Vaatisi vaan sen, että joskus lottoaisi. :DLottovoittoa odottelen minäkin! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vaatisi vaan sen, että joskus lottoaisi. :DLottovoittoa odottelen minäkin! :D
Meillä on tosiaan jo nää ajoittain äänekkäät ja niin rakaat lottovoitot...Mä kyllä Lottoan ja Eurojaskaan joka viikko, mutta ehkä yhden ihmisen ei oo tarkoitus saada montaa lottovoittoa elämänsä aikana!
Meillä on tosiaan jo nää ajoittain äänekkäät ja niin rakaat lottovoitot...
Hei huikkaan ulkopuolelta, että tänään tulee tv2:lta klo:22.05 ohjelma yksin lapsen hankkivista naisista. Aattelin et saattaa teitä kiinnostaa.
Hienoja uutisia peruna
Täällä on aika menny ihmeen nopeasti, ei ole ehtiny pahemmin piinailemaan, kun työt pitää kiireisenä. Virallinen testipäivä mulla on huomenna, mut eilen tein jo ekan testin, joka oli nega. Mutta mutta, ei ole mitään menkkoihin viittaavia tuntemuksia vielä, joten katotaan mitä huominen tuo tullessaan.
Eipä sitten ehtiny edes testailemaan, kun menkat jo alko
Tänään pitääki sitte soitella Felicitakseen ja kysellä miten jatketaan.
RanaRidi: Oot ilmeisesti päässyt pois sairaalasta? Onko kaikki hyvin nyt? Toivottavasti tämä oli ainut kerta, kun tällaiseen tilanteeseen joudut!
Ja ymmärrän kyllä huolesi koskien toista lasta! Pelottavaa olisi huomata pudonneensa tyhjän päälle!
Täällä taas ja taas jännitellään ja odotellaan. Perjantaina tehtiin siis toinen inssi. Kaikki näytti taas teoriassa hyvältä, mutta niinhän ne oli viime kerrallakin, ei ole tällä kertaa ollenkaan niin optimistinen fiilis.
Tuota tukiverkkojen riittävyyttä oon itekkin paljon miettiny ja ainakin ite luulisin että hoitoapua löytyy lähipiiristä. Tosin, eipä sitä osaa etukäteen tietää millasia tilanteita tulevaisuus tuo tullessan.