Toukokuiset 2011

Kiitos kaiko hienosta listasta.. Kylläpäs meitä on jo paljon onnellisia odottajia [:)] Aivan mahtavaa..
 
Heipps!

Minäkin haluan ilmottautua listalle! Vaikka harvemmin saan mitään kirjoitettua...
Ikää 37 Laskettu aika about (kaikkialla eri) 20.5 ja neljäs lapsi matkalla maailmaan [:)] TYKS synnärinä
 
candy_: Tieto päivitetty. Nappasin tuosta toisesta ketjusta myös tiedon kaksosista, ja lisäsin tänne.

Loveuhoney: Eipä mitään, ei tästä paljon mitään vaivaa ole.
 
[align=left]candy_: ollaan mahdollisesti samaan aikaan sairaalassa, jos ajallaan tulevat. Sama sairaala ja sama on päiväkin [;)]
[/align]
 
huomasin gamle että voidaan olla samaan aikaan sairaalassa...itse kyllä hieman epäilen että tulevat etuajassa varsinkin kun on kaksosista kyse...toivottavasti eivät vaan liian aikasiin...
 
[align=left]candy_: totta. niinhän ne kaksoset voi tulla vähän aikasemmin. Ainakin töissä, ku nyt oon toiminu "kätilönä" useamman kerran, on aina kaksoset tullu etuajassa eikä aina hyvällä menestyksellä. Olen siis maatalouslomittaja, joten varsinkin isoissa (väh. 50 lypsävää lehmää) navetoissa vasikoita syntyy toisinaan kuin liukuhihnalta. Enskuussa mun eräässä työkohteessa on 5:llä mammalla sama LA. [;)] Kiirettä pitää...
[/align]
 
Tervehdys kaikille! Ilmoittautuisin mukaan, olen 36-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani. LA on 17.5.2011 ja synnytyssairaala Naistenklinikka [:)]
 
Libby 14+6
 
Johi82:n tiedot päivitetty ja Libby lisätty. Päivittelen tätä listaa iltaisin kotikoneelta, eli keskellä päivää on turha odotella päivityksiä [;)]
 
Moikka kaikille!
"Kummittelee" tuossa listassa ikäänkuin "vapaana" LA 23.5, joten täytyy ilmoittautua mukaan onnellisten odottajien joukkoonne.[:D]
Eli täällä ensimmäistä odotetaan. LA siis se 23.5 ja Jorviin olis tarkoitus mennä synnyttämään. Ikää 33v.
Siinä kai ne tärkeimmät.

Ihanaa odotusta kaikille!
 
Kiitos KaiKo [:D]  Mietinkin, tuossa aiemmin päivällä, että kivaa täyttää vuosia, kun tietää edes yhden hienon, uuden ja ison asian joka tulee tapahtumaan just silloin kun olen 28-vuotias! 
 
Takaisin
Top