Mä alunperin ajattelin, että kaksi vuotta ois hyvä ikäero. No se ei onnistunut, nyt on tulossa tasan kolme vuotta, mihin olen tarkemmin ajateltuna todella tyytyväinen. Vaikka mun esikoinen on tosi helppo ja reipas taapero, on nukkunut täydet yöt vuoden ikäisestä asti (sitä ennen puoli vuotta mentiin yhdellä yöheräämisellä) ja alkoi puhumaan useita sanoja jo 1,5 vuotiaana ja lauseita vajaa kaksivuotiaana, käy osittain potalla, syö itse yms. niin kyllä olisi ollut aikamoista, jos toinen olisikin syntynyt jo tänä kesänä! Vaippoja saisi vaihtaa kahdelle lapselle, syöttää kahta lasta, ehkä valvoa kahden lapsen kanssa... Kyllä siitä selviäisi, mutta rankkaa se varmasti olisi.. Vauvavuoden kuuluu kuitenkin olla ihanaa ja onnellista aikaa! Ja meidän tapauksissa äidin jaksamisella on suuri merkitys!
Mieti omaa jaksamistasi tarkkaan, ennen kun lähdet hoitoihin. Vaikeita päätöksiä, mutta valitettavan tärkeitä! Tsemppiä pohdintoihin! :)
Mieti omaa jaksamistasi tarkkaan, ennen kun lähdet hoitoihin. Vaikeita päätöksiä, mutta valitettavan tärkeitä! Tsemppiä pohdintoihin! :)