Toukokuiset 2011

Keskustelun 'Laskettu aika toukokuussa 2011' aloitti KaiKo, 15 marras 2010.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. rasmus Uusi käyttäjä

Heipparallaa! Olen alusta asti seuraillut foorumia, mutten vain ole saanut aikaiseksi tänne kirjoitella.. Elikkäs mä oisin rv 32+1 ja KYS:illä olis tarkostus synnyttää. Olen 25 vanha ja ensisynnyttäjä.. hui ku pelottaaemoticon ..Lisäilkää listaan.. niin ja ultran mukaan tyttöä odotellaan, LA on 4.5. emoticon
  2. h-ele Uusi käyttäjä

Heips.

Tälläinen 19v ensimmäistä lasta odottava liittyis mukaan.
    TAYS:ssa olis tarkoitus synnyttää ja laskettu aika 17.5, tyttöä odotan :)
  3. Minttura Peruskäyttäjä

Mulle vois ikää päivittää, täytän lauantaina 24vuotta :)
  4. pipatzu Aloittelija

Pipatzu ilmottaudun mukaan. laskettuaika 1.5 ja tarkoitus on synnyttää Vaasan keskussairaalassa. Raskaus on toinen minulle, ensinmäinen 05/03. Lapsen sukupuolta ei olla tahdottu tietää etukäteen.
  5. mom83 Peruskäyttäjä

tervetuloa joukkoon kaikki uuret..

pipatzu sulla aika lähellä mun kanssa la.. saas nähä ollaanko vaasassa samaan aikaan :)
  6. sileso Aloittelija

Hei! Täältä myös uusi esikoista odottava mamma mukaan :) Vois kai jo sanoa että oon 20v kun siihen enää pari viikkoa jälellä ja la olis 19.5. Tyttö pitäisi olla tulossa.. Ja synnytän OYS:ssa. 
  7. KaiKo Tuttu foorumilla

Tervetuloa uusille! Myös vanhojen tietoja päivitetty. Enpä muistanut muuttaa aiemmin omaa ikäänikään, vaikka pari viikkoa sitten oli synttärit =)
  8. kaisasas Uusi käyttäjä

Morjes! Minulla kanssa ensimmäinen tulossa(LA 13.5.) ja kätilöopistolle pitäisi tulevaa tytärtä mennä moikkaamaan. Ikää itsellä 35v.
  9. KaiKo Tuttu foorumilla

Tervetuloa kaisasas!
  10. Piula Aloittelija

mulle saa lisätä iän 27 ja ehkä tyttö tulossa
  11. Hattiainen Aloittelija

Moikka, Täällä ois vielä yks myöhäinen mukaan listaan. Lueskellu oon kovasti, mutta nyt vasta uskaltaudun mukaan. Ensimmäistä ootetaan tulevaksi 7.5., sairaala ois PHKS ja itsellä ikää 26. Nii, ja tosiaan poikaa ovat ultrasta lupailleet :) Nauttikaa kevätauringosta vielä massujen kanssa!
  12. KaiKo Tuttu foorumilla

Aina mahtuu mukaan, tervetuloa! Piulan tiedot myös päivitetty (itse asiassa jo aiemmin..)
  13. Loveuhoney Aloittelija

Heippis! Minun tiedot saisivat vähän päivittää: Ikä 24 (täytän torstaina) ja sukupuoli poika :)
  14. nappe85 Aloittelija

miekin ilmoittaudun listoille kyl nyt vähän viimetipassa :)
    LA on 21.5 ja neljäs tuloillaan.... ksks
  15. Eni Aloittelija

Meidän pienokainen syntyi jo. Pieni esikoistyttömme syntyi 4.3.2011 Helsingissä naistenklinikalla ja nukkui ikiuneen isin sylissä vielä saman päivän iltana. Meidän pieni rakas saatettiin haudan lepoon tiistaina 22.3, minulla ei ole enää kuin maailman suurin rakkaus, muistot, tyhjä syli ja ainainen kaipuu jäljellä.

Muistin juuri koko palstan olemassaolon pitkästä aikaa, alitajunta varmaan koittanut suojella minua näiltä muistoilta. Kirjauduin sisään ja ensimmäisenä oli vastassa
    "Hei jälleen... Tänään on lauantai 2. huhtikuuta, ja raskautesi on kestänyt 34 viikkoa ja 4 päivää. Laskettuun aikaasi tiistai 10. toukokuuta on jäljellä 5 viikkoa ja 3 päivää."

Voi luoja kuinka sattuu.
  16. Sintura Peruskäyttäjä

Eni, kävinkin sun blogissa jo silloin aiemmin, mutta vielä uudestaan: Olen niin pahoillani! En pysty kuin kuvitella, miltä sinusta/teistä tuntuu, enkä varmasti pysty sanomaan mitään, mikä auttaisi. Mielessä olette kuitenkin olleet, vaikkei tunnetakaan ja toivon kovasti, että vielä joku päivä surunne helpottaa.
  17. KaiKo Tuttu foorumilla

Eni: Otan osaa menetykseenne. Jos haluat, voin poistaa nimesi listalta, mutta mielestäni olet yksi meistä. Saat ihan itse päättää.

Muiden tiedot päivitetty/lisätty.
  18. Simppu Peruskäyttäjä

Eni, valtavasti voimia sinulle ja perheellesi <3
  19. pikkuruu Aloittelija

Heippa vaan kaikki, olen seuraillut tiiviisti toukokuisten ryhmää lähes alusta lähtien, ja nyt tässä viimeisten odotushetkien ollessa käsillä uskaltaudun vihdoin mukaan...

Eka raskaus on kestänyt ennätykselliset 41+5 päivää tänään, mutta onneks synnytysosastolta sanottiin tuntemuksia kuvaillessani, että käynnistynyt on eikä tarvi varmaan ryhtyä käynnistelemään, mikä olis muutoin edessä maanantaina. Saa kuulemma mennä sairaalaan tässä vaiheessa kun tuntuu siltä, mutta vielä tuntuu kotona ihan hyvältä.
    Jännää..
    LA siis 8.5. oli ja meni, odotettavissa poika ja sairaala Tyks.

Mutta teidän jutuista on ollut hurjasti hyötyä ja iloa tähän asti!
  20. RonjaM Peruskäyttäjä

Tervetuloa mukaan pikkuruu ja tsemppiä synnytykseen! Jäämme odottelemaan innolla vaavin strategisiamittoja. emoticonVoi kun jänskättää sä saat pian nyytin syliin.... 

RonjaM & "NaPPula" rv 39+2

Jaa tämä sivu