Toukokuiset 2011

Täälläkin tuli yksi vuosi lisää ikää, eli se on 26 nyt:).

Tosi kiva kyllä tuo sukupuolijakauma! Hauska nähdä sitten kuinka monella veikkaukset pitävät paikkansa:).

 
Heti kun kehutte, en saa viikkoon aikaiseksi päivittää. Mutta nyt siis vihdoin päivitetty.
 
Heips!

Täällä vielä yksi ilmottautuu joukkoon.. oon kyllä käyny lukemassa näitä ihan alusta asti ja tehny käyttäjätunnuksen mut jostain syystä silloin en päässy näihin keskusteluihin kirjottamaan.. nyt huvikseni kokeilin uudestaa ni täähän taitaa toimia:)

eli ikää 25v (vauvan synnyttyä 26), laskettu aika 21.5 ja naistenklinikka. poikaa on myös täälläkin arvioitu :)

lisätkää listalle kun ehditte/kerkeette.
 
Nostetaanpas tätä vähän ylöspäin, jos/kun on tullut taas uusia mukaan keskusteluun!

Eli jos haluatte nimimerkkinne listaan, niin tiedot tähän keskusteluun!
 
Mulle vois lisätä yhden vuoden ikää lisää ku oli noi synttärit eilen ja sukupuoli arvioksi tyttö
 
Synnytyssairaala hieman väärä :) Satakunnan keskussairaalassa pitäisi synnyttää. Muuten ok
 
Heips! Lisäätkö mutkin listaan? Ensimmäistä odotan, olen 21-vuotias ja KHKS:ssä olis tarkoitus synnyttää 3.5. Tyttö pitäisi tulla :)
 
Tiedot lisätty ja korjattu. Hyvää synttäriä Samakatalle, ja tervetuloa pombomushulle.
 
Heippa!
Vieläkö päivität tätä listaa? Ilmoittautuisin mukaan. Ikää on kertynyt 29 vuotta. Ensimmäistäni odotan ja ultranneen lääkärin mukaan poikavauva olisi tulossa. synnytyssairaala on PHKS.

Aurinkoista kevättä toivottelen kaikille!! :)

 
Tiituni: Juu, päivittelen listaa, yleensä päivän/parin viiveellä viimeistään. Kertoisitko vielä lasketun ajan, niin saan lisättyä sut? Tervetuloa!
 
Hei,

Minulle kerrottiin 3/4D- ultrassa, että tyttö olisi tulossa, muuten kaikki pitää paikkansa. Lateliini
 
Voisin kans ilmottautua :)

Olen 28 ja odotan ensimmäistä. LA on 28.5 ja Tyks olis paikka. Ultran mukaan tulossa olisi poika <3
 
Meillä muuten on päivä vaihtunut heti jo alussa 9.5. eikä 11.5.
ja poikaa odotellaan! :)

T:Hönö
 
Takaisin
Top