Toukokuiset 2011

Keskustelun 'Laskettu aika toukokuussa 2011' aloitti KaiKo, 15 marras 2010.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. KaiKo Tuttu foorumilla

Tässä listaus meistä. Jos jotain tietoja on väärin, tai haluatte lisätä (itsenne tai tietoja), niin laittakaa tähän ketjuun, poimin siitä sitten.

2. joval Tuttu foorumilla

tämä näyttää kivalta :) ja olipas meitä paljon :)
  3. Samakata Aloittelija

LA olis 2.5
  4. Tsipuli Aloittelija

Heips!
    Mulla LA 24.5. muuten jees :D
  5. Tyttö Koo Tuttu foorumilla

ja mulle jos vaihdat 28.5. [:)]
  6. hannaton Peruskäyttäjä

poistaisitko tuon minun nimeni kohdasta 29.5. ? Olen listassa jo kahdesti :D
  7. KaiKo Tuttu foorumilla

Ylläpyydetyt muutokset tehty. Vihreä taustaväri siksi, kun se on sukupuolineutri... ja ennen kaikkea mun lempiväri [:D]
  8. Loveuhoney Aloittelija

Heippa Hei, Moikka Moi!! 23 vuotias neitokainen tlmoittautuu mukaan odottajiin! Laskettu aika 17.5.2011  Esikoista odotetaan. Pari keskenmenoa takana mutta toivon mukaan nyt voi jo hengähtää  Ultrassa näkyi jalat, kädet, kroppa ja pää.. Vikkelät liikkeet pikkuisella oli siel!! [:)] Vaasan Keskussairaalaan olisi tarkoitus mennä synnyttämään  Mukavaa marraskuuta kaikille odottajille!!  
  9. tini Peruskäyttäjä

Kiitos kaunis Kaiko, kun otit tehtävän hoitoosi [:)]
    Vielä tuohon omaani muutosta, että la 16.5. (olin vähän sekaisin päivistä alussa [:D]) ja eka tuloillaan.
  10. Sofi Tuttu foorumilla

Vihree on hyvä!

Mun ikä on 31. Mut mietin tuota laskettua aikaa kun kortissa on tuo menkkojen mukaan 19.5. mut olen laittanut laskurin 22.5. mukaan koska molemmat tehdyt ultrat kertoivat semmosta... Mut liekö tolla väliä. Voi mun puolestani olla toi 19.5. kun nyt sen olet sinne laittanut jo, tuskin se kuitenkaan just sinä päivänä pöngertää ulos. [:)]
  11. Anni86 Aloittelija

Hei, olin unohtanut ikäni ilmoittaa. eli 24v vielä muutaman kuukauden [:)]
  12. niiva Peruskäyttäjä

Kaiko jos mulle vaihat lasketuksi ajaksi 3.5 niin olen tyytyväinen ja meitähän on tosi paljon...

Niiva ja masukki 15+6
  13. siira Peruskäyttäjä

minäkin ilmottaudun odottajiin! [:D]ensimmäinen tulossa:) ja laskettu aika on 25.5. ikää on se 20v sairaala PPSHP [;)]
  14. Ballo Peruskäyttäjä

Hei, olen uusi täällä joten minua ei listasta löydy. Olen 22 ja odotan toista. LA 3.5.2011 SATKS on synnytyssairaalani.
  15. Simppu Peruskäyttäjä

Kiitos KaiKo kun päivität listaa! :) Se on oikein hieno![:)]
  16. KaiKo Tuttu foorumilla

Nyt pitäis olla lista taas ajan tasalla.
  17. Midas Aloittelija

Ja mulle vois lisätä sinne että eka vaavi tulossa (jännittää), itsellä ikää 26 ja synnytyssairaala EPSHP..
  18. KaiKo Tuttu foorumilla

Päivitetty
  19. piiak Uusi käyttäjä

Moi! Mua ei vielä listalla. Laskettu aika 10.5. Ikää 27 ja ensimmäistä odotan.
  20. Vauvahaave Vieras

Päivitätkö minunkin tiedot listaan...eli laskettu aika muuttui ultran jälkeen ja nyt se on 21.5 ja synnytyssairaala on KSKS. [:)] Kiitos...

Jaa tämä sivu