtävän hoitoosi [:)]
Vielä tuohon omaani muutosta, että la 16.5. (olin vähän sekaisin päivistä alussa [:D]) ja eka tuloillaan.
 
Vihree on hyvä!

Mun ikä on 31. Mut mietin tuota laskettua aikaa kun kortissa on tuo menkkojen mukaan 19.5. mut olen laittanut laskurin 22.5. mukaan koska molemmat tehdyt ultrat kertoivat semmosta... Mut liekö tolla väliä. Voi mun puolestani olla toi 19.5. kun nyt sen olet sinne laittanut jo, tuskin se kuitenkaan just sinä päivänä pöngertää ulos. [:)]
 
Kaiko jos mulle vaihat lasketuksi ajaksi 3.5 niin olen tyytyväinen ja meitähän on tosi paljon...

Niiva ja masukki 15+6
 
minäkin ilmottaudun odottajiin! [:D]ensimmäinen tulossa:) ja laskettu aika on 25.5. ikää on se 20v sairaala PPSHP [;)]
 
Hei, olen uusi täällä joten minua ei listasta löydy. Olen 22 ja odotan toista. LA 3.5.2011 SATKS on synnytyssairaalani.
 
Ja mulle vois lisätä sinne että eka vaavi tulossa (jännittää), itsellä ikää 26 ja synnytyssairaala EPSHP..
 
Päivitätkö minunkin tiedot listaan...eli laskettu aika muuttui ultran jälkeen ja nyt se on 21.5 ja synnytyssairaala on KSKS. [:)] Kiitos...
 
Takaisin
Top