Toukokuiset 2011

katoinpa tuossa listaa niin meitä seinäjokisia on 3 :) sonyaki kahden päivän päästä meistä lasketulla-ajalla :) saa nähdä ettei samoihin aikoihin olla sielä :) lisko vähä myöhemmin punnaamassa :)
 
Heippa! Eilen on näköjään ehditty "varata" tuo 23.5. mutta mukaan tahtoisin minäkin![:)]
Esikoinen olisi tulossa, ikää mulla 25 ja synnytyssairaala KOKS. Niin ja LA siis se 23.5.
 
Moikka! Tuolta kesäkuisista tänne hyppään...
Mut vois tohon listaan laittaa... LA on 27.5. ikää on 19 ja eka tulossa. Varmaan tuolla TAYS.sissa sitte synnytellään[:)]
 
Juu miekään en oo täällä vissiin käyny ilmotteleen mut eka muksu olis tulossa ja laskettuaika olis 28.4. Eli huomenna olis 18 viikkoa täys.
 
Mä aloin kirjottamaan blogia kokemuksista, tänne en niitä enää jaksa erikseen kirjoitella [&o] Jos jotain kiinnostaa niin mun kirjoituksia voi lukea tuolta http://yhdeksankuukautta.vuodatus.net/
 
Onnellista odotusta kaikille  
Varmasti teidän kirjoituksia tulen lukemaan, mutta harvemmin itse osallistun...
 
-Ansku ja mini 16+2
 
 
hannaton, Vilpitön osanotto suureen suruun. Saako udella mitä tapahtui? Itsellä on tilanne se että ollaan koko ajan kiikunkaakun sikiön terveyden kanssa [&o]
 
Istukkabiopsiasta selvisi, että lapsesta tulisi vaikeasti kehitysvammainen. Kromosomipoikkeavuus. Aiomme siis keskeyttää raskauden - taas. Enkä tiedä, uskallanko enää yrittää uudestaan.. tämä on jo toinen kerta peräkkäin.
 
Kamala tilanne sinulla edessä, voin vain kuvitella sun olon.. Minua pelottaa ihan suunnattomasti lapsivesipunktion tulokset, en halua joutua tekemään samaa päätöstä [&o] Samoja ajatuksia olen myös käynyt läpi, että entä jos tämä ei onnistukaan, en ehkä koskaan uskalla alkaa yrittämään uudelleen.
 
Kovasti voimia koko teidän perheelle. Minulle saa laittaa yksäriä jos tahdot kirjottaa fiiliksiä jollekin.
 
Voi ei hannaton. Voimia kovasti ja toivottavasti vielä jaksat yrittää uudestaankin. [:(]
 
Voi hannaton, täällä ollaan niin surullisia teidän puolesta! [:(] Kovasti voimia ja jaksamista!!

..ja Eni, ehdinkin jo eilen kaipailla kuulumisianne. Käyhän välillä kuitenkin meitäkin pitämässä ajantasalla, tuota blogia ei varmaan muista aina lukea. Voimia ja myötätuulta teillekin!
 
[align=left]hannaton: voi ei. paljon halauksia ja jaksamista teille. Tosi musertavia uutisia saitte... [:(]
[/align]
 
Kiitos Kaiko päivityksistä!

Ja hannaton : Olen todella pahoillani puolestanne, voimia! [:(]
 
Takaisin
Top